3321
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

3 390 Inlägg
23 juli 2008
Trådstartare
Dags att lägga sig snart ?   Kan ju räkna timmar nu big_smile   och nervositeten börjar komma tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Nickson Nickson Nickson
71 Inlägg
23 juli 2008
vi är på mötesplatsen nu om inte våran GPS ljuger för oss. är det så att vi ska träffas på en parkering utanför ett företag som heter (RoboSoft) (Swisslog Accalon) osv?

www.dBAkuten.se <--- Klicka
Ronneby Lackcenter Tel. 0457 - 141 90
www.ColleXstyling.se <---Klicka
www.SmartAB.com <---- Klicka

www.maniacracing.se
494 Inlägg
23 juli 2008
princeior skrev:
Dymek skrev:
juliet skrev:
fyyy fan va nära det är nu!! är så jävla taggad

Då är vi två ska bli skit kul de här fast man får åka ensam i bilen...

Du är inte ensam om att åka ensam... Gör detsamma här. sad.. Om inte polaren kan möta upp i Örebro, o sen hänga på i min bil....

Ingen som har en tältplats över? (spelar inte så stor roll dock, beror på om kompisen kommer med eller ej...

jag åker med ensam Ogud va skönt det ska bli o slipa frugans tjat

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

Administratör
11 911 Inlägg
23 juli 2008
KadettNorris skrev:
vi är på mötesplatsen nu om inte våran GPS ljuger för oss. är det så att vi ska träffas på en parkering utanför ett företag som heter (RoboSoft) (Swisslog Accalon) osv?

Kan du ta ett par bilder på gruppen (bilarna på en bild) innan ni åker och maila mig så jag kan lägga upp det i bloggen? Vi har ju ingenting från GBG annars sad

Maila några bilder till christian.marcos@garaget.org isåfall, det vore skitbra om det gick smile

Edit: Förminska gärna bilderna innan du skickar (1024x768 t.ex.) så blir det mer skonsamt för våra mobila bredband. Inga 12 megapixelbilder tack wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
23 juli 2008
Go mörra.... kan inte sova längre, känns som jag glömt massor inför idag :-P

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

Administratör
11 911 Inlägg
23 juli 2008
Kimzza skrev:

Samma här, hehe.

Listor är bra dock! Påbörja en lista typ en vecka innan man åker, då har man garanterat skrivit upp allt, och sen är det bara och bocka av smile

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
23 juli 2008
chrizz skrev:
Kimzza skrev:

Samma här, hehe.

Listor är bra dock! Påbörja en lista typ en vecka innan man åker, då har man garanterat skrivit upp allt, och sen är det bara och bocka av smile

Så sant smile

Det blir ju inte lättare av gårdagens montering av avgassystem heller big_smile tongue hehe...

https://www1.garaget.org/gallery/archive/48116/409406_27mdt2.jpg
Klantig bilbyggare ;-)

KLANTIGT!!!
Senast redigerat av Kimzza (23 juli 2008)

44 Inlägg
23 juli 2008
Dymek skrev:
princeior skrev:
Dymek skrev:

Då är vi två ska bli skit kul de här fast man får åka ensam i bilen...

Du är inte ensam om att åka ensam... Gör detsamma här. sad.. Om inte polaren kan möta upp i Örebro, o sen hänga på i min bil....

Ingen som har en tältplats över? (spelar inte så stor roll dock, beror på om kompisen kommer med eller ej...

Haha du kan få bo mä mej i mitt tvåmanstält om du vill trängas å jag är inte bög lollollollollol

Bad inte om ngn bög heller tongue Är rätt lagd..
Men fan vad schysst då om jag är helt ensam i Örebro... (om inte kompisen kommmer)
Vi lägger mö granris under tältet, saknar liggunderlag, så ska kolla på ngt där sen om man hinner.... hehe.... (välplanerat, stadsbo)

Ta du genvägen så väntar jag där framme på dig!!

44 Inlägg
23 juli 2008
Dymek skrev:
akakaboto skrev:
Dymek skrev:

Haha du kan få bo mä mej i mitt tvåmanstält om du vill trängas å jag är inte bög lollollollollol

hahaha... fa nva nice. sägh till om ni vill vara tre då. jag e inte heller bög. big_smile haahha..

Klart du får de alla kan få sova hos mej om ni vill lollollollol

Ingen som tog ett större tält med typ 6manna så alla kan värma varandra från hela touren... tongue

Ta du genvägen så väntar jag där framme på dig!!

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
23 juli 2008
Kan rekomendera http://www.hagonscamping.se i Halmstad förresten... Dom har en stor reservcamping och där finns det nog plats för alla, vore ju kul om vi sov på samma camping på avslutningsdagen...

