Fan du får ta å vinna på lotto så vi får se lite mer action! Kul, blir nog grymt ska oxå pimpa min bil, håller på med stereo just nu. Ska köra några rundor i motorrummet sen oxå
Haha. Tackar! men i början var de väl bra iallafall?
Ja pimpar inte, ja förbättrar å fixar.
Tycker jag du ska göra, absolut! Alltid skoj å ha en fräsch bil!
Tänkte visa lite hur det går med regskyltarna. Har egentligen inte gjort så mycket. För jag använde för lite härdare när jag plastade. Så de tog typ 1 dygn för dem att torka.
Har börjat "såga" ut själva regplåtarna. Blev ganska bra, men måste nog göra några lager till för att det ska hålla sen...
Fortsättning av regskyltstillverkningen (långt ord. )
Såhär såg det alltså ut sist. Enda skillnaden är att det har torkat.
Började pilla lös dem från arbetsbänken. Oj va dom satt. Haha. Hade typ plasta fast halva bänken i skyltarna.
Började pilla bort pappret på undersidan, som hade fastnat lite smått...
Lyckades pilla lös plåtarna till slut... Om man kollar noga på dom plastade skyltarna så är regnumret där. Haha. Inte tänkt att det skulle bli så. Menmen...
Tyvärr så hade de int torka på undersidan, så jag lät dem ligga till nästa dag innan jag började skära i dem.
Men va fan, nu är du för snabb Nu hinner jag ju inte med.. :S ifs, har varit borta hela helgen kan vara så också.. Men det ser ju härligt fint ut fortsätt nu i samma takt
http://www.dekaltrim.nu/?gclid=CJSWuP3T0I8CFQ00Xgod5GE3zw där kan du ju fiksa en egen för 120 spänn
Tackar för länken! Men jag ska nog fortsätta på dem här när jag liks har börjat, man blir ju gladare om man lyckats me nåt själv. Än om man bara köper?
Men va fan, nu är du för snabb Nu hinner jag ju inte med.. :S ifs, har varit borta hela helgen kan vara så också.. Men det ser ju härligt fint ut fortsätt nu i samma takt
Haha, för snabb TYcker inte ja är så snabb, menmen. Kul att du gillar de!