Hehe.. jo då det hoppas jag värkligen. om jag inte får mer planer
Fy fan.. ett av mina orginal batterier har total koka(torr kokat)t. bolmade rök ifrån det och hela garaget luktade apa. Å i lackboxen där den står FY fan säger jag.
Så nu blir det att tvätta av bilen med något å sedan slipa om den. jag som trode att jag var klar med slipandet. Tror inte att klarlack + batteri syra är en bra kombination.
Aja då är helgen räddad. + lite till.. vad roligt. Får åka och köpa 2000papper i morgon.
Kan även lägga till att jag laddade med en c-tek 25000 (deras största 12v) Trodde att den skyddade mot sådant här.
Och batteriet var ett bmw orginal Gel batteri (Sådant man inte fyller på vatter och sådant i)
Då har man inte uppdaterat på ett tag. Men uppdaterar med lite gammla bilder.
För någon vecka sedan så Körde jag ut skönheten för att inspektera hur set ser ut i dax ljus. Tog även ett par repor på vägen för att sota ur den. Detta lägger jag inte upp bild på pga kommer få klagomål för att det inte var helt lagligt jag körde. men lägger upp bild på när jag backar ut ur boxen.
Då uppdaterar jag åt totten i dag och här kommer lite bilder från Låddbygget till skuffluckan.
Nu har vi börjat plasta lådan som ska sitta fast i skuffluckan. Detta är börja till det Vi har plastat botten ett par lager. Så nu börjar vi plasta och forma till. Hät kommer det bilder.
Bafflarn sitter fast monterade
Även ett par bafflar till Basreflex portarna
Klätt Med fleece som vi satt fast med dubbelhäftande tejp och häfta fas fleeceen i bafflarna
Nu är hela plastad med ett lager
Här blev det inte som vi ville men det försökte vi rätta till så här