3506
Sök

Hur ofta rakar ni er? :D

6 Inlägg
14 november 2007
Trådstartare
Hej hur ofta rakar ni er själv så får jag raka mig nästan varje dag:( några bra tips om rakning? bästa sätt? mm kom även med bra förslag:)

:d

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
14 november 2007
Så fruktansvärt tråkigt så det blir bara 1 gång i veckan för mig. Vilkent tanten hemma tycker är för lite ;D

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

8 156 Inlägg
14 november 2007
Jag använder pincett. Då slipper man raka sig på minst en vecka.
Nja. Kanske inte. Just nu har jag lite stubb, men det beror på att jag inte rakat mig på över en vecka.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

6 Inlägg
14 november 2007
Trådstartare
KottenV70r skrev:
Så fruktansvärt tråkigt så det blir bara 1 gång i veckan för mig. Vilkent tanten hemma tycker är för lite ;D

haha jo håller med dig;P det är otroligt tråkigt:P

6 Inlägg
14 november 2007
Trådstartare
Phaetoon skrev:
Nja. Kanske inte. Just nu har jag lite stubb, men det beror på att jag inte rakat mig på över en vecka.

okeej pincet det låter som att det tar låååångt tid xD men man behöver nog inte raka sig lika mycket som du säger:D

"the real jerk"
301 Inlägg
14 november 2007
en gång i veckan räckr än sä länge för mig som tur är.

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
14 november 2007
Phaetoon skrev:

"Lite stubb".
Om jag inte rakar mig på en vecka ser jag ut som någon blandning mellan Jultomten och Usama Bin Laden.

Brukar raka mig 2 eller 3 gånger varje vecka ganska ungefärligt exakt typ.
Min Mach 3'a gör sitt jobb nu medans jag fortfarande inte hittar laddningskabeln till rakapparaten >_<

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Gangster.
17 Inlägg
14 november 2007
varje dag, rakar ja mig på morgonen så har ja lite stubb på kvällen, rakapparat e det ultimata smile

///Juntto

1 174 Inlägg
14 november 2007
jadu varje dag. men det är bara för jag använder rakapparat annars blire ca varannan dag om man kör manuellt!

. . . .[brehas spar tid!!] . . .
264 Inlägg
14 november 2007
Tjena, ja det beror på om jag vill ha lite *vinterskägg*, annars om det ska vara fläckfritt så blir det en gång om dagen troligen:;P orkar inte raka så ofta;P hehehe

*Gasa bör man annars dör man,* Man har inte hållit tillräckligt om man inte smakar diketskanten ;)

2 594 Inlägg
14 november 2007
varannan dag kör med hyvel hatar apparat

Drifttekniker VA
580 Inlägg
905 Inlägg
14 november 2007
ansiktet vi pratar om eller?

2 122 Inlägg
14 november 2007
varje eller varannan dag

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

87 Inlägg
14 november 2007
det måste bli varannan dag annars ser man förjäklig ut sad

112 Inlägg
14 november 2007
Det  blir varje dag

Kontot inaktivt
104 Inlägg
14 november 2007
Allt mellan 4-14 dagar mellan gångerna. Trimmer först för att skörda skogen, och sen rakapparat för att släta till det is the shit. smile

Mvh/ Adde

1 120 Inlägg
14 november 2007
får tjejer svara tongue haha isf typ när det behövs haha ( besök dagar) hahahaha SKOJ!!

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

2 182 Inlägg
14 november 2007
ungefär 3 dagars mellanrum med hyvel, kör alltid med hyvel, men just nu så har ja inte rakat mig på en vecka lol

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

1 833 Inlägg
14 november 2007
2ggr i veckan ungefär, kör med rakapparat så att jag har lite stubb hela tiden.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

Sök