2745
Sök

Sverige får nytt körkort =)

Vestfold chiptuning Stockholm
2 405 Inlägg
13 november 2007
Tur att man tagit lappen då gäller bara att inte bli av med det tongue

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm

2 118 Inlägg
13 november 2007
street skrev:
helvete jag hinner nog inte få det gamla kortet innan. håller på att ta mitt ce kort nu...

faan, samma här.. hmm

D.i.l.l.i.g.a.f

DFFL
9 020 Inlägg
13 november 2007
Skönt med en ny ursäkt till mina föräldrar och min flickvän om varför jag inte gått och tagit kort så jag kan skicka efter nytt körkort.
(Det gamla har legat mellan vindrutan och panelen i ett drygt halvår tongue)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
13 november 2007
Det var ju knappt stor skillnad tongue

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

23 Inlägg
13 november 2007
har lämpligt nog norskt körkort smile men måste väl byta in mot ett svenskt så småning om och då blir det ju det nya.. *suck*

16 Inlägg
13 november 2007
haha typ likadana ju tongue

Rätta mig om jag har fel

Busdriver
389 Inlägg
13 november 2007
Vem bryr sig om hur körkortet ser ut? sitter ni ofta å kollar på era eller?

4 571 Inlägg
13 november 2007
MilleN skrev:
Undrar när Vägverket ska följa bankernas trend att man kan ha egna bilder i bakgrunden av kortet big_smile Tänk vad grymt att ha bilen på baksidan eller i bakgrunden på sitt körkort cool

Det hade ju varit riktigt coolt.
Har bytt bild på mitt bankkort 5 ggr redan ^^

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
13 november 2007
Vem bryr sig hur de ser ut? senast ja titta på mitt körkort var typ när ja fick de.. tongue

Bmw osv..

4 571 Inlägg
13 november 2007
Edman skrev:
Vem bryr sig om hur körkortet ser ut? sitter ni ofta å kollar på era eller?

När man är på krogen och systemet och även på banken

263 Inlägg
13 november 2007
Tur man redan har det gammla! big_smile

Volvo-Real-Power!

Gréve
497 Inlägg
13 november 2007
hehe de mest oväntade skulle ju vara om kärringen på systemet skulle kommentera om man har de nya... för det är ju såå noga hur det ser ut.. (ironi)

SKÅNING
1 215 Inlägg
13 november 2007
Maizer skrev:
Då måste jag skicka in så jag får mitt innan det där då.

skulle också villja det men kommar att ta mc nästa år så jag kommer att få det nya ändå

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
13 november 2007
dom kunde la ha gjort de typ svart-grått me nåtts nyggt emblem och sån där fräck färg som ungarna får i flingpacketen , vänder man lite på det så blir de en annan bild, vänder åt andra hållet en ny bild... haha,

men seriöst,  rosa är skifult och det nya var 1000 gånger fulare än det gammla,
dessutom står de ju massa skit på andra språck på de nya...?  men aaah, just d..  bara för att alla sveriges invandrare också ska fatta att det är ett körkort??   

tongue

1 297 Inlägg
13 november 2007
va trist. varför kan dom inte göra ett svart kort? smile

1 722 Inlägg
13 november 2007
Ingen större skillnad ??

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Avstängd
1 031 Inlägg
177 Inlägg
13 november 2007
Fick mitt lilla kort för en vecka sen i morn, det känns bra, dom nya var ju iaf inte snyggare som jag hade trott. smile

217 Inlägg
14 november 2007
lite appropå nya körkort.. stämmer det att prövotiden ökas till 5 år efter nyår? hörde nån snacka om det häromdan..

208 Inlägg
14 november 2007
lodan skrev:
lite appropå nya körkort.. stämmer det att prövotiden ökas till 5 år efter nyår? hörde nån snacka om det häromdan..

dom har försökt flera år med att införa det, så tror int det går igenom nu heller. 2år gäller nog länge länge till. big_smile

det gamla kortet är helt klart snyggare. varför ändra på något som är bra? *moderatföreningens idé - göra Sverige sämre*?
Senast redigerat av AntonK (14 november 2007)

Wrum!

Sök