just det kjolpaketet är enligt mina ögon det enda rätta på en tvåhundra.. tänk om man hade ett sånt att mysa med på småtimmarna, får ju hoppas din tjej inte är svartsjuk av sig.. ne men seriöst detta projekt ser nog ut att bli en riktig höjdare!
just det kjolpaketet är enligt mina ögon det enda rätta på en tvåhundra.. tänk om man hade ett sånt att mysa med på småtimmarna, får ju hoppas din tjej inte är svartsjuk av sig.. ne men seriöst detta projekt ser nog ut att bli en riktig höjdare!
haha jo lite granna kanske . Han går in o kollar till det som om det är hans små bäbisar ibland, kul att han kan blli så glad av att titta på sina plasbitar ibland / emelie
JO jag brukar allt mysa lite med dom på småtimmarna haha nej vars men det är ett lyckopiller o bara kolla på de o se hur snyggt det kommer bli på bilen:) Tack tror det kommer väcka lite upmärksamhet:)
14 loppor för hellack inkl slipjobbet är ju ett riktigt bra pris om lackeraren är noggrann och duktig. Det tycker jag du ska vara helnöjd med. Riktigt läckert lär det bli. Tänk på att mörka färger tar bort en del av formerna på bilen och ljusa framhäver dem mera.
jo jag tycker det är riktigt bra pris o ja vet att han e duktig.. känner många han lackat åt:) Mogge36 på garaget har han lackat, jo jag har tänkt på de.. funderar kanske på att lacka kjolpaketet svart en gång o se hur de blir innan man tar hela bilen ifall man kanske vill ha den i en ljusare färg.. så går det inte så jävla mycket pengar till lack..
nu har man rivit bort bakspoilern gick smidigt förutom sista skruven som alltid ska sitta så in i helvete men gick bort efter ett antal slag med hammaren på handen så nu ska bakspoilern provmonteras på balken:)
Ser bra ut, men du får vara shysstare mot sambon hehe Så när du kommer in och ormar och skriker så kan hon laga mat och ta hand om dig Ser grymt bra ut du Kommer bli läcker me färgen Lycka till! mvh kimpa
fick plocka bort den igen och montera dit den 1 gång till pga att jag inte tänkte efter ordenkligt så den kom lite för långt ner så va bara borra nya hål och montera dit det igen:)
okej det finns o köpa hos vanliga återförsäljare? jag tänkte bara provmonterade med 1 skruv för o se hur de ser ut men kanske inte behövs för o se helheten:)
Nu har man plockat bort orginalspoilern.. va skapligt me rost på srkuvarna så gick rätt lätt ändå för hälften gick av:P så nya fronten ska provmonteras. kommer sättas med 3 bult på var sida vid hjulhusen och sedan limmas fast. kommer kort när ja satt dit den provisoriskt:D
så ser de ut:P
Märkte när jag provade att jag kommer få flytta bak främre balken pga att den sitter för långt fram för denna spoiler.. som tur är sitter den bara med 4 bult som måste lossas och sen förfytta tillbaka den till rätt position för spoilern så det ska göras sen ska tid för lackeringen beställas... kan tilllägga att jag kommer börja min praktik på 1 år på mjölby lackeringsteknik där ja ska lämna in sakerna:)