Nobodys wife
250 Inlägg
23 juli 2008
Sjysst av er att meddela träff kl. 10 i göteborg. Vi va ett helt gäng som skulle komma och vinka av er å åka med en bit, å så har ni ÅKT VID 8.30???!!!      Ångrar inte att jag hoppade av längre...

cocos is the shit!!!

Administratör
11 911 Inlägg
23 juli 2008
cocos skrev:
Sjysst av er att meddela träff kl. 10 i göteborg. Vi va ett helt gäng som skulle komma och vinka av er å åka med en bit, å så har ni ÅKT VID 8.30???!!!      Ångrar inte att jag hoppade av längre...

Åkte 08:30 ? De åkte 09:00 vad jag fick höra för ett par minuter sen från en som kör därifrån, precis enligt schemat. Det har stått i topic i den här tråden rätt länge att man måste tanka ned schemat för att hålla sig uppdaterad om vilka tider som gäller. Jag ändrade starttiderna för runt en vecka sen för att få det att gå ihop. 10:00 var för optimistiskt tyvärr ... hmm

Tråkigt att det blev som det blev hmm

Schemat finns här nu: http://www.garaget.org/events/garageton … schema.pdf

Nobodys wife
250 Inlägg
23 juli 2008
chrizz skrev:
cocos skrev:

Åkte 08:30 ? De åkte 09:00 vad jag fick höra för ett par minuter sen från en som kör därifrån, precis enligt schemat. Det har stått i topic i den här tråden rätt länge att man måste tanka ned schemat för att hålla sig uppdaterad om vilka tider som gäller. Jag ändrade starttiderna för runt en vecka sen för att få det att gå ihop. 10:00 var för optimistiskt tyvärr ... hmm

Å jag fick senast som igår veta från en deltagare att det var träff kl 10, detsamma trodde killarna från evolutiongaraget.  (besvikelse)......  hoppas resten av touren håller tiderna bättre om det skulle komma fler som vill delta på något sätt
.
Senast redigerat av cocos (23 juli 2008)

cocos is the shit!!!

Administratör
11 911 Inlägg
23 juli 2008
cocos skrev:
chrizz skrev:
cocos skrev:

Å jag fick senast som igår veta från en deltagare att det var träff kl 10, detsamma trodde killarna från evolutiongaraget.  (besvikelse)......  hoppas resten av touren håller tiderna bättre om det skulle komma fler som vill delta på något sätt
.

Jag såg precis att det fanns ett felaktigt schema kvar i första inlägget på den här tråden. Mycket olyckligt sad

Jag har rensat hela förstainlägget nu och hänvisat till http://www.garaget.org/events/garagetontour2008/ där allt står.

Det är schemat på den sidan som gäller och inget annat. Jag fanns inte på plats själv i GBG, men kommer personligen se till att alla tider i schemat från och med Örebro hålls till punkt och pricka.

127 Inlägg
23 juli 2008
jag funderar bara är det inte enklare att åka över tysslinge garphyttan upp til (ånnaboda)kilsbergens camping

79 Inlägg
23 juli 2008
Pga av hastigt oväntant och olyckliga planer så kan jag ej vara med pga av familjeskäl. sad Hoppas ni får det bra på eran tripp.

Linus"Lellen"Andersson
Passat kombi i Espl och Bassrace 2007
Sponsrad av Ljudgaragen, Avika glasmästeri, och SDG Skylt och gravyr

Nobodys wife
250 Inlägg
23 juli 2008
chrizz skrev:
cocos skrev:
chrizz skrev:

.

Jag såg precis att det fanns ett felaktigt schema kvar i första inlägget på den här tråden. Mycket olyckligt sad

Jag har rensat hela förstainlägget nu och hänvisat till http://www.garaget.org/events/garagetontour2008/ där allt står.

Det är schemat på den sidan som gäller och inget annat. Jag fanns inte på plats själv i GBG, men kommer personligen se till att alla tider i schemat från och med Örebro hålls till punkt och pricka.

Jag hoppas bara att alla deltagare hann med, med tanke på de som åkt från andra städer.

cocos is the shit!!!

Administratör
11 911 Inlägg
23 juli 2008
cocos skrev:
chrizz skrev:
cocos skrev:
.

Jag hoppas bara att alla deltagare hann med, med tanke på de som åkt från andra städer.

Jajjemen, alla som skulle med från GBG var avbockade och klara på listan.

www.maniacracing.se
494 Inlägg
23 juli 2008
ok dax att åka till örebro snart då.....hoppas jag hinner att tvätta bilen i örebro bara smile

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

3 390 Inlägg
23 juli 2008
Trådstartare
STRESSAD... Måste äta något snabbt nu och iväg till Micro igen... *pust*

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök