vi är på mötesplatsen nu om inte våran GPS ljuger för oss. är det så att vi ska träffas på en parkering utanför ett företag som heter (RoboSoft) (Swisslog Accalon) osv?
vi är på mötesplatsen nu om inte våran GPS ljuger för oss. är det så att vi ska träffas på en parkering utanför ett företag som heter (RoboSoft) (Swisslog Accalon) osv?
Kan du ta ett par bilder på gruppen (bilarna på en bild) innan ni åker och maila mig så jag kan lägga upp det i bloggen? Vi har ju ingenting från GBG annars
Maila några bilder till christian.marcos@garaget.org isåfall, det vore skitbra om det gick
Edit: Förminska gärna bilderna innan du skickar (1024x768 t.ex.) så blir det mer skonsamt för våra mobila bredband. Inga 12 megapixelbilder tack
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Då är vi två ska bli skit kul de här fast man får åka ensam i bilen...
Du är inte ensam om att åka ensam... Gör detsamma här. .. Om inte polaren kan möta upp i Örebro, o sen hänga på i min bil....
Ingen som har en tältplats över? (spelar inte så stor roll dock, beror på om kompisen kommer med eller ej...
Haha du kan få bo mä mej i mitt tvåmanstält om du vill trängas å jag är inte bög
Bad inte om ngn bög heller Är rätt lagd.. Men fan vad schysst då om jag är helt ensam i Örebro... (om inte kompisen kommmer) Vi lägger mö granris under tältet, saknar liggunderlag, så ska kolla på ngt där sen om man hinner.... hehe.... (välplanerat, stadsbo)
Kan rekomendera http://www.hagonscamping.se i Halmstad förresten... Dom har en stor reservcamping och där finns det nog plats för alla, vore ju kul om vi sov på samma camping på avslutningsdagen...
Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D
Sjysst av er att meddela träff kl. 10 i göteborg. Vi va ett helt gäng som skulle komma och vinka av er å åka med en bit, å så har ni ÅKT VID 8.30???!!! Ångrar inte att jag hoppade av längre...
Sjysst av er att meddela träff kl. 10 i göteborg. Vi va ett helt gäng som skulle komma och vinka av er å åka med en bit, å så har ni ÅKT VID 8.30???!!! Ångrar inte att jag hoppade av längre...
Åkte 08:30 ? De åkte 09:00 vad jag fick höra för ett par minuter sen från en som kör därifrån, precis enligt schemat. Det har stått i topic i den här tråden rätt länge att man måste tanka ned schemat för att hålla sig uppdaterad om vilka tider som gäller. Jag ändrade starttiderna för runt en vecka sen för att få det att gå ihop. 10:00 var för optimistiskt tyvärr ...
Åkte 08:30 ? De åkte 09:00 vad jag fick höra för ett par minuter sen från en som kör därifrån, precis enligt schemat. Det har stått i topic i den här tråden rätt länge att man måste tanka ned schemat för att hålla sig uppdaterad om vilka tider som gäller. Jag ändrade starttiderna för runt en vecka sen för att få det att gå ihop. 10:00 var för optimistiskt tyvärr ...
Å jag fick senast som igår veta från en deltagare att det var träff kl 10, detsamma trodde killarna från evolutiongaraget. (besvikelse)...... hoppas resten av touren håller tiderna bättre om det skulle komma fler som vill delta på något sätt .
Å jag fick senast som igår veta från en deltagare att det var träff kl 10, detsamma trodde killarna från evolutiongaraget. (besvikelse)...... hoppas resten av touren håller tiderna bättre om det skulle komma fler som vill delta på något sätt .
Jag såg precis att det fanns ett felaktigt schema kvar i första inlägget på den här tråden. Mycket olyckligt
Det är schemat på den sidan som gäller och inget annat. Jag fanns inte på plats själv i GBG, men kommer personligen se till att alla tider i schemat från och med Örebro hålls till punkt och pricka.
Jag såg precis att det fanns ett felaktigt schema kvar i första inlägget på den här tråden. Mycket olyckligt
Det är schemat på den sidan som gäller och inget annat. Jag fanns inte på plats själv i GBG, men kommer personligen se till att alla tider i schemat från och med Örebro hålls till punkt och pricka.
Jag hoppas bara att alla deltagare hann med, med tanke på de som åkt från andra städer.
Jag hoppas bara att alla deltagare hann med, med tanke på de som åkt från andra städer.
Jajjemen, alla som skulle med från GBG var avbockade och klara på listan.