tyvärr blir det nog alldeles för dyrt, först ska man ha mark o bygga på sen ska man dra in avlopp, el vatten. o sen har man garaget kvar o bygga:P o efter det, elräkningar m.m.
tyvärr blir det nog alldeles för dyrt, först ska man ha mark o bygga på sen ska man dra in avlopp, el vatten. o sen har man garaget kvar o bygga:P o efter det, elräkningar m.m.
äsch vem behöver el? :p nää men om man får tag på nån gammal övergiven lokal då... inte för att jag orkar leta men.
Jag säger ju att ni ska köpa lite mark, bygga ett stoooort jävla garage och plocka dom platser ni behöver, sen hyra ut resten! förlust i början, ja visst, men det skulle gå med vinst i längden, och ägandet kan ni ju sitta på i många många år = pengar rullar in lite då och då...lite underhålll vart tionde år, och sen går det ju att sälja hela skiten=cash cash!
enkel plan, svår att genomföra. som vanligt. ...doh
man borde ta och åka en sväng runt staden för att kolla in lador och gamla lokaler osv. Dock ska det väll helst ske på dagen så man ser någonting, men man har aldrig tid i veckan.
ingen som är bundis med Cocozza så kan ju han åka till honom och säga att han ska bygga ett garage i ytterkanten och sen hyra ut billigt
Jag hittade ett "nytt" ställe nu. Inte för jag vet om man får vara där. Men det är en övergiven stor verkstadslokal. Man kanske kan fråga om man får vara där? Det är stort med betonggolv och smörjgrop. Jag ska posta lite bilder sen.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)