SLänger iväg en liten uppdate. inte gjort så jätte mycket mer med bilen. Bara slipat. ett evighets jobb. Har tröttnat lite på slipandet så har börjat med ett projekt till. LJUD.
Har införskaffat 3t kitt 6.5"are av märket Kef q160. har planerat att ha 2 st i varje framframdörr och 2 st i skuffen för att showa med.
Smälde ihop en jätte seriös låda för att kunna börja spela in dessa skönheter.
Hittade en gammal högtalar låda. Fram med sticksågen Hittade en gammal högtalar låda. Fram med sticksågen
Nya reservhjulet. (skämt å sido sådant har jag inte plats med.) Ligger där så länge i väntan på polering. Då mina "slavar" inte varit hos mig på länge.. MOZIZ nu får du fan komma å fixa den sista
Slänger även upp en bild på min trevliga ljudanläggning i Verkstaden Och grogg virket står brevid. (nej jag dricker inte när jag mekar)
Vet inte. glömde kabeln till dem idag så har inte hunnit prov spela . Idag så blev även den sista fälgen fördig polerad med samma proffsiga resultat som de andra 3. Denna gick fort. Grabben lär sig. tog endast mellan 17-22.30 idag. Första fälgen 13.00 - 20.00 eller något.. med papper och autosol. vilken grabb.. vilket tålamod..
Själv har jag fortsatt slipandet med vatten papper och 1000våtslip.
Uppdate igen eftersom att jag tror att många vill veta vad som händer i mitt garage.
Slipat. men det lägger jag inte upp mer bilder på just nu pga redan många sådana Byggt bafflar till Fram systemet Även Tagit bort lite asfaltsmatta på hathyllan