3583
Sök

Spårar ur.

Power By Cosworth
62 Inlägg
17 januari 2005
Black Knight skrev:
cosworth511//

Du får gärna använda dig av punkt och komma-tecken när du skriver inlägg. Det blir enklare och läsa dina inlägg då!

du behöver inte läsa om det är så jobbigt!!!!! jag ska bättra mig.....  wink
Senast redigerat av cosworth511 (17 januari 2005)

Student
96 Inlägg
9 maj 2008
Jag känner att jag är trygg med min bil om det skulle komma en utränsning, den är ju asa fin.            Men seriöst så håller jag med om att alla inte har så fina bilar men att det är intresset som styr lite också. Här ska man väll dela sitt fordons intresse med alla andra, bilen har väll inte så stor betydelse igentligen?           min bil te.x har 400 besökare och en 5 p efter en ganska kort tid vilket den inte förtjänar, eller tycker alla andra att den är snyggare än vad jag tycker.  Jag tar gärna bort min bil den är ju inget och skryta med men det var ju inte därför jag la upp den. Förstår ni vad jag menar?              men sen är det ju inte jag som bestämmer.

ne men gud, här luktar ju kiss

VW-nörd?
4 332 Inlägg
9 maj 2008
Din SAAB e ju ingen rosthög, det är en kulturikon i svensk motorhistoria smile

Palfinger tekniker
1 248 Inlägg
9 maj 2008
vad är det för fel på en orginal "svennson bil" om man har tänkt att trima den riktigt ordentligt?
sen som någon skrev alla har faktiskt inte råd att skaffa nya fina bilar direkt och försöker se till så dom ser bra ut för dom pengarna dom har neutral

4 554 Inlägg
9 maj 2008
og900turbo skrev:
kan förstå hur folk tänker , tex jag kollar ju häldre på en trimmad o lite tillfixad supra än min svensson bil tongue har funderat på o ta den offline länge vet inte vf men den är ju så vanlig tongue tycker iaf att dom kan ta bort "orginalbilarna" o sätta lite hårdare regler när man laddar upp sin bil , alla kan ju ändå vara medlem o dela sitt "bil" intresse änd , eller har jag helt fel`?? dessutom kan man ju ladda upp bilder i sitt galleri tongue mvh!!

visst finns de många vanliga bilar men då får man ju kanske göra de bästa av situationen, tex inte ta enbart 2 bilder med mobilkameran för en dålig bild är ingen intresserad av, nog för att din bil kanske är vanlig men din helhetsbild av bilen va då inte att underskatta de gör det hela mycke mer intressant

1 302 Inlägg
9 maj 2008
Men sluta gnälla.
Vissa har råd att bygga bil andra inte.
Jag tillhör den kategorin att jag inte har så stor inkomst idags läget då jag studerar.
Men i stället så lägger jag ner arbete på att få bilen till ett så fint orginalskik som det går och jag klarar av.
Däremot så bygger jag ett ganska saftigt ljudsystem i bilen. smile

1 174 Inlägg
9 maj 2008
tycker gorg är bra smile

1 302 Inlägg
9 maj 2008
Akka skrev:
tycker gorg är bra smile

Håller med dig wink

Palfinger tekniker
1 248 Inlägg
9 maj 2008
fegge_89 skrev:
Akka skrev:
tycker gorg är bra smile

Håller med dig wink

jag håller med till 100% även fast man har en rosthög lol

Student
96 Inlägg
9 maj 2008
ja som det är nu funkar ju bra:)

ne men gud, här luktar ju kiss

1 944 Inlägg
9 maj 2008
fegge_89 skrev:
Akka skrev:
tycker gorg är bra smile

Håller med dig wink

håller med er smile

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

Smålänning
7 883 Inlägg
9 maj 2008
Jag tvekade länge innan jag la upp... Och skulle den åka ut är det inte hela världen för min del, då man får en ny chans när den är färdig/trimmad.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

2 126 Inlägg
9 maj 2008
Jag tycker Gorg funkar bra som det är ny, jag hör ju också till den kategorin som inte har så mycket pengar men jag lägger dom på min lilla pårla och gör så gott jag kanför att förbättra den!

Min XR2:a e ju i stort original förutom lite mindre styling, men det finns ju inte så många kvar i bra skick.
Jag är iallafall nöjd med den och e glad att det åtminstone finns några här på garaget som gett den hyffsat bra betyg!
Gör som jag rädda en kultbil (iallafall i england) ifrån rostdöden! wink

Gödseldräng
4 529 Inlägg
9 maj 2008
min passar inte va ? lol
även om det är ovanligt med 740is som inte är sönderkörda av dessa såkallade volvo raggare cool

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 maj 2008
var mkt klagande, spela roll vad det är för bilar upplaggda, ingen som tvingar er att kolla på dom!

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

7 100 Inlägg
9 maj 2008
och varför dra upp en gammal tråd för? tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

OEM <3
6 957 Inlägg
10 maj 2008
bmx skrev:
och varför dra upp en gammal tråd för? tongue

Precis, tråden e ju från 2004 vafan tongue
Värdelös topic dessutom...

OEM <3

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
10 maj 2008
Varför stänger inte admin tråden då....?

&#917;&#955;&#949;&#965;&#952;&#949;&#961;&#943;&#945; &#942; &#920;&#940;&#957;&#945;&#964;&#959;&#962; !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

1 703 Inlägg
10 maj 2008
Jojje_ skrev:

Han har garanterat spårat ur.big_smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
10 maj 2008
henkebenke skrev:
Jojje_ skrev:

Han har garanterat spårat ur.big_smile

lollollol

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Sök