Har svetsat igen hålet baktill, slipat ner alla fogar och även fyllt i lite baktill där vid "kanten" som sticker ut då det var ett litet hål, detta la jag igen med en liten plåtbit från insidan bara.
Sedan svetsade jag igen hålen som blev sen jag svetsade baljan under från (dessa var lättare att från insidan)
tyvärr dålig bild men för mörkt om ja kör utan blixt där inne.
Insidan ska plastas och i hjulhuset / undersidan av baljan ska få rostskyddsprimer och underredsmassa sen ska utsidan av bakskärmen spacklas så att allt blir helt tätt så det inte blir mer av denna skit sen
Har även plockat ner kardan, ska montera motorstativet, ta lös växelspaken, växellådsbalken, släppa ner bilen på hjulen och lossa motorfästena imorgon så ska far va me å hjälpa till å lyfta ur motorn i morgon! så kan man ta lös toppen på turbomotorn och sedan ta lös 405toppen från b23e motorn som står uppe i uthuset och sedan ta till skolan (måste fråga när jag kan ta upp dem, har redan frågat om ja får) och sätta avgasventilerna från turbotoppen i 405:an, slipa in alla ventiler, täthetskontroll och schimsa om k-kammen, nya topplocksbultar och sotningssatts måste ju inhandlas nu också då.