3950
Sök

Högtalar paket till datorn

Pfffft
906 Inlägg
5 november 2007
Trådstartare
Var kan man hitta ett bra billigt sådant.
Vill fan spela skiten ur grannarna så dom vet vem som är kung eller ja, drottning i detta radhuset! big_smile
Jag vet att jag har bästa ljudet i bilen, men nu ska jag fan ta dom med "inne" ljudet med..

HELP!

//Cizla

Umadbro?

757 Inlägg
5 november 2007
har du redan ett bra hemmasystem till cd/ hemmabio så kan du ju koppla i den i datorn.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
5 november 2007
logitech z-5500, typ 2500-3000kr

9 108 Inlägg
5 november 2007
Mortalis skrev:
logitech z-5500, typ 2500-3000kr

Riktigt bra system, valde tyvärr en större skärm istället för detta kit när jag skaffade företagsdator (fick inte ta båda eftersom det inte fick överstiga en viss summa), spelar bättre än dom flesta surroundsystemen jag hört.

Datorbutiken: https://www.datorbutiken.com/se/Default … t=LOGZ5500

Finns nog lite billigare på andra ställen, kolla pricerunner.

719 Inlägg
5 november 2007
Logitech z-5500 är nog det brutalaste i datahögtalar väg. Annars är det juh bara att kolla hemmabion eller stereon till datan funkar nog bäst om du vill vara drottning wink då kan du juh slänga in ett PA system och börja dunka om du vill.

live free, die young.

2 600 Inlägg
5 november 2007
Lanjin skrev:
har du redan ett bra hemmasystem till cd/ hemmabio så kan du ju koppla i den i datorn.

håller me där ha koppla in min dator till min hemmabio och det spelar som satan smile

gör som jag kör gubba racer=)

Noiseprojekt
5 november 2007
postorder_probe skrev:
Var kan man hitta ett bra billigt sådant.
Vill fan spela skiten ur grannarna så dom vet vem som är kung eller ja, drottning i detta radhuset! big_smile
Jag vet att jag har bästa ljudet i bilen, men nu ska jag fan ta dom med "inne" ljudet med..

HELP!

//Cizla

Låna min discoanläggning ett par dar så är nog både du och dom döva..

Pfffft
906 Inlägg
5 november 2007
Trådstartare
Tror ni missförsått tongue vill inte lägga tre-fyra månadslöner för att få dunka lite. Det ska gärna vara budget vänligt mina vänner! Klart jag fattar Pricerunner, men när man inte vet vad som är bra spela det ju ingen roll hur dyrt, eller biligt det är...? Har dessutom ingen bra teve. Har en 500kronors DVD och en data stor som en flyttlåda...

Umadbro?

2 600 Inlägg
5 november 2007
hur mycket kan du tänka dig att lägga då ?

Pfffft
906 Inlägg
5 november 2007
Trådstartare
klimpan skrev:

Helst inte över 1000kr då jag för tillfället har skapligt tajt budget

Umadbro?

2 600 Inlägg
5 november 2007
ok men jag kan kolla runt lite se om jag hitta nått gör jag de så hjota jag till smile

9 108 Inlägg
5 november 2007
postorder_probe skrev:
klimpan skrev:

Först vill du spela sönder grannarna och sedan vill du lägga kaffepengar? Det går inte hand i hand precis. Köp något Logitech-paket för det priset då men förvänta dig inte att tavlorna ramlar ner från väggarna.

8 156 Inlägg
5 november 2007
Logitechs Z-5500 spelar ganska så bra.
Den har ett 10-tums element i baslådan.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

2 600 Inlägg
5 november 2007
hittade ett snyggt högtalara kitt. gå in på www.netonnet.se sen sök på detta nummret 120718 ha sj lyssnat lite lågt på elgiganten och där låt dom rätt bra men du kommer nog inte spela ifrån dinna grannar men dom låter nog rätt shysst smile

8 156 Inlägg
5 november 2007
Alternativet är väl att fixa en "riktig" baslåda?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Pfffft
906 Inlägg
5 november 2007
Trådstartare
MilleN skrev:
postorder_probe skrev:
klimpan skrev:

Först vill du spela sönder grannarna och sedan vill du lägga kaffepengar? Det går inte hand i hand precis. Köp något Logitech-paket för det priset då men förvänta dig inte att tavlorna ramlar ner från väggarna.

vem fasen har sagt att det måste vara Logitech?? tongue
vill ha ngt bra som funkar inom en budget.
Vill du inte hjälpa, besvära nån annan tongue

Umadbro?

Pfffft
906 Inlägg
5 november 2007
Trådstartare
Jätte tack för all "hjälp"
Men att man måste bli dum-förklarad för man inte är gjord av pengar men ändå vill ha hyfsade saker.
Man vet inte allt från början,. då finns det ingen anledning att fråga..
Men kom med fler förslag

Umadbro?

9 108 Inlägg
5 november 2007
postorder_probe skrev:
vem fasen har sagt att det måste vara Logitech?? tongue
vill ha ngt bra som funkar inom en budget.
Vill du inte hjälpa, besvära nån annan tongue

Jag rekommenderar Logitech det var därför jag sa så. Sedan kan man ju uttrycka sig lite bättre, säger man att man vill spela skiten ur alla i huset ska man inte räkna med att få rekommendationer på 1000-kronors paket utan på saker som verkligen är bra, säger man däremot att man vill ha ett prisvärt paket i 1000-kronors klassen får du nog ett mer seriöst bemötande.

2 230 Inlägg
5 november 2007
sen finns ju alltid logitech budget variant labtech:) dom är billiga och hyfsat bra ljud kör med deras 5.1ljud och det funkar tillräkligt bra för att ha till datorn. och det spelar bra för att man inte ska kunna prata med varanadra iaf:D

så kan det vara då det inte blev som det skulle

757 Inlägg
5 november 2007
eller så köper du ett par bra hörlurar ist=) så spar du på grannarna:P

Sök