3522
Sök

Spårar ur.

252 Inlägg
10 november 2004
Bra... *ler upp till öronen*

//Janne

Tjeckisk maffia medlem
71 Inlägg
14 november 2004
Trådstartare
Janne skrev:
Bra... *ler upp till öronen*

Tittade på din pärla. Bra exempel på hur en garaget bil ska se ut! Mycket kärlek o jobb nerlagt på bilen!

329 Inlägg
14 november 2004
Passar min bil då? Allvarligt talat? Jag har den som vinterbil också.. wink

http://www.garaget.org/show.php?car=2717

1 639 Inlägg
18 december 2004
Min bil är ju nästan helt orginal den med, måste dom vara tokstylade för att passa ??? :-/

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Administratör
11 915 Inlägg
18 december 2004
mrcelica skrev:
Min bil är ju nästan helt orginal den med, måste dom vara tokstylade för att passa ??? :-/

Nej, vem har sagt det?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

671 Inlägg
18 december 2004
Hmmm... min bil är orginal. Hög finnish har den knappast.

Power By Cosworth
62 Inlägg
25 december 2004
Daniel skrev:
Hmmm... min bil är orginal. Hög finnish har den knappast.

din bil ser man inte varje da precis så den passar väl in här + det är en ford wink

1 639 Inlägg
2 januari 2005
Man kan lika gärna skrota systemet med röster för efter att jag tittat omkring lite så har jag sett gamla risiga hinkar med 4,5 stjärnor och riktigt fina sportbilar som bara haft 2 stjärnor.... Var ligger logiken i detta ?????

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Administratör
11 915 Inlägg
3 januari 2005
mrcelica skrev:
Man kan lika gärna skrota systemet med röster för efter att jag tittat omkring lite så har jag sett gamla risiga hinkar med 4,5 stjärnor och riktigt fina sportbilar som bara haft 2 stjärnor.... Var ligger logiken i detta ?????

Icke skrota. Det kommer dock helt ny version av det snart smile

19 Inlägg
3 januari 2005
Pojkar pojkar, villka diskutioner. Det är väl lika roligt om man bytt kamaxel på bilen som att man skulle ha fixa upp den som bara den. Det är ens intresse man presenterar inte börsen. Skall det vara någon statussida detta? "Här hör du inte hemma, du får inte vara med oss för du är inte nog fin"  *TSS*.

Jag driver en egen ganska lik sida som denna och jag säger bara en sak. Alla är välkommna att presentera sitt eget intresse. Om detta intresse innefattar en 142 är den välkommen. Menar att om man skall ha lite mer dyra bilar då är ju detta en politisk sida. Vi delar på fattiga och rika.

Ge er och tänk efter innan ni flämtar för mycket!

Om det finns en gud är han garanterat medlem hos MOTORGALEN

Administratör
11 915 Inlägg
3 januari 2005
Dwees skrev:
... / Skall det vara någon statussida detta? "Här hör du inte hemma, du får inte vara med oss för du är inte nog fin"  *TSS*. / ...

... i viss mån är det precis så det är. Allt är inte välkommet, utan endast det med eventuellt allmänintresse. Tror knappast speciellt många vill se på en rostig skrothög, hur omtyckt den än må vara av ägaren. Vill nu ägaren visa upp den får han/hon gå till väga på annat sätt, för på den här siten hör den inte hemma iallafall. /C

Edit: Att det här skulle vara en politisk sida pga av det där? Känns lite långsökt smile Ingen delar på fattiga och rika. Det är bilen som bedöms, inte personen bakom.

355 Inlägg
10 januari 2005
chrizz skrev:
Dwees skrev:
... / Skall det vara någon statussida detta? "Här hör du inte hemma, du får inte vara med oss för du är inte nog fin"  *TSS*. / ...

... i viss mån är det precis så det är. Allt är inte välkommet, utan endast det med eventuellt allmänintresse. Tror knappast speciellt många vill se på en rostig skrothög, hur omtyckt den än må vara av ägaren. Vill nu ägaren visa upp den får han/hon gå till väga på annat sätt, för på den här siten hör den inte hemma iallafall. /C

Edit: Att det här skulle vara en politisk sida pga av det där? Känns lite långsökt smile Ingen delar på fattiga och rika. Det är bilen som bedöms, inte personen bakom.

Instämmer. Å sedan kommer det alltid att finnas "bilar som inte passar in" för Chrizz kan ju inte sitta 24/7 å kolla sidan hela tiden. Tycker han gör ett grymt bra jobb med denna sidan.

Mvh Jonas

Mvh Jonas

711 Inlägg
10 januari 2005
cosworth511//

Du får gärna använda dig av punkt och komma-tecken när du skriver inlägg. Det blir enklare och läsa dina inlägg då!

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

Tokig
83 Inlägg
11 januari 2005
Fasen vilket skitsnack det var här då!!! Alltså det är inte alla som har råd att köpa nya "finare" bilar. Skall inte de få vara med då eller? Bara för att bilen är av modell äldre så behöver det inte vara ngt fel på den, titta min bil. Elkat att frysa ut vissa personer tycker jag. Eller det kanske är meningen att det bara skall vara nyare finare bilar här? Om det är det så tycker jag det är skit isf, finns många som har ett brinnande bilintresse men kanske inte så mycket pengar. sen slår jag vad om att många av er här på garaget ät sponsrade oxå. Så snälla, sluta snacka så mycket skit o dissa inte de som e mindre rika.....Sen så behöver man ju inte lägga ut skrotiga bilar heller. Men alla är välkommna här iaf tycker jag.

