@Blownt23: Spot on, jag mena 2H istället, har bara sovit 4H dem senaste 48 timmarna så skriver mycket fel nu
@jonny: Jag skulle kunna hosta en tävling i månaden på min facebook sida om ni vill det, men kompisröstandet kommer bli ännu större där än det är här, eftersom alla kommer dela sina egna bilder och skriva " RÖSTA PÅ MIG!!!"
Det var på så sätt jag fick stryk i " the best car photos" tävling, allt på facebook och tävlingar är tiggande och att hora ut sig + att klart ens vänner som ser det röstar på en för att va schyssta.
Ett ännu bättre system är det Autemo har nu mera.
|
|
|
10p - kalleanka:
lätt bäst komposition och väldigt lite misstag med enormt skön atmosfär! Men hjulen ser tyvärr ut att vara lite off och platta, försök att hitta hjul som passar näst intill perfekt nästa gång!
9p - Balders Balle:
Svårt val mellan dig och kalleanka, jävligt fin bild, bilen ser underbar ut och älskar färg kombinationen och även stilen på bodykittet, men färgen ser lite för över-saturerad ut och borde ha lite svagare reflektioner, detta var vad som gav kalle 10p istället för dig! Snyggt som satan vilket fall som helst!
8p -
7p -
6p-
5p-
Så ett 5-10 poäng system till dem 5 bästa enligt röstarna, på så sätt ser man vem som "kompis röstar" och inte, för man märker på kritiken om dem ens har kollat igenom bilden innan dem ser sin polares namn och bara slarv röstar för det är en polare.
Samma sak med det allmänna röst systemet här på hemsidan, hur många gånger ser men inte sletna volvos ligga på första sidan medans vi har sjuka byggen som verkligen bör visas på grund av kompis röster?
" 5 poäng eller skit i att rösta" ser man på 70% av alla profiler"
Lite off-topic men det beskriver en liknande situation, vi vill väll se dem fetaste moddarna vinna, och dem sämsta i botten? Det känns ju skit för er att få stryk av skitmoddar när det finns så jävulskt många skickliga och feta bilder här.
Detta kommer även höja eran självkänsla och få er att vilja fortsätta utvecklas, istället för att tänka " var den skit modden verkligen bättre än min, och kalleballes?
JÄVLIGT lång text här men snälla allihop läs igenom den!
Finns möjlighet att jag kan ta han om poäng räkningen till det mesta om detta går igenom.
Fortsätt modda vilket fall som helst, det finns så sjukt mycket talang här i dem flesta som bara måste få blomma ut, utan att bli ner tryckta!
Cheers grabbar.