4012
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

1 779 Inlägg
24 juni 2008
kommer bli bra mycke mer aktiv efter helgen. som ja då hoppas på att bilen e hel klar. och ren från SOG dekalerna..

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Administratör
11 961 Inlägg
24 juni 2008
Jag kommer att ha med mig flyers till Gatebil så ni som vill hjälpa till och sprida det här lite kan komma till gorgtältet och hämta en bunt...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

1 779 Inlägg
24 juni 2008
chrizz skrev:
Jag kommer att ha med mig flyers till Gatebil så ni som vill hjälpa till och sprida det här lite kan komma till gorgtältet och hämta en bunt...

du menar att du kommer ha med dig Tour flayers till SOG?? ja jälper gärna till att dela ut lite smile

Administratör
11 961 Inlägg
24 juni 2008
akakaboto skrev:
chrizz skrev:

du menar att du kommer ha med dig Tour flayers till SOG?? ja jälper gärna till att dela ut lite smile

Det är precis vad jag menar smile

DREAMTEAM
248 Inlägg
24 juni 2008
Om det är till någon nytta Wedo så kan du ändra min start-stad Från GBG till Örebro. jag startar i Örebro.

Och chrizz, jag undrar om det kanske blir försent att beställa dekaler typ 9 ~ 10:e juli ??
Får min lön då nämligen och just nu är det väldigt tomt på pengar tongue big_smile

Om det är risk för att det är sent då så kanske vi kan lösa det på något sätt!?

Volvo 240 GL-R -90 (No turbo shit, just real power)
Volvo 240 DL Turbo -78 (Turbo projekt)
Vw Golf V "TSi" -08 (Das Auto)

Administratör
11 961 Inlägg
24 juni 2008
Blue-Angel skrev:
Nu skall jag låta som en riktig gnäll f***a. Men skall alltså betala för att göra reklam för garaget.org och touren. (om man nu skall ha en större variant) När jag snackar med företag om spons, brukar det vara tvärt om. jag har reklam för dem om dem betalar...

Näe, du behöver inte, jag står för en till var och en, men jag har inte möjligheten att lägga tusentals kronor på dekaler som är aktuella i några dagar. Därför får de som vill ha större köpa till självkostnadspris, jag står för frakten till och med, men mer än så kan jag inte göra tyvärr.

Dessutom gör vi alla reklam för att det ska bli så mycket folk som möjligt, inte för att det är bra för Garaget, vilket det naturligtvis är också, men framför allt för att det ska bli jävligt skoj och för att träffa mycket folk.

Det här är trots allt en ganska intern grej och det kommer antagligen mestadels bli besökare som redan är medlemmar.

Administratör
11 961 Inlägg
24 juni 2008
Nybakk_240 skrev:
Om det är till någon nytta Wedo så kan du ändra min start-stad Från GBG till Örebro. jag startar i Örebro.

Och chrizz, jag undrar om det kanske blir försent att beställa dekaler typ 9 ~ 10:e juli ??
Får min lön då nämligen och just nu är det väldigt tomt på pengar tongue big_smile

Det är i det senaste laget, men det borde gå med lite vilja, våld, och ... hm, nej, vaselin kanske inte behövs, men det borde nog gå. Om inte annat så har du en liten iallafall smile

Statligt anställd
215 Inlägg
24 juni 2008
chrizz skrev:
Blue-Angel skrev:
Nu skall jag låta som en riktig gnäll f***a. Men skall alltså betala för att göra reklam för garaget.org och touren. (om man nu skall ha en större variant) När jag snackar med företag om spons, brukar det vara tvärt om. jag har reklam för dem om dem betalar...

Näe, du behöver inte, jag står för en till var och en, men jag har inte möjligheten att lägga tusentals kronor på dekaler som är aktuella i några dagar. Därför får de som vill ha större köpa till självkostnadspris, jag står för frakten till och med, men mer än så kan jag inte göra tyvärr.

