bridgeman:Jag jobbar varannar vecka Natt-helg och varannan vecka dag-helg.. kommer jobba så 2 månader till, det är den tid jag har att fixa det på!!
TheBlackBullit:Tack så jättemycket!!
ja bara att höra av sig
Saab_Robin:TAck det kan behövas lycka till med båda
Audin har gått 31500 mil, och är oförskämt pigg o kry!!
VictorW:Haha, ja mardrömmarna har funnits där länge.. bara inse att det är verkligheten o ingen mardröm
Just nu är det Gevalia som gäller. men förra paketet vad Zoegas, roligt att testa lite nya sorter
FoXxIe:I söndags kom jag hem vid 11:20 då efter 15 timmar på jobbet, så jag sov ganska länge då sen firade vi pappas fördelsedag och så där, sen blev det mest soft, nått måste jag få vila..
Idag var det lite runtomkringtjäsnt som gällde, Körde in carinas Skoda till verkstan för hjullagerbyte, sen hem till mamma o pappa och hjälpte dom klippa deras 6 får, sen hem o köra en timme i garaget, hämta bilen från verkstan igen, sen kom 3 kompisarpå besökm så det blev massa kaffe o skitsnack, sen blev det mat och nu nån timme i garaget, hänt mycket i dag iallafall..
Har monterat ihop stötdämparen, skruvar fast allt i bakvagnen på vänster sida, allt utom bromsarna då, då det ska sitta
D2 men dessa har jag inte fått än, men klart att slänga dit dom
Sen har det slipats på skärmen och lagt färg för att slipa ner så jag ser vart jag fuskat
det ger en liten hind om hur detta kommer att bli
D2 från Streetperformance