3714
Sök

Varför väljer ni Max????

Rörpulare
1 453 Inlägg
24 november 2007
Max is the shit over and out

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

1 567 Inlägg
24 november 2007
Jag och en polare Testade MAX en då dom öppnade här i Göteborg (partille)..
Min betyg var samma som polarens = fy fan lika illa som sibylla enkel och billig gatuköks smak på det jag beställde!!Nä det bli inte MAX igen för min del.. Burger king är nog favoriten i det stora hela tätt följd att Macdonalds.

Men smaken är som baken!!

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

Sleeper
3 084 Inlägg
24 november 2007
940R skrev:
Jag och en polare Testade MAX en då dom öppnade här i Göteborg (partille)..
Min betyg var samma som polarens = fy fan lika illa som sibylla enkel och billig gatuköks smak på det jag beställde!!Nä det bli inte MAX igen för min del.. Burger king är nog favoriten i det stora hela tätt följd att Macdonalds.

Men smaken är som baken!!

måste vart nått fel på den maxxen då för max är fan långt ifrån vad man får på sibylla i smakväg

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

380 Inlägg
24 november 2007
För egen del så föredrar jag Max,deras käk blir man ju mätt på iallafall jämfört med donalds,dä ä ju en rap å en brakskit så är man ju hungrig igen,å burger king smakar ju gasolgrill smile

1 163 Inlägg
24 november 2007
Max är en klar favorit!
Burger King ligger tätt efter...

Men tyvärr har vi bara McDonalds i Varberg så de duger, skulle Max eller BG öppna här skulle McD gå i konkurs så jävligt som dom missköter sig.

Mvh

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
24 november 2007
muppet skrev:
richardoo290 skrev:
Mäki skrev:

Åh...Big Meal eller vad det heter på lappens i hedemora med en smält ost till... *Vattnas i munnen) då är man ju fan mätt i en hel vecka framåt big_smile

lappens i hedemora? hmm
aldrig hört talas om...  låter ju på dig som om de vore något att testa

Käka en Jumbo meny igår till "frukost" (dubbel pomme+200 grams med cola o västkustsallad) 65 spänn va mätt hela dagen sen big_smile

För att inte nämna deras mega glasskulor på sommaren Mumma ;P

Kan väl aldrig vara den här glassen ni menar HAHA! big_smile
http://www.garaget.org/gallery/archive/23022/196296_7cehfr.jpg

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

558 Inlägg
24 november 2007
Får jag själv välja så blir det Max. Ultimate Cheese på max är bäst och där får man ju iaf se dom göra hamburgare istället för en på Mcdonalds som kan ha legat på den där värmeplåten i några timmar. 

Men dessvärre ligger Burger King drygt 1km ifrån jobbet och där har jag även 10% rabatt så det blir att man köper där rätt ofta iofs inge fel på maten oftast. Men polaren har fått en tvestjärt på sin hamburgare en gång i tiden (inte så fräscht) verkar inte som nån Burger King kedja håller så fräscht på sina ställen även om maten är okej.

Mcdonalds är nog dom som har äckligast hamburgare, men det går ändå ner i magen när man är hungrig, deras pommes är sladdriga och smaklösa även hänt att coca-colan smakat skit.

956 Inlägg
24 november 2007
ehh ska vara brandts..det är fint det...
snitsare meal...

eldus veldus

609 Inlägg
24 november 2007
Mäki skrev:
muppet skrev:
richardoo290 skrev:

lappens i hedemora? hmm
aldrig hört talas om...  låter ju på dig som om de vore något att testa

Käka en Jumbo meny igår till "frukost" (dubbel pomme+200 grams med cola o västkustsallad) 65 spänn va mätt hela dagen sen big_smile

För att inte nämna deras mega glasskulor på sommaren Mumma ;P

Kan väl aldrig vara den här glassen ni menar HAHA! big_smile
http://www.garaget.org/gallery/archive/23022/196296_7cehfr.jpg

yeahhh  cool

712 Inlägg
25 november 2007
Var finns "Frasses"..? Tror jag aldrig sett nåt sånt hak någonstans.. hmm

1 997 Inlägg
25 november 2007
T16_AeRo skrev:

Det är väl i norrland de? tongue

Då måste ja fråga dig, VAR finns Burger king...? Har aldrig sett de heller. Haha. big_smile

519 Inlägg
25 november 2007
T16_AeRo skrev:

Låter sverige för omfattande? smile
Google är bra grejer föressten, 2sek så hade jag länken till deras hemsida wink http://www.frasses.se/

Legitimerad Lamphållare
369 Inlägg
25 november 2007
1. Max - allt e gött, finns mycket tillbehör, pommesen e perfekt friterade

2. Burger king - Väldigt gött me grillat, bra pommes

3. Mc donalds - Torrt kött, dåligt me tillbehör, äckliga pommes och alltid mjuka handburgare och man får äta minst 2big mac för att hålla sig mätt

" köpa nytt och köpa nytt... här på landet bygger vi om så att de passar! "

118 Inlägg
25 november 2007
MAX det är kvalité det.

24 Inlägg
25 november 2007
max e helt okej men jag föredrar ju burgerking eller sibyllas mat Macdonalds smakar ju skit och dom där torra skinnlapparna blir ju ingen faan mätt på...

Vw trimmare
2 995 Inlägg
25 november 2007
Burger king = smakar rent ut sagt skit
Max = Vill inte ens prata om det nog det mest vedervärdiga jag ätit fy fan aldrig mer!Mcdonalds = tja det finns en anledning till att dom är störst i världen eller hur?
Mcdonalds är enligt mig bäst och frasses följer tätt inpå...

neckwomen_88
25 november 2007
MacDonalds är ofta lite slemmiga

Burger king är bra, goda pommes

Max ligger väldigt bra till i Linköping för oss med bil, goda hamburgare, aldrig tänkt på att köttet ska vara så dåligt som trådskaparen hävdar..

Annars har Stångebro Gatukök Lkpg goda hemlagade hamburgare, mumma smile

Full gas spar tid! ;)
284 Inlägg
25 november 2007
ludde__mannen skrev:
Ärligt talat skiter jag fullständigt i vad burgaren innehålller när den smakar gött! (Naturligtvis vill jag inte ha något direkt skadligt tongue)
Sådärför är MAX ett självklart alternativ framför donken när jag är i städer där det finns smile

håller me till 100%

Helt klart max före donken.. BK äter jag inte alls på.. då går jag hellre hungrig!!

Avstängd
914 Inlägg
25 november 2007
Jag har inget imot någon av dom. McFeast är iaf den klart godaste burgaren jag har ätit, MAX har väl ganak OK överlag. Burger king har gidast pommes big_smile Men om jag måster välja så blir det Donken smile

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

Avstängd
914 Inlägg
25 november 2007
haha jävlar vad mkt stavfel jag hade tongue

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

Sök