2676
Sök

Era tvångshandlingar?

534 Inlägg
20 juli 2008
prodrive skrev:
Måste ha jämn volym på datorn, tex 10, 15, 20, 25, 30 osv... 12, 17, 21 osv funkar inte big_smile

Precis jag med, fast i bilen

I do whatever the voices in my head tell me to do!

534 Inlägg
20 juli 2008
Förut kunde jag inte sova om inte ettiketerna på snus dosan passade, så det slutade i att jag tog bort alla klistermärken och har nu användt samma dosa utan ettiketer i ca 8 månader

50 Inlägg
20 juli 2008
James skrev:
Förut kunde jag inte sova om inte ettiketerna på snus dosan passade, så det slutade i att jag tog bort alla klistermärken och har nu användt samma dosa utan ettiketer i ca 8 månader.

Otäckt. har precis samma grej för mig. grymt jobbigt

...

509 Inlägg
20 juli 2008
Helknas skrev:
Förut kunde jag inte sova om inte ettiketerna på snus dosan passade, så det slutade i att jag tog bort alla klistermärken och har nu användt samma dosa utan ettiketer i ca 8 månader

Haha, samma här. Brukar alltid snurra på locket så ettiketen blir rätt. Ganska skumma grejer man kan få för sig. När tjejen har vart på toa måste hon hinna knäppa byxorna å ställa sig på badrumsmattan innan toan hinner spola färdigt, ganska kul å sno mattan för henne hehe. smile

534 Inlägg
20 juli 2008
Justja, alltid när jag kollar online listan på msn så måste jag alltid räkna dom inloggade 2 gånger, uppifrån och ner sen nerifrån och upp eller tvärtom, trots att det står högst upp hur många som är online :S

Dessutom så måste jag räkna saker som tex mittlinjer på asfalten eller vad som hellst och jag måste alltid sluta på 113 tongue

534 Inlägg
20 juli 2008
ola89 skrev:
James skrev:
Förut kunde jag inte sova om inte ettiketerna på snus dosan passade, så det slutade i att jag tog bort alla klistermärken och har nu användt samma dosa utan ettiketer i ca 8 månader.

Otäckt. har precis samma grej för mig. grymt jobbigt

Ryck bort klistermärkerna och använd samma dosa det hjälper big_smile
Fast gör inte det misstaget som jag och öppna kapsyler med dosan på fyllan, det blev små hål i locket så snuset torkar fortare sad

Avstängd
653 Inlägg
20 juli 2008
ZonaX skrev:
Vi har ett fönster i köket med en sorts "hasp", Och när jag ska öppna fönstret och "haspa" det så måste jag stå och rycka i det i några sekunder och se så att det verkligen är fast

Sen måste jag knäcka fingrarna då och då, och då och då måste jag även spänna diverse muskler ryckande tex. vid knävecket (vet inte om detta kommit efter att knät gick ur led), armbågen(fast på insidan), ögat, tårna.

Och när jag låser bilen måste jag först känna på förardörren och sen passargerardörren på samma sida och sen bagageluckan för att sedan gå tillbaka och låsa upp igen och sen låsa igen och sen springa in, innan man får för sig något annat att göra. 

En annan sak jag gör ibland är att liksom fnysa några gånger tyst.

Måste även hålla mobilen i handen och kolla på den efter att jag "slidat" igen den och se så att knapplåset verkligen går i (Nokia N95)   

xD  shit va sjuk i huvet man känner sig xD    finns säkert mer men kommer inte på!

Ps.  måste även känna på låset i ytterdörren några gånger innan jag lägger mig.

Allt! det du skrev gör jag med mer eller mindre yikes

Jag har rätt i vad jag än säger.

Trendsetter
20 juli 2008
Kirreböna skrev:
Har en kompis som tror att han ska dö om volymen på stereon står på ojämn siffra:P

Trodde jag var ensam.

982 Inlägg
20 juli 2008
Explosiv_Tomte skrev:
Bump.

Jag har en hel del tvångstankar.

Jag kan till exempel inte sova när TV:n är i standby-läge, så jag går alltid en runda i huset innan jag lägger mig för att kolla så att alla TV-apparater är helt avstängda.

Har också fått för mig att man måste låta mobilen laddas ur helt innan man laddar den igen, kan vara riktigt jobbigt ibland.

Stänger också alltid av datorskärmen när datorn laddar/låser sig, har fått för mig att det går snabbare då.

Sen har jag volymproblemet också, kan inte ha ojämn siffra på TV-volymen. På stereon går det bra med ojämn, men inte på TV. Lite jobbigt eftersom min gamla TV inte har några siffror, utan en "pinne" som visar volymen, se nedan.
http://img357.imageshack.us/img357/1853/dsc01289lb4.jpg

haha..du får mäta med en tumstock och rita på tvn och ha ljudet på jämna centimetrar smile

22 Inlägg
20 juli 2008
Kollar alltid dörren innan jag lägger mig, kan inte somna annars. Kollar alltid att epan är låst fast jag dragit om nyckeln i låset. tongue Känner också på fickorna ofta för att kolla att inget saknas, får panik annars. tongue Telefonen ska även ligga i Vänsterfickan med knapparna mot benet, annars tror jag att jag kommer ha sönder skärmen (N95). Måste även kola larmet 2 gånger på Telefonen innan jag somnar, annars somnar jag inte alls.
Senast redigerat av Skusty (20 juli 2008)

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
20 juli 2008
Rycker alltid i ytterdörren x antal gånger för att se så den verkligen är låst tongue
Är jag på toa så låser jag och rycker sen i dörren ett antal gånger där med, e livrädd att nån ska komma in! Kollar jämt så att knapplåset e igång på mobilen och måste även trycka på volymknappen minst 10 ggr så att volymen verkligen e högsta när man ringer big_smile

Even fools they say, can find a way out of the dark.

