3446
Sök

Sålda bilar. Krockade bilar som inte finns mer osv..

Medlem 5280
552 Inlägg
17 november 2007
Trådstartare
Det finns väldigt många bilar på topp 250 som inte ska finnas där längre pga att dom är såld, krockade, upp eldade osv.
Ska dom få finnas kvar?
En moderator får gärna svara på detta.

DFFL
9 020 Inlägg
17 november 2007
Rapportera bilarna isåfall.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Medlem 5280
552 Inlägg
17 november 2007
Trådstartare
hjälper tydligen inte..

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
17 november 2007
Dom försvinner ju inte direkt, moderatorerna måste ju få kolla upp bilarna också.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Medlem 5280
552 Inlägg
17 november 2007
Trådstartare
jojo men hur länge har inte deamon haft sin supra uppe då? Står ju tom RIP i övrig info..

Meister
6 763 Inlägg
17 november 2007
ScottaN skrev:
jojo men hur länge har inte deamon haft sin supra uppe då? Står ju tom RIP i övrig info..

Som jag uppfattar det så är det kopplingen som har rasat och det är den som det står r.i.p på. Men jag vet inte.. Men som sagt bilar man inte längre äger får man inte ha kvar. Däremot får man ha de under gammla bilar men då kan man inte hamna på topplistor

Medlem 5280
552 Inlägg
17 november 2007
Trådstartare
ja då är det ju bara till att säga till dom att lägga det i galleri då..
Tycker att garaget.org borde ha lite mer koll på vilka bilar som lever osv.

SKÅNING
1 215 Inlägg
17 november 2007
de borde lämna plats åt nya bygge klart man själv inte hade velat förlora en topp plats men ibland måste man det tycker moderatorer ska kolla upp de som legat där länge.

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

Administratör
11 960 Inlägg
17 november 2007
Lösning på "problemet" kommer, men jag vill inte avslöja för mycket här i forumet än så länge. Så lita på det jag skriver istället. De kommer inte förbli som det är nu i vilket fall, men det kommer vara så ett tag till.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Os Difuntos
1 822 Inlägg
17 november 2007
chrizz skrev:
Lösning på "problemet" kommer, men jag vill inte avslöja för mycket här i forumet än så länge. Så lita på det jag skriver istället. De kommer inte förbli som det är nu i vilket fall, men det kommer vara så ett tag till.

Som vanligt ligger chrizz ett steg före oss vanliga dödliga.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

1 297 Inlägg
17 november 2007
ååå spännande smile Gillar allt du gör chrizz smile

Medlem 5280
552 Inlägg
18 november 2007
Trådstartare
Låter väldigt bra det chrizz !

624 Inlägg
20 november 2007
ScottaN skrev:

vadå RIP vad pratar du om jag har köpt tillbaks bilen så jag föårstår inte vad du pratar om
spekulera inte om nåt du inte har en anning om
jag sålde bilen till tyskland men killen kan inte få den inreggad så jag gav han ett bud och ska ha bilen levererad till mig i feb , OBS ,den e redan reggad på mig i Sverige

624 Inlägg
20 november 2007
koppling ras e väll inte samma som skrit eller ??

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
3 december 2007
bilen har ju varit såld och aldrig borttagen?

nej jag tycker med det börjar bli lite väl mycket sålda, tokskrotade, upp-eldade bilar på top250 nu. Som Moderaterna ignorerar.

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

Fotograf
1 319 Inlägg
16 januari 2008
som bmw´n som ligger på vad är det nån stans 7-15plats en blå. den äger han inte heller längre det gör en kompis, han vill inte lägga upp nå bilder på garaget så länge den ligger där. han har gjort om en heldel på den ju..

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

1 217 Inlägg
16 januari 2008
ScottaN skrev:
hjälper tydligen inte..

Vet att ditt inlägg är lite gammalt nu men de försvinner oftast om man anmäler.. jag har ledsnat på att hitta sålda bilar här och satte mig å anmälde över 70 sålda bilar på raken. Dom försvann efter några dagar. (misstänker att jag gjorde minst en moderator lite grinig då också i och med att det blev så många, hehe)

Fortare än kvickt
241 Inlägg
16 januari 2008
problemet är att bevisa att bilen verkligen är skrotad/såld. ligger en porsche GT2 på top250 som ägaren totalkvaddade, men inte har tagit bort. tyvärr så är regnumret utsuddat på alla bilder, så det är lite svårt att påvisa...

Akta lacken pappskalle!

1 217 Inlägg
16 januari 2008
Gonken skrev:
problemet är att bevisa att bilen verkligen är skrotad/såld. ligger en porsche GT2 på top250 som ägaren totalkvaddade, men inte har tagit bort. tyvärr så är regnumret utsuddat på alla bilder, så det är lite svårt att påvisa...

sålda är inte så svårt då många skriver att bilarna är just sålda.. Är det den röda du menar?  Hur vet du att den är skrot?:S

3 059 Inlägg
16 januari 2008
Ja många skriver själv att dom är sålda eller skrotade mm.mm

De va rätt länge sen det snackades om alla dom bilar som har halvnakna brudar klängandes över bilen så man knappt ser bilen, dom ligger ju osse fortfarande kvar på topplistorna fast att det tydligen inte var tillåtet att ställa sig i trosorna med händerna för brösten framför bilen och skymma den..
Senast redigerat av Smajly (17 januari 2008)

Sök