Corrado G60
BMW E34 535
BMW E28 (535)

Administratör
11 915 Inlägg
11 januari 2005
corradoanna skrev:
Fasen vilket skitsnack det var här då!!! Alltså det är inte alla som har råd att köpa nya "finare" bilar. Skall inte de få vara med då eller? Bara för att bilen är av modell äldre så behöver det inte vara ngt fel på den, titta min bil. Elkat att frysa ut vissa personer tycker jag. Eller det kanske är meningen att det bara skall vara nyare finare bilar här? Om det är det så tycker jag det är skit isf, finns många som har ett brinnande bilintresse men kanske inte så mycket pengar. sen slår jag vad om att många av er här på garaget ät sponsrade oxå. Så snälla, sluta snacka så mycket skit o dissa inte de som e mindre rika.....Sen så behöver man ju inte lägga ut skrotiga bilar heller. Men alla är välkommna här iaf tycker jag.

Din bil är inte skrot och är självklart välkommen.

En bil som består av 20% rost och bucklor samt att fåglar börjat bygga bo i motorutrymmet är inte välkommen.

Skillnaden är enorm.

Ingen stänger ute "fattiga". Som jag skrev förut, det handlar inte om personen bakom bilen. Det handlar om bilen.

MVH C. Som inte sponsrat någon what so ever. Folk får tycka hur dem vill...

Tokig
83 Inlägg
11 januari 2005
Nej jag förstod oxå att rosthögar inte va välkommna, men sen så finns det de bilar som inte e så fina på ytan men är det under skalet om man säger så smile Det va lite det som jag menade smile

Corrado G60
BMW E34 535
BMW E28 (535)

Administratör
11 915 Inlägg
11 januari 2005
corradoanna skrev:
Nej jag förstod oxå att rosthögar inte va välkommna, men sen så finns det de bilar som inte e så fina på ytan men är det under skalet om man säger så smile Det va lite det som jag menade smile

Mjo, men dyker en 240 med 400hk upp men som ser skit ut så platsar den ju iaf. Det är ju inte benhårda regler som inte går att tänja smile

Man får försöka tänka på vad som kan vara intressant för så många som möjligt, och inte bara några få.

Det är inte lätt iaf kan ja lova smile

/C

390 Inlägg
15 januari 2005
mrcelica skrev:

Alltså om de ska tänkas så.. min är då långt ifrån en sportbil men har ändå fått 5 stjärnor nu (dock har jag bara 5 röster änsålänge) men vilket som.. alla tycker väl inte att en sportbil är de fränaste man kan ha?
nu vet jag inte va du menar men risiga hinkar heller så kanske missförstår dig?

1 639 Inlägg
15 januari 2005
airam skrev:
mrcelica skrev:

Alltså om de ska tänkas så.. min är då långt ifrån en sportbil men har ändå fått 5 stjärnor nu (dock har jag bara 5 röster änsålänge) men vilket som.. alla tycker väl inte att en sportbil är de fränaste man kan ha?

Du missförstår nog, kunde lika gärna sagt att tex en överstylad gammal Forrrrrd från 78 med 5 antenner och hemmagjorda mörka baklysen kanske får 4,5 stjärnor medans en ny spegelblank snyggt stylad VW passat kanske bara får 2,5 stjärnor, och då riskera att raderas p.g av den inte uppnått 3 stjärnor..
Men säg att din bil får 5 stjärnor medans en fin Ferrari får tex 3,5 stjärnor, då är det faktiskt något som inte funkar...
Har själv ägt 4 st 240 (varav en var en äkta GT)  så jag tycker absolut inte illa om dom....
Förstår du mig nu?
Senast redigerat av mrcelica (15 januari 2005)

390 Inlägg
16 januari 2005
mrcelica skrev:
airam skrev:
mrcelica skrev:

Du missförstår nog, kunde lika gärna sagt att tex en överstylad gammal Forrrrrd från 78 med 5 antenner och hemmagjorda mörka baklysen kanske får 4,5 stjärnor medans en ny spegelblank snyggt stylad VW passat kanske bara får 2,5 stjärnor, och då riskera att raderas p.g av den inte uppnått 3 stjärnor..
Men säg att din bil får 5 stjärnor medans en fin Ferrari får tex 3,5 stjärnor, då är det faktiskt något som inte funkar...
Har själv ägt 4 st 240 (varav en var en äkta GT)  så jag tycker absolut inte illa om dom....
Förstår du mig nu?

Jo jag förstår nog nu och håller med.. Men synd de där med att röstningen hänger lite på "tur" också.. Som att ja kanske har otur att massa folk som bara rent ogillar 240s går in o röstar kasst även om en 240 intresserad person skulle tycka den va skaplig iaf.. menar inte de går o göra nå åt men iaf.. tappa poängen där litegrann smile

Sök