3626
Sök

Spårar ur.

Tjeckisk maffia medlem
71 Inlägg
30 oktober 2004
Trådstartare
Hej.

Hej jag tycker att garaget.org börjar spåra ur. En massa skit snack och mängder med tråkiga bilar har bara ramlat in det sista. Det är synd, i början så var ju garaget en bra mötesplats för bil intresserade.

Vad tycker ni?

-Jonas

Power By Cosworth
62 Inlägg
3 november 2004
mycket skit bilar finns det men alla har inte råd med dyrare bilar jag tycker att orginal bilar ska bort såna ser man varje dag

Herr
17 Inlägg
3 november 2004
cosworth511 skrev:
mycket skit bilar finns det men alla har inte råd med dyrare bilar jag tycker att orginal bilar ska bort såna ser man varje dag

Du vill alltså att dom ska ta bort din sierra rs cosworth då eller ?
Den verkar ju vara original wink

Magnas inter opes inops

Administratör
11 915 Inlägg
3 november 2004
I nya versionen av garaget som jag håller på med nu har alla var sin röst på varje bil. Alltså en röst var per bil. Då kan man tillämpa t.ex. att allt gammalt och som har under säg 2.5 i betyg och typ 15-20 röster åker ut. Jag ska ta tag i det mer sen och rensa bort gammal skit som inte uppdaterats på länge. Det blir bättre, tro mig smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Power By Cosworth
62 Inlägg
3 november 2004
vem åker mest orginal du eller jag? till idge

Herr
17 Inlägg
4 november 2004
cosworth511 skrev:
vem åker mest orginal du eller jag? till idge

*S* lite styling kan jag också lägga ut lite pengar på...
Tyckte bara ditt argument var lite roligt smile med tanke på att din bil.. är... mer eller mindre original (mer).. Sedan sa jag ju aldrig att min inte var det *S* wink

EDIT:
Jag fick lite känslan att du bet dig själv i rumpan där wink
Senast redigerat av idge (4 november 2004)

Magnas inter opes inops

Power By Cosworth
62 Inlägg
4 november 2004
kallar du min motor orginal så ta reda på lite fakta innan du säger nåt karossen ska va så gott som orginal tycker det är snyggast på min bil det jag menar med orginal bilar gamla rostiga 740 m.m som man ser varje dag i trafik men du ser väl cosworthar hela dagarna  där du bor eller mvh emil

Power By Cosworth
62 Inlägg
4 november 2004
vi får väl se vad ägaren till sidan tycker om bilen det är ju han som bestämer om den får va kvar eller inte vi lägger ner det här nu ha det bra /emil

49 Inlägg
5 november 2004
norrtälje lär va den cosworths tätaste kommunen, så där ligger 740 vs cosworth rätt jämt kan jag tänka mig bland vanligaste bilarna. Vänta bara tills "fordonspojkarna" växt till sig lite så har Palm rätt tomt på sin gård wink

~wrooooom psssscchhhtttt~

Herr
17 Inlägg
5 november 2004
cosworth511 skrev:
kallar du min motor orginal så ta reda på lite fakta innan du säger nåt karossen ska va så gott som orginal tycker det är snyggast på min bil det jag menar med orginal bilar gamla rostiga 740 m.m som man ser varje dag i trafik men du ser väl cosworthar hela dagarna  där du bor eller mvh emil

Lugn och fin med verum hälsofil *S*
204 hk / 276 Nm = är väl original för en sierra rs cosworth -90... även fast jag inte vet nått om bilarna i sig..

*S* nej, jag har faktiskt aldrig sett en cosworth från -90 förut, dock var jag bara tvungen att ifrågasätta dig när du skrev original med tanke på att 90% av befolkningen (iallfall jag då) tolkar original som "ej trimmad". Och det tyckte jag lät lite tråkigt med tanke på att det finns många fina bilar som inte är "trimmade".

Men jag kan hålla med om att Volvo 740 är inte speciellt trevliga att kolla på.
Senast redigerat av idge (5 november 2004)

Magnas inter opes inops

Power By Cosworth
62 Inlägg
5 november 2004
204hk är inte riktigt sant jag har inte bänkat bilen så jag vill inte skriva fel fakta om motorn det behöver inte vara trimmade bilar bara dom är lite anulunda & inte vanliga bilar för dom är lite tråkiga tycker jag lite styling är aldrig fel sen fins det snygga orginal bilar ochså smile

Administratör
11 915 Inlägg
5 november 2004
Varför räcker inte fint skick och hög finish egentligen? I övrigt är målgruppen för den här sidan 20+, dvs ens förstabil passar antagligen inte in. Om man nu inte börjar med en blaffig BMW eller nåt, men det är kanske inte alltför vanligt? smile Det finns ju alltid undantag... smile

Herr
17 Inlägg
5 november 2004
cosworth511 skrev:
204hk är inte riktigt sant jag har inte bänkat bilen så jag vill inte skriva fel fakta om motorn det behöver inte vara trimmade bilar bara dom är lite anulunda & inte vanliga bilar för dom är lite tråkiga tycker jag lite styling är aldrig fel sen fins det snygga orginal bilar ochså

Instämmer big_smile

chrizz skrev:
Varför räcker inte fint skick och hög finish egentligen? I övrigt är målgruppen för den här sidan 20+, dvs ens förstabil passar antagligen inte in. Om man nu inte börjar med en blaffig BMW eller nåt, men det är kanske inte alltför vanligt? smile Det finns ju alltid undantag... smile

Instämmer big_smile

Väldigt givande inlägg från mig big_smile

Magnas inter opes inops

Power By Cosworth
62 Inlägg
5 november 2004
jag tror inte norrtälje är den cosworths tätaste kommunen & fins det bara ca 7 st 740 i norrtälje så är det nog den kommunen med minst 740 i alla fal wink

Power By Cosworth
62 Inlägg
5 november 2004
det räcker med fint skick men det fins många bilar som jag skulle bedöma som vanliga "vinter" bilar om jag köper en bil för att ha som bruks bil skulle inte jag lägga ut den här tycker inte såna passar in om det inte är en jävla fin bruks bil

Administratör
11 915 Inlägg
5 november 2004
cosworth511 skrev:
det räcker med fint skick men det fins många bilar som jag skulle bedöma som vanliga "vinter" bilar om jag köper en bil för att ha som bruks bil skulle inte jag lägga ut den här tycker inte såna passar in om det inte är en jävla fin bruks bil

Håller med där. Vinterbilar går bort.

De hör inte hemma här iaf (oftast inte).

49 Inlägg
6 november 2004
antingen är du dålig på att räkna emil, eller så måste du mena att jag känner hela norrtälje kommun. Bara i min bekantskapskrets så är det 5st som har cosworth o om man ska räkna 740ägare så har jag äran att känna 7st. wink

~wrooooom psssscchhhtttt~

Power By Cosworth
62 Inlägg
6 november 2004
jag är nog dålig på räkna 1235476 du ser hur dålig som helst wink till moa

252 Inlägg
9 november 2004
Men min bil då? Den ser ju nästan orginal ut på utsidan? :-/

//Janne

Power By Cosworth
62 Inlägg
9 november 2004