Lobbar min mor för att hon skall ge mig E-körkortet i julklapp, men det verkar inte gå något vidare. Sista kommentaren var Sälj alla bilarna och köp en fin som du slipper att skruva med!
Kära tomten jag önskar mig fyra nya fina vinterdäck plus fälgar och sen hylsan till låsbultarna på min bil så att jag kan få dit skiten med....
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Önskar mig inget, man får väl nån grej av föräldrarna bara. Vi är inte så seriösa med julen längre Jag bygger en ny motor och växellåda, får se det som en julklapp till mig själv
Reservdelar och saker till jänken, så jag slipepr bekosta varenda liten detalj själv. En uppsättning bromsskivor vore inte helt fel, för såna får jag itne tag på...
oj oj oj allt får inte plats,,men min celica me allt som ska på hade varit tacksamt,,, å sen massa tjej grejs tandblekning å sånt dära haha, har varit snäll tomten snäll så in i h,,,,,,,,,,,,
extraljus+ ljusbox och en scanner för å hålla lite koll på onkel haffa haffa
good cars gets you from point A to point B.
Great cars just get you in to trouble!
att ha en fet brud e som å åka moped.
de e roligt ända tills polarna ser en
Inget som jag inte kommer att ha köpt innan jul ändå
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.