2316
Sök

Snö!! :D

2 600 Inlägg
7 november 2007
Sushikocken skrev:
klimpan skrev:
vill me ha snö smile  skulle komma idag sa dom men när man vaknade så rengade ute och flera + grader =/

du får komma hit och skotta om du vill du får snön gratis smile

hehe då vänta jag lite till tongue smile

gör som jag kör gubba racer=)

House/Trance diggare
287 Inlägg
7 november 2007
För framhjulsdrivna stackare är det väl ingen hit, men för bakhjulsfolket så är det kul...i alla fall i början innan man tröttnar på att det är så opraktiskt med snö smile

Snöar här lite då och då, men inget lägger sig.

246 Inlägg
7 november 2007
Här kör man inte med vintersulor
Det är slicks som gäller
Heheh.
Min har sagt gonatt för denna säsongen
Så slicksen får sitta på under vintern i garaget

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
7 november 2007
tittade nyss ut igenom fönstret och det snöade och var vitt ute tongue

hoppas det inte kommer för mkt snö bara då man ska ligga ute på backen imorgon och montera klart bakvagnen på sierra roll för risken finns ju att det ligger kvar då det är minus grader

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

94 Inlägg
7 november 2007
_Glenne_ skrev:
tittade nyss ut igenom fönstret och det snöade och var vitt ute tongue

hoppas det inte kommer för mkt snö bara då man ska ligga ute på backen imorgon och montera klart bakvagnen på sierra roll för risken finns ju att det ligger kvar då det är minus grader

Bara på med mössan o vantarna o bita i hop:D

3 113 Inlägg
8 november 2007
usch ser verkligen inte framemot morgonen då man kikar ut och bara ser vitt!
men man har ju garaget.org som räddar en.. det är ljuset i vintermörkret! big_smile

Semper Fi

4 506 Inlägg
8 november 2007
Vill ochså ha snö, Dock kan det få vänta lite så jag får bytt bakaxel innan, Annars kommer jag aldrig kunna låta bli att börna med denna tongue

Kan du andas kan du dö.

1 752 Inlägg
8 november 2007
lill3bror skrev:
Idag har snön fallit över Norrköping.

Har fortfarande sommarsulorna på och kunde inte låta bli att dra lite i handbromsen big_smile

Är det någon mer som har haft kul och sladdat i snön än? Och när har ni tänkt dra på vintersulorna?

Va fan har ni fått snö i Peking nu!?? yikes Fy bubblan vad orättvist! tongue Här i Mantorp har det bara regnat typ hela dagen... hmm

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

8 156 Inlägg
8 november 2007
Jag bytte till vinterdäck på morsans bil. Var ganska så jobbigt. Först så fick jag inte under domkraften för att bilen är för låg. (Original?!)
Sen så när jag skulle lyfta dit vinterdäcken så var jag tvungen att höja bilen ytterligare, för vinterdäcken (som redan gått en säsong) hade en mycket större diameter. Det skiljde ungefär 5 cm. Vilket jag blev lite paff över eftersom sommardäcken är nyare.
Undrar hur det kan komma sig.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

1 397 Inlägg
8 november 2007
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
lill3bror skrev:
Idag har snön fallit över Norrköping.

Har fortfarande sommarsulorna på och kunde inte låta bli att dra lite i handbromsen big_smile

Är det någon mer som har haft kul och sladdat i snön än? Och när har ni tänkt dra på vintersulorna?

Va fan har ni fått snö i Peking nu!?? yikes Fy bubblan vad orättvist! tongue Här i Mantorp har det bara regnat typ hela dagen... hmm

Det försvann lika fort smile Men kul var de när de låg under dagen iaf big_smile I morse var de pisskallt ute.. köpte bilen  för 2 månader sen.. så hade ingen rutskrapa, fick använda statoilkortet lol Provade att dra i kryckan och fickparkera nyss ;D gick jättebra! kom bara 1 meter från trottoarkanten

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 november 2007
det vräker ner ganska kraftigt här nu kan ja lova... blir kul att ligga ute i snön sen och fixa det sista på bilen hmm men sen när den är klar blir det kul big_smile lite surt att halka runt med blanka sommaräck bara roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Meister
6 763 Inlägg
9 november 2007
Sam176 skrev:
vi har ingen snö här i Sthlm tongue

Tur för er men bara så du vet så kommer ni att få det. Och ni kommer gå på samma nit i år igen som alla år. lol

Meister
6 763 Inlägg
9 november 2007
Sam176 skrev:
haha såklart det är tur för oss 08:or tongue men det är klart vi kommer få snö också, det kommer när det kommer tongue har aldrig litat på SMHI. hahahaha va säger du för nåt tongue

Det verkar som att ingen av er tror på SMHI. Det är kaos varenda jävla vinter lol

417 Inlägg
9 november 2007
här har vi fasen inte någon snö än (borås) men det e nästan som å köra på snö med flong nya dubbdäck på asfalt, lite för fort i kurvorna så kommer röven farandes, undra om dubben tycker det e lika roligt som jag tycker smile

BE*CE
419 Inlägg
9 november 2007
hoppas på mycket snö i uppsala trakten big_smile blir skit kul att sladda med audin ej quattro, ej krycka, ej broms enbart ratta

Volvo R racing

CamillaAndersson
9 november 2007
Här i Borås snöar det just nu, och ligger kvar.
Så ligger det kvar över helgen ska här lekas för då blir det premiärtur med nyinförskaffade Sierran big_smile

Vinterdäcken ska väl på också.

CamillaAndersson
9 november 2007
bilfakta skrev:
här har vi fasen inte någon snö än (borås) men det e nästan som å köra på snö med flong nya dubbdäck på asfalt, lite för fort i kurvorna så kommer röven farandes, undra om dubben tycker det e lika roligt som jag tycker smile

Bor du inne i Borås (centrum)?
Själv bor man i Borgstena o här snöar det för fullt!

417 Inlägg
9 november 2007
CamillaAndersson skrev:
bilfakta skrev:

Bor du inne i Borås (centrum)?
Själv bor man i Borgstena o här snöar det för fullt!

yeha, bor strax utanför (kinna) skrev borås så alla vet vart det e smile

874 Inlägg
9 november 2007
Jag hoppas snön försvinner under natten iaf tongue

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Sök