UPDATE! Hej nu har vi satt i gång och lackat fälgarna vita och målat i texten på däcken. när vi ändå var igång så målade vi bromstrummorna. Bak däcken kommer förhoppningsvis monteras i veckan.
Hej Nu när fälgarna är färdiga, så då passade vi på att lägga upp en bild. Nu ska vi börja med att göra om inredningen. så nu har vi börjat riva ur den gammla sletna.
Här ser man hur fina fälgarna blev och att vi har börjat riva ur inredningen.
Här ser man att vi har tagit ut alla mattor och stolar.
kommetera gärna, tack på förhand // A & P ha de gött
Coolt! Jag diggar dessa byggen. Vad tänkte ni köra på för färg i inredningen? Vitt?
Till största del blått tror jag. men vi får se.. innan var de en himla blandning av olika färger, så vi hade tänkt att får de lite mer enhetligt som sagt blått blir de nog
UPDATE!!!! Hej nu i dessa juletider håller vi på att slipar och rostskyddslackar bilen invändigt.
Här har vi börjat lacka med rostskyddsfärg. Färgen ser lite konstigt ut men vi har tvättat lite efter vi slipade på hjulhusen så det är vatten som är dom "fläckarna".
Hehe måste bara lägga upp denna bilden:P mina kompisar Tobbe och Fredrik (isak90) skulle kolla om det gick och lyfta bilen
UPDATE Nu börjar vi bli färdiga med rostskyddslackeringen och sedan ska det på en annan färg uppe på de. Så nu har vi börjat plcka loss skärmar m.m. så vi kan börja slipa.