3027
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

3 390 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
Dymek skrev:
hur många är de som ska tälta...

Jag (vi) tältar alla nätter förutom Örebro då jag bara har ca 15 min resa hem smile 

btw så har vi en 12v kaffebryggare med.. för er som också är beroende wink

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Beyond Godlike
146 Inlägg
21 juli 2008
jag tältar också! vädret verkar ju bli kanon så det kommer inte bli några problem!

Dom säger det!

www.maniacracing.se
494 Inlägg
21 juli 2008
ooo Mer kaffe åt folket (MIG)

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

3 390 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
Jaa, jag såg det på SMHI med att det skulle vända rejält på Onsdag och bli sol.. Såg iaf fram till Torsdag igår och då var det stor sol i Örebro på Onsdag och stor sol vid Gävle på Torsdag så smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

10 Inlägg
21 juli 2008
är det helt kört att anmäla sig till mantorp?

mvh

LinkaN

DREAMTEAM
248 Inlägg
21 juli 2008
Här är en till som tälltar... alla dagar smile får se hur det blir i halmstad dock...

Volvo 240 GL-R -90 (No turbo shit, just real power)
Volvo 240 DL Turbo -78 (Turbo projekt)
Vw Golf V "TSi" -08 (Das Auto)

1 779 Inlägg
22 juli 2008
hur mycke alkohol ha folk tänkt ta med sig? räcke de med 6 öl per kväll tro?

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

www.maniacracing.se
494 Inlägg
22 juli 2008
akakaboto skrev:

humm jag åker då inte för att dricka öl men några kommer klart att vara med

lackerare
www.maniacracing.se

1 779 Inlägg
22 juli 2008
ToBe skrev:
akakaboto skrev:

humm jag åker då inte för att dricka öl men några kommer klart att vara med

ja menar på kvällen när man sitter å små tjötar med folket. kan alltid vra gott att ta ån öl när vid grillen eller liknande smile

Administratör
11 915 Inlägg
22 juli 2008
akakaboto skrev:

Öh, åker du för att supa eller för att gå på bilutställning?

6 öl på kvällen, och du ska köra morgonen efteråt? Det låter inget vidare hörredu...

Det är familjecampingar vi åker till, och jag förutsätter att det inte blir nått fylleri och stök, vilket jag också försäkrat de vi åker till om.

Sen har vi ju ett ganska fullspäckat schema, och ska man orka följa med hela resan så gäller det att inte rajja runt till sent på natten varje kväll... ett par öl på kvällen till grillen, absolut. Men inget fylleslag till kl 05 på nattten tack ... Vi ska köra bil tidigt på morgonen, kom ihåg det smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Garaget Video Crew
842 Inlägg
22 juli 2008
Ursäkta att jag lägger mig i men ska man vara borta så länge som ni ska blir det ganska enformigt att bara köra o ställa ut ?

6 beer är väl inte speciellt mycket ? Hade jag åkt så länge hade jag gjort samma, blir en helt annan stämmning.

Administratör
11 915 Inlägg
22 juli 2008
På tal om inget. Ni som startar från Göteborg, är det nån av er som kan ta några bilder på gruppen som startar där och maila de bilderna till mig innan ni kör iväg?

Kanske nån annan som ska dit, men inte ska med på touren kan ta några bilder och maila mig?

Maila de till christian.marcos@garaget.org så fort som möjligt isåfall.

Tack på förhand.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

1 779 Inlägg
22 juli 2008
chrizz skrev:
akakaboto skrev:

Öh, åker du för att supa eller för att gå på bilutställning?

6 öl på kvällen, och du ska köra morgonen efteråt? Det låter inget vidare hörredu...

Det är familjecampingar vi åker till, och jag förutsätter att det inte blir nått fylleri och stök, vilket jag också försäkrat de vi åker till om.

Sen har vi ju ett ganska fullspäckat schema, och ska man orka följa med hela resan så gäller det att inte rajja runt till sent på natten varje kväll... ett par öl på kvällen till grillen, absolut. Men inget fylleslag till kl 05 på nattten tack ... Vi ska köra bil tidigt på morgonen, kom ihåg det smile

jojo absolut. e va inte fylleslag till klockan 5 ja syftade på. menade mer a tt man sitter å tjötar lär känna folket, klämmer några öl sen nannarkudden tidigt.

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
22 juli 2008
ser te att vara i Jönköping kvart i sju imorrn....

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Nickson Nickson Nickson
71 Inlägg
22 juli 2008
Vi kommer köra redan i kväll/natt så man hinner sova/vila lite innan man kör igen. eftersom vi har 4 timmars bilresa dit så orkar vi inte köra kl 03.30 hemmifrån. vi kommer sova i bilen eller så lägger vi oss i tält. får se hur det blir

www.dBAkuten.se <--- Klicka
Ronneby Lackcenter Tel. 0457 - 141 90
www.ColleXstyling.se <---Klicka
www.SmartAB.com <---- Klicka

Nobodys wife
250 Inlägg
22 juli 2008
Jag följer med till alingsås och vinkar av er sedan....   :´(

cocos is the shit!!!

www.maniacracing.se
494 Inlägg
22 juli 2008
Nu är det nära riktigt nära smile

lackerare
www.maniacracing.se

1 779 Inlägg
22 juli 2008
KadettNorris skrev:
Vi kommer köra redan i kväll/natt så man hinner sova/vila lite innan man kör igen. eftersom vi har 4 timmars bilresa dit så orkar vi inte köra kl 03.30 hemmifrån. vi kommer sova i bilen eller så lägger vi oss i tält. får se hur det blir

kommer ni att åka till uppsamlingsplatsen i gbg då eller? för där finns de gräsmattor för tält om ni vill slå upp tälten

Low is a lifestyle
956 Inlägg
22 juli 2008
Hej hej på er

Jag kommer nog göra så att jag kommer till mantorp på lördag morgon och åker därifrån med er till jkpg.
sen blir jag tvungen att lämna er igen då jag ska iväg på jobb på söndag. så där slutar min semester för iår.

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

Nickson Nickson Nickson
71 Inlägg
22 juli 2008
akakaboto skrev:
KadettNorris skrev:

kommer ni att åka till uppsamlingsplatsen i gbg då eller? för där finns de gräsmattor för tält om ni vill slå upp tälten

Japp. vi kommer till gbg i natt. tack för infon om gräsmattan.

www.dBAkuten.se <--- Klicka
Ronneby Lackcenter Tel. 0457 - 141 90
www.ColleXstyling.se <---Klicka
www.SmartAB.com <---- Klicka

Sök