3879
Sök

Basar!!! Snabba svar uppskattas!!!

39 Inlägg
8 november 2007
Trådstartare
Jag har nu köpt dubbla 12"or (BOLT) vet ej om märket är bra, bara att slutsteget kostade 3500:-.

Vill veta om grejjerna är bra.

Sen en annan fråga till dem som är EL kunniga.
Jag har en audi 100 2.0E 1990, Vad är det för färg på REM sladden?

En till fråga hehe:)
Hur högt vågar man spela sina högtalare så att dem inte går sönder, eller jag vet knappt något men jag har iaf Nya saker. nya 4" i fronten och 6*9"or i hatthyllan i märket gas!
PS: har en 4*40W stereo!
Senast redigerat av brodera (8 november 2007)

1 058 Inlägg
8 november 2007
bolt basarna vet jag inte mkt om men en kompis har ett bolt steg till sina Gas 10or och det spelar som fan!

PoLoud =D

70 Inlägg
8 november 2007
bolt grejjer brukar funka rätt bra. men GAS har jag väldigt dåliga erfarenheter av. skapligt ljud för pengarna men e billigt och absolut inget i toppklass. skulle ha skippat en av basarna då en 12" räcker i de flesta fall och satsat mer pengar på framsystemet.

good cars gets you from point A to point B.
Great cars just get you in to trouble!
att ha en fet brud e som å åka moped.
de e roligt ända tills polarna ser en

39 Inlägg
8 november 2007
Trådstartare
vw_performance skrev:
bolt basarna vet jag inte mkt om men en kompis har ett bolt steg till sina Gas 10or och det spelar som fan!

Grymt! men du vet inget om vad det kan vara för färg på REM sladden hehe, måste skruva ut Batteri sladd varje gång jag vill lyssna lite på bas smile

39 Inlägg
8 november 2007
Trådstartare
bodiluknow skrev:
bolt grejjer brukar funka rätt bra. men GAS har jag väldigt dåliga erfarenheter av. skapligt ljud för pengarna men e billigt och absolut inget i toppklass. skulle ha skippat en av basarna då en 12" räcker i de flesta fall och satsat mer pengar på framsystemet.

Köpte 2 st gas 12"or först av en kompis, men sen funka inte den ena och då fick jag 2 st BOLT 12"or istället för samma pris då. smile så jag förlora inget på det. men visst GAS är hyffsat men det duger som diskanter smile blir nog något i dörrarna snart också smile

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
8 november 2007
Annars kan du ju dra en sladd från plusen på steget in till kupeen å sätta en vippbrytare på den å sen tebax till steget. Eller sätta remoten på bakljuset så basen startar när ljuset startar vilket de gör när du startar bilen.

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

39 Inlägg
8 november 2007
Trådstartare
speedfreak racing skrev:
Annars kan du ju dra en sladd från plusen på steget in till kupeen å sätta en vippbrytare på den å sen tebax till steget. Eller sätta remoten på bakljuset så basen startar när ljuset startar vilket de gör när du startar bilen.

Låter som något men jag vet knappt själv hur jag ska koppla, sen vill man ha det rätt också, men då finns det iaf en reservplan:) får Googla lite.

6 851 Inlägg
8 november 2007
har du inte ISO kontakt på din CD? vad har du för CD spelare,org?
Tycker själv att GAS är bättre än Bolt. Bolt är väl Lightning Audios lågprismärke.
Har hört lite på bolt steg och högtalar kitt och rent spontant å anser jag att det finns mycke bättre saker för pengarna, bla. GAS.

39 Inlägg
8 november 2007
Trådstartare
TT-Avant skrev:
har du inte ISO kontakt på din CD? vad har du för CD spelare,org?
Tycker själv att GAS är bättre än Bolt. Bolt är väl Lightning Audios lågprismärke.
Har hört lite på bolt steg och högtalar kitt och rent spontant å anser jag att det finns mycke bättre saker för pengarna, bla. GAS.

Jag har köpt en skit LL stereo på SIBA, men det byts rätt snart.

ISO har jag ingen aning om vad det är hehe. är inte så kunnig än roll

Noiseprojekt
8 november 2007
brodera skrev:
vw_performance skrev:

Grymt! men du vet inget om vad det kan vara för färg på REM sladden hehe, måste skruva ut Batteri sladd varje gång jag vill lyssna lite på bas smile

Har för mig att Audi's Remote är Vit och blå..

39 Inlägg
8 november 2007
Trådstartare
Noiseprojekt skrev:
brodera skrev:
vw_performance skrev:

Har för mig att Audi's Remote är Vit och blå..

Ok. får pilla lite i helgen medans man byter till vinterdäck smile.

Varningar. 36
1 200 Inlägg
8 november 2007
Remoten lär vara blå. alla bilar jag meckat i har haft blå remote nästan, få undantag

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

1 688 Inlägg
8 november 2007
Leta fram dint voltmätare och mät på stereons baksida i vilken kontakt som börjar leverera 12volt när du startar stereon.

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

Sök