volvo_raggaren skrev:
har alltid haft bästa däcken fram och kommer att ha det tills jag märker att de borde suttit bak, vill ha styr förmåga på vintern kommer röven ut så kan man iallafall styra och som de flesta vet så har man mer bromsverkan fram än bak och då är det ju säkert jätte lätt att få stop på bilen (utan abs) om de bra sitter bak, men alla gör som dom vill, de som tror de vet (proffesorer eller liknande) säger bästa bak för att det inte ska sladda lika lätt men om det börjar sladda så är det ju lätt att styra me kass däck fram.
Vart vill du helst ha trädet, lyktsolpen, den mötande bilen eller lastbilen? I sidan och rakt in i bilen eller i fronten där det finns deformationszoner och bältena gör sitt jobb?
![roll](img/smilies/roll.png)
"Tyvärr" är det ju så att "de som tror de vet (proffesorer eller liknande)" HAR rätt. Men å andra sidan så säger ju de att killar mellan 18 & 25 är de största idioterna i trafiken med så...
_Glenne_ skrev:
MrTurbo skrev:
_Glenne_ skrev:
om man säger så här då, om man sätter dom sämre däcken fram och dom bättre bak sen drar man ut på stan och åker brett en kväll så dubben försvinner i bakdäcken, vad får man då ut av det? joo sämre däck både fram och bak
![wink](img/smilies/wink.png)
så varför inte sätta dom bästa fram och låta 2st av däcken på bilen vara fräsch iaf
![tongue](img/smilies/tongue.png)
I got a point here
![wink](img/smilies/wink.png)
Du är helt poänglös tyvärr. Ge fan i å lek på allmänna vägar. Möjligen på någon parkering men inte på vägen. Den dagen jag råkar ut för något som en liten fjolla med nytaget körkort orsakar pga han leker lär jag åka dit för grov misshandel....
va äre med dig då? fått en lök i arslet eller?
![lol](img/smilies/lol.png)
Sorry, är bara skapligt vuxen och har lite förstånd bakom pannbenet. Men det drabbar nog dig med om 10 > 15 år...
![roll](img/smilies/roll.png)
(om du har tur he he )
Senast redigerat av MrTurbo (15 november 2007)
Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)