Har börjat kika lite på vita mätartavlor till min bil... Hittade en sida för länge sen, där de hade vita mätartavlor man kunde skriva ut. http://vita-matare.org/ Men de som de hade tyckte jag inte var så personliga. Så de tänkte jag att de måste jag ju ändra på... Sagt och gjort. Ville ju få det bra, så jag började i photoshop att redigera å personalisera.
Sådär såg Bränsle/Temperatur mätartavlan ut från början, när jag hämtade den från sidan...
Och efter drygt 2 timmar i photoshop såg den ut såhär!
Själv är jag riktigt nöjd! Men jag vill jättegärna höra vad du tycker, om det blev bra, eller om det är något man skulle kunna ändra på, kom med förslag!
Bilder på hastighetsmätaren och varvräknaren kommer senare! Hade bra sålänge!
Oj här has inte gett upp än hehe Näråp jag tror på dig! Blir bra me slipade grejerna, snyggt kommer det bli med mätartavlorna, roligare med personliga grejer Mvh kimpa
Oj här has inte gett upp än hehe Näråp jag tror på dig! Blir bra me slipade grejerna, snyggt kommer det bli med mätartavlorna, roligare med personliga grejer Mvh kimpa
Hehe, inte på långa vägar! Segt äre, men de blir ju bra iallafall... Tack ska du ha! Jaa, de är ju de!
Såhär såg det ut innan jag började slipa ikväll. Våtslipat med P1200...
...Och här var det våtslipat med P1500. Stor skillnad va? Det kanske inte syns, men det blir mindre och mindre grova repor och om man känner med fingret på ytan så äre mycke "Lenare"