3897
Sök

Lås Off-topic

VW-nörd?
4 332 Inlägg
23 november 2007
Jag läste hela tråden...och om du klickar dig in på den kategori som har med bilar att göra (off topic betyder ju "Här kan du diskutera allt som inte har med bilar att göra." Så gå du in o kolla din kategori du e intresserad av då. Inga off topic som knuffar ner "hjälptrådar" då? Och är man dum nog att fråga i off-topic om bilar får man skylla sig själv, eftersom beskrivningen som sagt är "Här kan du diskutera allt som inte har med bilar att göra."

1 833 Inlägg
24 november 2007
Spela roland, ge fan i att läsa OffTopic då! Vad är de för fel på er? Ni behöver ju sprutor!!

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

1 703 Inlägg
24 november 2007
Squadron skrev:
Spela roland, ge fan i att läsa OffTopic då! Vad är de för fel på er? Ni behöver ju sprutor!!

Finns ju en anledning till att zatzy´s offtopic forum endast avser topics som är fordonsrelaterade.
Man förstår ju varför nu wink

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
24 november 2007
Squadron skrev:

kunde inte sagt de bättre själv smile

9 108 Inlägg
24 november 2007
Det som stör mig är att folk tror att man får skriva precis vad som helst bara för att det heter "offtopic", det måste ju fortfarande finnas lite vett. En tillfällig låsning hade kanske inte varit så dumt.

863 Inlägg
24 november 2007
Man kan inte bara plocka bort offtopic trådarna från "just nu" listan så man slipper se dom hela tiden då? Är man sugen på att läsa å skriva om ingenting alls får man väl klicka sig in på offtopic då smile

Stöttad av: NYMEK. Pulverline. Ursviken Technology. Autodelar. RisEtrade. MECA. MABI Hyrbilar. Gulf Skellefteå. Skellefteå Bil. Skellefteå Reklam. JBW Färg & Kem. OKQ8 Klemensnäs. LAHEGA. LAITIS.
Följ Golfens renovering! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=209892

Os Difuntos
1 822 Inlägg
24 november 2007
Trådstartare
Mister_Opel skrev:
Man kan inte bara plocka bort offtopic trådarna från "just nu" listan så man slipper se dom hela tiden då? Är man sugen på att läsa å skriva om ingenting alls får man väl klicka sig in på offtopic då smile

Fy fan vad bra exakt så hade man velat haft det men men det är väl bara i en perfekt värld det hade gått.big_smile

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
24 november 2007
Tall3n skrev:
Jag tycker det är bra att det finns off-topic... spelar väl ingen roll att de kommer upp en massa struntfrågor, tråden är ju till för att diskutera allt som inte har med bilar och göra, alltså allt mellan himmel och jord!

Jag tror att om ni stänger off-topic så kommer folk börja posta sina icke bil relaterade trådar i allmänt, och då kommer moderatorerna bli sura, få en jä*la massa jobb... så bättre att ha kvar denna! Vill ni diskutera allvarligt så skriv me varandra på msn istället wink

Även fast man är bil-intresserad så är det skönt att inte behöva snacka bilar 24/7 va... skönt med "lama" trådar där man inte behöver tänka till så mycket innan man svarar, utan bara en massa skitsnack och roligheter så att säga!

Nu får jag väl halva garaget mot mig... men men... lite seriösare kanske de kan bli, men att stänga ner tycker jag verkar dumt!

Håller med på varenda punkt:)

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

1 854 Inlägg
24 november 2007
speedfreak racing skrev:
Tall3n skrev:
Jag tycker det är bra att det finns off-topic... spelar väl ingen roll att de kommer upp en massa struntfrågor, tråden är ju till för att diskutera allt som inte har med bilar och göra, alltså allt mellan himmel och jord!

Jag tror att om ni stänger off-topic så kommer folk börja posta sina icke bil relaterade trådar i allmänt, och då kommer moderatorerna bli sura, få en jä*la massa jobb... så bättre att ha kvar denna! Vill ni diskutera allvarligt så skriv me varandra på msn istället wink

Även fast man är bil-intresserad så är det skönt att inte behöva snacka bilar 24/7 va... skönt med "lama" trådar där man inte behöver tänka till så mycket innan man svarar, utan bara en massa skitsnack och roligheter så att säga!

Nu får jag väl halva garaget mot mig... men men... lite seriösare kanske de kan bli, men att stänga ner tycker jag verkar dumt!

Håller med på varenda punkt:)

Håller med!!

Yellow bug!
1 640 Inlägg
24 november 2007
Ursäkta mig, men orka va så jävla seriös.

Jag tycker det är trevligt med lite omväxling i form av "fotoleken", eller "vad har du i dina fickor tråden" och liknande. Och jag har då aldrig sett något liknande på Lunar, de har knappt ett seriöst forum. Så där föll ditt argument direkt. Skulle Off Topic stängas ner, skulle jag lämna Gorg direkt. Allt här handlar inte om bilar, det är kul att ha ett liv utanför bilvärlden också, utan att bli sedd som någon som är på Lunarstormnivå.

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

67 Inlägg
24 november 2007
ingen tvingar dig att läsa i offtopic?!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
24 november 2007
baca skrev:
Mister_Opel skrev:

Fy fan vad bra exakt så hade man velat haft det men men det är väl bara i en perfekt värld det hade gått.big_smile

Det och lite striktare regler, inte "vad åt du idag?" t.ex smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Os Difuntos
1 822 Inlägg
24 november 2007
Trådstartare
Det verkar inte som att ni inte har riktigt fattat vad jag vill med denna tråd! Det handlar inte om att stänga ner hela tråden utan det tar för mkt plats från startsidan och just nu listan med "onödiga och inte bilrelaterande trådar" då folk som verkligen behöver hjälp med sitt fordon inte kan få det pgr av att det är en jävla massa trådar om ren skit som bumpas hela tiden. Hade vart perfekt om det hade kunnat bli som mister_opel skrev.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

12 086 Inlägg
24 november 2007
Jag håller med trådskaparen i viss del. Vissa frågor kan va roliga, men de är personligt så igentligen är min officiella åsikt att off topic ska försvinna.

Makaronborrare
993 Inlägg
24 november 2007
Jag röstar för off topic men det borde inte vara helt fritt om vad som får diskuteras. Lunarstorm trådar som "Vad har du för kläder på dig?" och liknande kan man vara utan tongue

Noiseprojekt
24 november 2007
Visst att det kan va kul med vissa OT trådar men ibland blir det bra larvig..
men vore trist om OT försvinner, så jag röstar på striktare reglar, mer "Do's n' don'ts"

Sök