men jonny får min röst då den ser ut att ha snäppet mer gjort, och stilen är bättre, även lillnickes va lite mer originell
skulle gärna se dina donors till hjul/ sprätt, hasplåten och fronten
kritik:
- "HUMMER" och "H3" texten är felvänd - sandsprättet och hjulens utklipp är lite slarvigt - samma med redbull loggan, du kurvat till den efter bilens former och använt dodge/ burn för att få den att passa bättre
- lite dåliga utklipp här och där, t.ex vid skärmar och tak
men jonny får min röst då den ser ut att ha snäppet mer gjort, och stilen är bättre, även lillnickes va lite mer originell
skulle gärna se dina donors till hjul/ sprätt, hasplåten och fronten
kritik:
- "HUMMER" och "H3" texten är felvänd - sandsprättet och hjulens utklipp är lite slarvigt - samma med redbull loggan, du kurvat till den efter bilens former och använt dodge/ burn för att få den att passa bättre
- lite dåliga utklipp här och där, t.ex vid skärmar och tak
det tar sån tid att vara seriös så jag är fullt medveten om misstagen. moddar för att få till en skön look och för att det är skoj.
kul att få lite kretik iaf och det var exakt allt som jag vetat om skulle vara skoj att testa att vara riktigt seriös någon gång men oftast är det inte värt tiden i den här tråden. blir det för seriöst så blir det inte så roligt heller
helt sjukt hur folk röstar endå, ta lillnickes bild han satte på ett par skidor fram på en hummer, sen kollar ni på lillnickes bild hur jävla bra och snygg gjord som helt makes no sense
@ jonnymoberg: det låter bra, det med att du ska göra en riktigt seriös asså och tack, fast jag har faktiskt lagt ner ovanligt lite jobb på denna bilden, va till och med för lat för att hitta nya fälgar haha ^^
@ xaren: var nog mest på grund av kreativiteten skulle jag säga, då resten (inkl. jag) var militär eller neger bling tema