3091
Sök

Hundratals kanaler. Men inget att se på.

326 Inlägg
1 november 2007
Trådstartare
Jag har precis fixat Com hem och har nu allt öppet utom Pay per wiew, men jösses vilket skit det är. Ordinarie analogt utbud räcker långt, vem vill betala för gamla filmer som sänds på filmkanalerna, för att inte tala om de svenska porrfilmerna som sänds (med så kallad handling förutom porren). smile

Nu zappar jag mest hela tiden, och stannar oftast vid en musikkanal eller seglingskanalen. Så otroligt mycket skit som sänds, ingen kan vara intresserad av dessa? tongue

69 Inlägg
1 november 2007
Räcker med ingen TV alls tycker jag. Man får mer gjort och tillochmed reklamen blir rolig när man sitter hos en kompis och inte har sett tv på ett par veckor. Så ett tips: Kasta ut den:)

Bilar! Vilket jävla påhitt.

2 182 Inlägg
1 november 2007
Sup ner dig, innan du slår på TV:n , garanterat att allt blir roligt då wink

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
1 november 2007
discovery/national geografic/tv4 fakta

de e grejjer de grabben!

Miklen
1 november 2007
räcker fint me "gratis" kanalarerna.. tittar så gott som bara på Cops å Scrubs på tv ändå tongue

fotointresserad
2 307 Inlägg
DFFL
9 020 Inlägg
1 november 2007
Har samma problem sad
Har både Viasats och Canal Digitals fulla utbud och inget är roligt förutom skitgamla repriser av simpsons.

Tur att man har en TViX och konton på bra trackers big_smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök