2745
Sök

Grovt vållande till annans kroppsskada och smitning, vad är straffet?

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
8 november 2007
Trådstartare
Rlundgren skrev:
badgirl_854T5, när och vart i hände det här? Har ju förstått att det hände i Mariestad (?) men vart i mariestad?

Ja, på en parkering på vasavägen.

Om du tänker riktigt riktigt mycket så kan du nog komma på vem det är, hon kör ju för övrigt som en tattare annars så.

det hände i söndags.
Senast redigerat av BadGirl_854T5 (8 november 2007)

I do it my way

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
8 november 2007
Trådstartare
Mortalis skrev:
Men vadå har snuten inte tagit in nr 1 för förhör? isf bör du väl anmäla vem det var om du vet, blir ju skyddande av brottsling annars..

Det hoppas jag ju att dem har gjort. Men jag vet inte.

Det är ju redan anmält så.

He he, skulle aldrig skydda den fan.

I do it my way

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
8 november 2007
Trådstartare
Nystrom skrev:
deamon skrev:
kolla på kungen när han krockade med sin m3a fick han panik o hoppade i en taxi o åkte därifrån

Roligaste kommentaren idag.

Tanken har inte slått dig att Kungen har Immunitet? lollol

Ja, det är ju lite skillnad på henne och kungen =P

Men iofs hon tror att hon är någon jävla drottning hahahah !

I do it my way

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
8 november 2007
BadGirl_854T5 skrev:
Honken_ skrev:
nr 1 är säkert snäll innerst inne hon med

He he, skulle inte tro det. Hon är fan inte klok i huvudet.

Oavsett något av de ovanstående kommentarerna stämmer, så har du BadGirl_854T5 med dina kommentarer kanske mest smutskastat nr1 efter din personliga hållning gentemot nr1 och då även nr2 som man får anta att du favoriserar iom all tidigare text ang händelsen.

Om du är så partisk som jag tror du kan vara, så ÄR det mycket möjligt att du NU försöker göra en höna av ett ägg roll

Mvh

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
9 november 2007
Trådstartare
SaabLejon skrev:
BadGirl_854T5 skrev:
Honken_ skrev:

Oavsett något av de ovanstående kommentarerna stämmer, så har du BadGirl_854T5 med dina kommentarer kanske mest smutskastat nr1 efter din personliga hållning gentemot nr1 och då även nr2 som man får anta att du favoriserar iom all tidigare text ang händelsen.

Om du är så partisk som jag tror du kan vara, så ÄR det mycket möjligt att du NU försöker göra en höna av ett ägg roll

Mvh

Nja, riktigt så är det ju inte.

Nr 1 har ju gjort fel och Nr 2 har ju blivit påkörd.
Och att jag sedan tycker synd om Nr 2 för att det hände och (jävligt) illa om Nr 1 det är väl rätt logiskt? Eller..?

Och Nr 2 har jag liksom inte kännt innan allt detta hände heller så. Där finns det inga "känslor" sedan innan mellan oss (med kännslor menar jag kompis kännslor) =P. Men med Nr 1 därimot så ja, det har du rätt i jag gillar inte henne för övrigt för andra otroligt korkade saker. Men vad kan man egentligen tycka om en person som kör över en annan än illa?

Skulle ju kunna säga flera saker som hon gjort gör för att framstå som riktigt sjuk. Men det har ju inte med saken att göra.
Men ni som vill, säg gärna till. ;P

Nu ska jag ut i regnet och köra post.... Jag som redan är pissesur...

Ha det gött folks. smile

I do it my way

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
11 november 2007
Trådstartare
Nu har jag ny info här =P

Tjej Nr 1 har även åkt dit för fortkörning en gång. Fått parkeringsböter som hon ej har betalt än.

Och hennes ex killes pappa är på god väg att polis anmäla henne för att hon är skyldig killen en jävla massa pengar. (Viklen kille är hon inte skyldig pengar i denna stad?).

Ja, så hur tror ni att det går för denna tjej?

Ha det gött gott folks.

I do it my way

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
11 november 2007
skulle ju vilja säga att det hon gjorde var ett väldigt grovt brott. Försök till drop, Grovt vållande till annans kroppsskada samt smitning... blir nog med största sanolikhet fängelse för hennes del!

Team Insane Racing

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
12 november 2007
BadGirl_854T5 skrev:
Honken_ skrev:

Du får ursäkta, men du känns inte ett dugg trovärdig. Det låter nästan som om du själv är indragen i den där soppan, att döma av det du skriver. "he, he" osv.. låter som en föga rolig händelse åtminstone i mina öron.
Senast redigerat av pUs (12 november 2007)

VW-nörd?
4 332 Inlägg
12 november 2007
Verkar som att författarens vänner och bekanta blivit less på all smutskastning av "nr1" så hon försöker här istället.. vem bryr sig om att hon inte betalat en parkeringsbot en gång, ohhhh skjut henne eller vadå...

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
12 november 2007
Trådstartare
pUs skrev:
BadGirl_854T5 skrev:
Honken_ skrev:

Du får ursäkta, men du känns inte ett dugg trovärdig. Det låter nästan som om du själv är indragen i den där soppan, att döma av det du skriver. "he, he" osv.. låter som en föga rolig händelse åtminstone i mina öron.

? Nehe, varför gör jag inte det..?

Nej, är inte indargen in denna "soppan".

Rolig händelse? Ja, visst tycker man att det är roligt att någon kör på någon annan så visst, det är ksit skoj. Men nu tycker ju inte jag det.

"He he" är något jag skirver väldigt ofta bara =P 

Ja ja.

I do it my way

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
12 november 2007
Trådstartare
Mortalis skrev:
Verkar som att författarens vänner och bekanta blivit less på all smutskastning av "nr1" så hon försöker här istället.. vem bryr sig om att hon inte betalat en parkeringsbot en gång, ohhhh skjut henne eller vadå...

Okej... (?) hmm

Nu fattar jag nog vad du menar, fattade inte först. Så är det inte riktigt. Finns ingen i stan som gillar henne och alla snackar "skit" om henne som det så ofta kallas fast i detta fall är det (iaf det jag säger/skriver) ren  och skär fakta, alltså inget skit snack.
Så om jag vill smutskasta henne så är det bara att gå fram till första bästa person på stan och börja prata man får alltid negativ respons tillbaka om henne.

Hon är en bar trevlig tös ;P HE HE

Nej, men det där med parkeringböter, det jag menar är att hon kanske får mera straff genom att hon inte har betalat den... Äh, jag vet inte men.

Det var du som nämde det om att skuta henne inte jag. Men gärna för mig och flera.

I do it my way

DFFL
9 020 Inlägg
12 november 2007
BadGirl_854T5 skrev:
Nystrom skrev:
deamon skrev:
kolla på kungen när han krockade med sin m3a fick han panik o hoppade i en taxi o åkte därifrån

Roligaste kommentaren idag.

Tanken har inte slått dig att Kungen har Immunitet? lollol

Ja, det är ju lite skillnad på henne och kungen =P

Men iofs hon tror att hon är någon jävla drottning hahahah !

Förövrigt så var det inte en taxi han åkte iväg i.
Det var en av kungahusets "taxibilar".

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

439 Inlägg
12 november 2007
hade varit intressant att höra den andras historia,brukar ju vara två som är delaktiga till att det blir fel,vi har endast sett hört ena sidan.

old,low and slow....

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
12 november 2007
BadGirl_854T5 skrev:
pUs skrev:
BadGirl_854T5 skrev:

Rolig händelse? Ja, visst tycker man att det är roligt att någon kör på någon annan så visst, det är ksit skoj. Men nu tycker ju inte jag det.

Ja ja.

Whatever.. med risk för att låta föromdsfull, ditt lätt skadeglada skvallrande i t.ex inlägg 46 får i alla fall mig att dra slutsatsen att du bor i ett litet samhälle där flickor utan fritidsintressen skvallrar, intrigerar och snackar skit om varandra.

DFFL
9 020 Inlägg
12 november 2007
pUs skrev:
BadGirl_854T5 skrev:
pUs skrev:

Ja ja.

Whatever.. med risk för att låta föromdsfull, ditt lätt skadeglada skvallrande i t.ex inlägg 46 får i alla fall mig att dra slutsatsen att du bor i ett litet samhälle där flickor utan fritidsintressen skvallrar, intrigerar och snackar skit om varandra.

Wisteria Lane?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

654 Inlägg
12 november 2007
Hurvidare hon även fått P-bot som ej är betald eller råkat köra för fort nån gång (som många andra inkl du själv säkert gjort) är förmodligen inget som kommer ha nån betydelse i detta mål.(om det nu blir ett av det).

Och sen som många andra skriver så låter det som det är en fråga om smutskastning i den här tråden.
För alla har vi folk som gillar en resp ogillar en!

Sen gällande utfallet vid en ev rättslig process så är det inget som nån här inne ens kan säga..iom att det hela kommer bygga till stora delar på tex: dom båda individernas uppfattning av händelsen,förarens medvetande vid gärningen osv osv.
Kan bli fråga om misshandel osv osv..en trolig punkt behöver inte alltid bli den slutliga.

8 156 Inlägg
12 november 2007
Du kanske skulle be henne skaffa ett konto här så hon kan bemöta allting?
Just nu får vi ju bara din syn på det hela. Vore inte helt fel om vi fick se lite andra vinklar.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
12 november 2007
Trådstartare
Hon är allt medlem här inne men är nog inte inne så ofta.

Ja ja, nu vet jag iaf vad folk tror kommer hända med mera och det var det jag ville veta.

Och sen att jag har "smutskastat" henne vet jag inte, har svarat på frgot som ställts och då skrivit sanningen sen om det låter illa när jag skrivit det så visst det kan det nog ha gjort.

Och hennes version ja, det är nog lögn från början till slut men det är en annan sak.

Ha´re! smile

I do it my way

118 Inlägg
12 november 2007
pUs skrev:
BadGirl_854T5 skrev:
pUs skrev:

Ja ja.

WORD!

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
12 november 2007
BadGirl_854T5 skrev:
Hon är allt medlem här inne men är nog inte inne så ofta.

Ja ja, nu vet jag iaf vad folk tror kommer hända med mera och det var det jag ville veta.

Och sen att jag har "smutskastat" henne vet jag inte, har svarat på frgot som ställts och då skrivit sanningen sen om det låter illa när jag skrivit det så visst det kan det nog ha gjort.

Och hennes version ja, det är nog lögn från början till slut men det är en annan sak...

Du har iaf varit både nogrann och rackarns ihärdig när det gäller att banka i oss "din sanning"

Om den sen kan ha något med verkligheten att göra låter jag vara osagt hmm

Mvh
Senast redigerat av SaabLejon (12 november 2007)

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

Sök