Ser bättre ut men de ser lite svävande ut än det är skitsvårt å göra det rätt du ska ha en rederens att arbeta utifrån, jag gissar att du inte har haft det
Ser bättre ut men de ser lite svävande ut än det är skitsvårt å göra det rätt du ska ha en rederens att arbeta utifrån, jag gissar att du inte har haft det
Vad är en rederens ?
Oj, hade klättrat med pjäxor några hundra meter upp på fjället för att åka puder så jag va lite skakis om fingrarna ^^ referens*
Om du vill kan du fixa främre delen av de svarta på sidan och sen så är de kvar lite blått från dörren Fint jobbat, blev lite elakare utseende Önskar att jag han modda bilen också innan jag åkte till fjällen :-/ jag han bara fixa till själva bilden men knappt "motivet".
Meningen är att dörren är grå, men håller med om att det hade varit snyggare att gå rakt mot skärmen det blå är skarven vid dörren något annat ser jag inte????
Bättre med blyfot och lustgas än simfot och syrgas :-P
Meningen är att dörren är grå, men håller med om att det hade varit snyggare att gå rakt mot skärmen det blå är skarven vid dörren något annat ser jag inte????
Det är ett blått streck runt hela dörren de jag menar med det gråa är att på de blåa är det mörkt och på det gråa har du ljus som visar formen det borde vara mörkare grått i böjen och inte ljusare
Vad är en rederens ?
Oj, hade klättrat med pjäxor några hundra meter upp på fjället för att åka puder så jag va lite skakis om fingrarna ^^ referens*
I början rekommenderar jag att man söker en bakgrund där det redan finns en bil i rätt vinkel och man har den som "referens" då får du många skuggor på köpet
Ett sätt att få den inklippta bilen att passa in är att använda sig av fotofiltret det ger en fin effekt och du får färgen varm eller kall som bakgrunden
Bättre med blyfot och lustgas än simfot och syrgas :-P