Kungen i Lerbäckshult
718 Inlägg
20 juli 2008
Har väl inga direkta tvängstankar som jag kan tänka på mer än att när jag jobbar så måste jag ha rent å snyggt i hytten (kör lastbil). Kan inte ha massa fraksedlar eller andra pappaer liggande löst i hytten!!

Däremot så har jag en jobbekompis som typ öppnar dörren å kollar så han dragit parkeringsbromsen 5-6 ggr innan han låser dörren!!!

Miklen
20 juli 2008
Husdörrar.. låser..sen går ja iväg några 10 meter kanske sen går ja tebax å kollar ifall det är låst..låser gärna upp å låser igen.. Får då repetera en gång till..kan gå in å kolla fönster en gång oxå...

Bilen...eh..den skiter ja i.. låser den sig så gör den..e ljuset på..ja då tar batteriet slut tongue

Avstängd
89 Inlägg
20 juli 2008
när jag ringer nån klickar jag oavbrutet på volymknappen så de blir på högsta, när det är på högsta
fortsätter jag lite till för att va på den säkra sidan ;b

när jag väntar samtal/sms kollar jag mobilen HELA tiden, även fast jag vet att jag känner när det vibrerar så öppnar jag mobilen, stänger, öppanr, stänger & ser till så att jag har täckning. :b

o när ja röker måste jag hålla på med filtret på utsidan, där man suger.. håller på med tumnageln o gör en massa kors o sånt.. måste bara, ;S

Svetsare
3 150 Inlägg
20 juli 2008
[emypemy]
när jag ringer nån klickar jag oavbrutet på volymknappen så de blir på högsta, när det är på högsta
fortsätter jag lite till för att va på den säkra sidan ;b

Har själv en liknande defekt, lyssnar ibland lite på mp3 på mobilen när jag ska sova, måste trycka på volymknappen tills det är 0% volym och sen trycka några gånger till, för att sedan höja till den korrekta volymen    xD

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Sheik Yerbouti
1 899 Inlägg
21 juli 2008
De där med att låsa bilen 2 - 3 ggr är man ju med om så fort att de är en dosa som man låser med istället för nyckeln i låset.

Sedan måste man ju bara gå på toa innan man ska sova, oavsett när man var där senast tongue

Sen kan ja inte dricka ur samma glas, flaska osv som nån annan. Är de nån som vill att ja ska bjuda på en skvätt så ger ja bort hela flaskan. Sen om ja köper godis och de ser konstigt ut så kastar ja bort det. Inga tvångstankar kanske, men sjukt beteende är det big_smile

"Vi er dem de andre ikke må lege med".
m5portal.com
m3portal.com

NeonX
21 juli 2008
dieselknackare skrev:
Har väl inga direkta tvängstankar som jag kan tänka på mer än att när jag jobbar så måste jag ha rent å snyggt i hytten (kör lastbil). Kan inte ha massa fraksedlar eller andra pappaer liggande löst i hytten!!

Däremot så har jag en jobbekompis som typ öppnar dörren å kollar så han dragit parkeringsbromsen 5-6 ggr innan han låser dörren!!!

har du provat att jaga en lastbil som rullar ifrån dig ???...de e inge kul, framförallt inte om det är lite is på backen wink been there done that...kikade minst lika många efter det big_smile

106 Inlägg
21 juli 2008
Kollar alltid spisplattorna typ 5 gånger innan ja ska nånstans. I min förra lya hade ja bara 5 "rattar" på spisen (3 för plattorna och 2 för ugnen) och 2 smålampor. Nu, i den nya så har ja 6 st "rattar". 4 plattor å 2 för ugnen, plus 2 lampor. Brukar som säga en ramsa som stämde in, (noll, noll, noll - noll, noll, släckt, släckt) men nu gör den inte de me tanke på antalet plattor.. Vilket gör mig ställd och osäker på om allt verkligen är avstängt. Sjuk grej, ja vet.

Just me.

264 Inlägg
21 juli 2008
Maizer skrev:
Jag får ofta för mig att jag måste fylla mina lungor till max, efter ett tag har man jätteont, men kan inte sluta. När jag inte lyckas fylla dem till max får jag typ panik, detta är oftast när jag ska sova eller är uttråkad, och det blir verkligen skitsvårt att somna av det.

Haha.. låter helt sjukt ju. Själv har jag inga direkt tvångstankar eftersom jag förmodligen är för lat för sådant onödigt som att springa å kolla samma sak stup i kvarten smile

VTEC - när andra växlar är det dags att gasa

Oldschool
299 Inlägg
21 juli 2008
Pissa inan jag somnar.

Sök