såg å startsidan om people choise vid varje utställning. är det för alla som kommer eller bara de som är med på touren? hade för mig att vi skulle ha någon röstning och sen en stor prisutdelning i halmstad, blir det inte så?
nästa gång du e på bilträff/utställning sätt en hatt å lapp framme vid bilen där de står typ, Skänt enslant så jag kan följa med på garaget on tour, mitt livs dröm.
nästa gång du e på bilträff/utställning sätt en hatt å lapp framme vid bilen där de står typ, Skänt enslant så jag kan följa med på garaget on tour, mitt livs dröm.
HAHAHA Min livs dröm är att vara ekonomiskt oberoende
Weeey! Nu börjar jag bli riktigt sugen. Det närmar sig med stora steg Man förstod ju dock att många skulle droppa av! Men det skiter jag i fullständigt, det här kommer ju bli jätteskoj!
Weeey! Nu börjar jag bli riktigt sugen. Det närmar sig med stora steg Man förstod ju dock att många skulle droppa av! Men det skiter jag i fullständigt, det här kommer ju bli jätteskoj!
Jag håller med, kanske bara är bra att det sållas lite - kanske inte. Jag kommer iallafall att åka och jag kommer att gilla det.
Jag håller med, kanske bara är bra att det sållas lite - kanske inte. Jag kommer iallafall att åka och jag kommer att gilla det.
ser att det hänt en hel del ändringar sen ni la Schema (PDF). undrar när ni kommer uppdatera den så man kan skriva ut rätt verson. destå tidigare destå bättre. är så att jag inte har tillgång till internet hela tiden fram till touren och då hade det varit en lättnad om man hade kunnat skriva ut den rätta versonen nu. med telefon nummer GPS adresser osv.
Håller mä ska bli skit kul...
ja håller med er till tusen. va tydligen typ den första som anmälde mig å nu har ja fan gått å väntat på detta sen i december eller något. så ja ska fan med. skiter i vad som händer. krockar jg. fine ja tar med bilen på släp. dör jag, tar ni med mig i en kista.