Jag tar åt mej lite av bråket där och ber om ursäkt att förstöra denna tråden för dej.. men låtarna va riktigt bra.. tack så mycke och hoppas ursäkten godtas
Jag tar åt mej lite av bråket där och ber om ursäkt att förstöra denna tråden för dej.. men låtarna va riktigt bra.. tack så mycke och hoppas ursäkten godtas
d e helt OK
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
HUr mycket av denna dyngan ska man behöva stå ut med?! Låten är ju gammal och ute för längesen, är inte folk mätta på denna än? Detta är väl troligen 18e releasen av samma låt.... nån typ av rekord...
Fyfan, någon mer än jag som tänkte på att i videon på Youtube killen och tjejen i första "scenen" att killen såg så jävla äckligt kåt ut? haha, blev lite skraj då det såg jävligt vidrigt ut. Om ni inte lagt märke till det så titta på det igen och titta på honom när han pratar i tjejens öra..
hahahaha
Hahahaha, så sant! tänkte inte på det fösrt, men kollade igen.. SHIT vad kåt han såg ut