Nu är allt loss som behövs för att kunna lyfta motorn. Växellåda, kardan, avgassystem mm. Tagit bort det mesta runt och vid motorn... Så nästa helg är den ur
Bilder från idag kommer troligtvis upp imorgon kväll Stort tack till Richie för all hjälp och fotografering!
Haha! Eftersom det i mina ögon aldrig har varit en showbil så bygger jag nu om den för att få bort den stämplen totalt. Det blir gat/banbil med betoning på banbil förhoppningsvis
Banbil va det.. Därav tvskärmen och lysande dörrhandtag *retas* hehe nä jag e bara avis.. sjuk kärra..
Haha! Eftersom det i mina ögon aldrig har varit en showbil så bygger jag nu om den för att få bort den stämplen totalt. Det blir gat/banbil med betoning på banbil förhoppningsvis
Banbil va det.. Därav tvskärmen och lysande dörrhandtag *retas* hehe nä jag e bara avis.. sjuk kärra..
Haha! Klockrent Jag håller med dig. Lite för mycket "Show" var det kanske... men men. Ska ju rätta till det nu Tanten ska förverkliga sin dröm nu
hehe, tanten ska förverkliga sin dröm så gammal e du väl inte ändå, grymt projekt, gillar ju givetvis denna sen inan, själv svek jag audi å köpte en lådbil lycka till
hehe, tanten ska förverkliga sin dröm så gammal e du väl inte ändå, grymt projekt, gillar ju givetvis denna sen inan, själv svek jag audi å köpte en lådbil lycka till
Nä, så gammal är jag inte Men ändå! Haha... Tack så mycket, skoj att du gillar den. Bara hoppas att du gillar fortsättningen också
Nä, så gammal är jag inte Men ändå! Haha... Tack så mycket, skoj att du gillar den. Bara hoppas att du gillar fortsättningen också
med tanke på hur snygg den blev första gången du gav dej på den så kommer den garanterat att bli ännu snyggare denna gången skulle jag tro, stilren å brutal på samma gång!
finns en passat här i stan och han har monterat dit såna lampor nertill .. vet inte om han gjort dom själv i dioder eller om han har lika som du införskaffat .. MVH Jocke
Efter ännu en dag i garaget har det blivit lite mer gjort. Vi fick ur maskinen och har nu börjat plocka ner den bit för bit. Gjorde en del roliga fynd!
En mecksugen hund
Såhär såg samtliga motorfästen ut! Kärringkörd
Tusen tack till Richie och Fredde08 för hjälp och foton