Dessutom gör vi alla reklam för att det ska bli så mycket folk som möjligt, inte för att det är bra för Garaget, vilket det naturligtvis är också, men framför allt för att det ska bli jävligt skoj och för att träffa mycket folk.

Det här är trots allt en ganska intern grej och det kommer antagligen mestadels bli besökare som redan är medlemmar.

det förstår jag absolut. kändes lite lustigt bara. som jag skrev tidigare, var inte meningen att vara en gnällig jävel.

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

2 283 Inlägg
24 juni 2008
Jag måste nog kanske lämna er för att jag har nog inte pengar till touren men ska se efter rejält med allt men jag hänger löst men ta inte väck mig ännu... sad

R.I.P. Michael Jackson!

Administratör
11 961 Inlägg
24 juni 2008
Pikey skrev:
Jag måste nog kanske lämna er för att jag har nog inte pengar till touren men ska se efter rejält med allt men jag hänger löst men ta inte väck mig ännu... sad

Men kom igen nu! DU kan inte lägga ned nu, du har haft sen november på dig att samla ihop lite stålar smile

DREAMTEAM
248 Inlägg
24 juni 2008
chrizz skrev:
Nybakk_240 skrev:

Det är i det senaste laget, men det borde gå med lite vilja, våld, och ... hm, nej, vaselin kanske inte behövs, men det borde nog gå. Om inte annat så har du en liten iallafall smile

Okej, misstänkte det... men om jag beställer nu och betalar dig när jag fått min lön?
går det att lösa kanske? för jag ska absolut ha mer än en liten dekal big_smile
Senast redigerat av Nybakk_240 (24 juni 2008)

Volvo 240 GL-R -90 (No turbo shit, just real power)
Volvo 240 DL Turbo -78 (Turbo projekt)
Vw Golf V "TSi" -08 (Das Auto)

506 Inlägg
24 juni 2008
jag, e taggad

Born to be wild and crazy

2 283 Inlägg
24 juni 2008
chrizz skrev:
Pikey skrev:

Men kom igen nu! DU kan inte lägga ned nu, du har haft sen november på dig att samla ihop lite stålar smile

Jo jag vet men det börjar kärva nu... Går ju i skola och allt + att sommarjobb sket sig men kanske skaffar ett imorgon om det går vägen då kommer jag nog med big_smile

R.I.P. Michael Jackson!

Administratör
11 961 Inlägg
24 juni 2008
Pikey skrev:
chrizz skrev:
Pikey skrev:

Jo jag vet men det börjar kärva nu... Går ju i skola och allt + att sommarjobb sket sig men kanske skaffar ett imorgon om det går vägen då kommer jag nog med big_smile

Du får väl gräva lite i plånboken som betalade din fina bil wink

2 283 Inlägg
25 juni 2008
chrizz skrev:
Pikey skrev:
chrizz skrev:

Du får väl gräva lite i plånboken som betalade din fina bil wink

Dom pengarna är slut för en ombyggnad av bilen var ju inte direkt planerad

R.I.P. Michael Jackson!

1 779 Inlägg
25 juni 2008
du får sälja breddningen pekky. big_smile

klart du måste följa med ditt hövve.. big_smile

Rälspilot
391 Inlägg
26 juni 2008
Ville bara meddela att en del beställningar börjar landa hemma hos mig nu. Först ut är ljudbygget, hoppas jag och polaren hinner klart nu bara. Inga gigantiska ombyggnationer förvisso men man vill ju få till det snyggt.

Köp
106 Inlägg
Rälspilot
391 Inlägg
27 juni 2008
SaTN skrev:
Är det mycket bilar som ställt upp/anmält sig?

det kan du ge dig på. de som kom med finns i listan här [klick]

3 390 Inlägg
27 juni 2008
Trådstartare
Hälsar Princeior Välkommen med

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök