Kan berätta att idag, idag så köptes isbilen. Jag hade letat isbil, reservdelsbil på blocket ett tag, och hittade en bil 1 mil hemifrån. Nu idag så for vi dit och tittade på den, köpte den, körde hem och nu står den på gården. Känns bra... Inte mycket rost på den, Hehe (den är rollad svart och silver, men de måste ja ändra på! Hehe.
En Sierra 2.0i Cl. Blev det. 1500 kr, som fått!
En liten uppdatering fick ni idag eller vad man ska säga! Hehe.
Kan berätta att idag, idag så köptes isbilen. Jag hade letat isbil, reservdelsbil på blocket ett tag, och hittade en bil 1 mil hemifrån. Nu idag så for vi dit och tittade på den, köpte den, körde hem och nu står den på gården. Känns bra... Inte mycket rost på den, Hehe (den är rollad svart och silver, men de måste ja ändra på! Hehe.
Jahaja, det lär lovande Så nu har du lite mer grejer att puttsa så du har reserv sen under huven hehe Kommer bli bra detta, en bild uppdate snart då eller? Va den fin i plåt och så? tänkte så du kunde ha huv och sånt til reserv eller byta nåt från den.. mvh kimpa
Jahaja, det lär lovande Så nu har du lite mer grejer att puttsa så du har reserv sen under huven hehe Kommer bli bra detta, en bild uppdate snart då eller? Va den fin i plåt och så? tänkte så du kunde ha huv och sånt til reserv eller byta nåt från den.. mvh kimpa
Jaa, klart de lät lovande! hehe. Joo en uppdatering kommer nog så småningom, på Xr4an. Men den andra är nog lite för ful för att lägga upp här, Hehe.
Njaa, asså den jag har köpt är ju en 88a.. Xr4an är en 84a. Så det som är lika på dom är inredningen typ..
Motordelar, och huv och sånt ser ju annars ut, så de kan ja inte byta tyvärr...
Joo den var ganska fräsch i plåten faktiskt, verka de som... det var ganska mörkt när vi köpte den så, men den verka fräsch, Får kolla mer imorgon.
Men lägg upp bilderna´under fordons mappen bara.. under din profil, (övriga fordon) för det är ju ingen bil du kommer använda på vägen.. när du skaffat körkortet.. Mvh kimpa
Men lägg upp bilderna´under fordons mappen bara.. under din profil, (övriga fordon) för det är ju ingen bil du kommer använda på vägen.. när du skaffat körkortet.. Mvh kimpa
Okej tack för tipset...
Asså ja har börja fundera på om man skulle stöka upp den så man har nån bil att köra när man blir 18.
För Xr4an kommer nog int va klar till den dan.
Kanske man ska lägga upp den som en bil iallafall? För fixa me den kommer ja då göra! Hehe.
Okej tack för tipset...
Asså ja har börja fundera på om man skulle stöka upp den så man har nån bil att köra när man blir 18.
För Xr4an kommer nog int va klar till den dan.
Kanske man ska lägga upp den som en bil iallafall? För fixa me den kommer ja då göra! Hehe.
Lugna puckar Jo jag tror du kan lägga upp den, bara det är din.. och det är de ju hehe Så bara att slänga upp den och lite bilder Kika gärna in min nya lilla projekt tråd hehe mvh kimpa
Nu har jag då våtslipat klart alla "små" grejerna minsann. Så det som står på tur nu är att polera upp dom med maskin... Blir nog bra, men jag måste hitta nåt bra vax, för de ja använde förut var lite knepigt.
...Och allt i en hög. Som sagt, det som väntar nu är själva poleringen. Blir nog bra.
Joo, de var nog allt jag hade nu, har ju inte uppdaterat på länge. Men, har varit borta kring jul å så, så de har som int blivi nåt gjort. Aja, bilder fick ni. Så se å njut!