3220
Sök

need for speed prostreet

18 Inlägg
30 november 2007
jag kör dragrace med en dodge charger. Men bilen slutar att accelerera vid 200 km/h varför gör den det? Långt kvar till rödmrkeringen.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
30 november 2007
johansson89 skrev:
jag kör dragrace med en dodge charger. Men bilen slutar att accelerera vid 200 km/h varför gör den det? Långt kvar till rödmrkeringen.

Säker på att det är km/h och inte mph?

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

18 Inlägg
30 november 2007
John87 skrev:
johansson89 skrev:

ja 100 %... När man gör dyno test så står det "highest trap speed" 221 km/h
Senast redigerat av johansson89 (30 november 2007)

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
30 november 2007
Jag kör med Chvrolet combalt ss och med pontiac gto 65

StiFf skrev:
Forza_740 skrev:
Kan någon hjälpa mig på Need for sspeed prostreet till playstation 2, jag har kommit till Ryo Showkingen till hans ställe, men jag klara banorna då kommer jag etta men sen på dragrasingen så kommer jag tvåa. Kan ni ge mig lite tips hur ja ska kuna klara av dragraringen på Prostreet

skaffa en kraftigare bil, eller växla bättre?? xD

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

501 Inlägg
30 november 2007
Forza_740 skrev:
Jag kör med Chvrolet combalt ss och med pontiac gto 65

StiFf skrev:
Forza_740 skrev:
Kan någon hjälpa mig på Need for sspeed prostreet till playstation 2, jag har kommit till Ryo Showkingen till hans ställe, men jag klara banorna då kommer jag etta men sen på dragrasingen så kommer jag tvåa. Kan ni ge mig lite tips hur ja ska kuna klara av dragraringen på Prostreet

skaffa en kraftigare bil, eller växla bättre?? xD

Jag kör med en supra, och den smiskar skiten ur mina andra bilar, fast den har mindre hk..

OBS: Ironi

IT-Tekniker
376 Inlägg
30 november 2007
supra med ca 1000 hk körde jag med, klarade av alla dragrace med den, lite svårstyrd ibland eftersom den ville gå upp på bakhjulen ibland.. snabbaste tiden jag fick med den bilen var 6,87 sekunder på 408 meter sluthastighet strax över 400 km/h.

Om du ska köra wheelietävlingar så ska du satsa på någon amerikansk muskelbil, brukar få 408 meter långa wheelies med min wink

SR20 Spirit
335 Inlägg
30 november 2007
jens skrev:
Bara jag som beställde de här och sedan fick de till PS3?! Vem spelar PS3 egentligen när man vill ha de till 360.  lol

PS3 är helt klart bättre men dock så är inte spelen så "utväcklade" än .. enda bra med 360 är väl FM2 annars kan man skippa de .. 360 ä bara dyrt och kostar för att spela online ..

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
30 november 2007
Okej,, hur får jag tag på den supran som du har då??? Jag har ju trimmat Chevrolen så den har 425 hp och ja kommer typ på 20.85 med den på de dragrace som ja har kört med den. Jag ska tjäna ihop lte penar så ska ja köp en turbo till Chevrolen som ja har alltså, men ja hoppast värkligen att jag klara dragrace på där som jag är just nu, de sa i filmen att man ska komma etta, jag kommer ett på banorna, men på dragrace så kommer jag två, det är ja lite trött på att bli allstså;)

http://www.garaget.org/gallery/archive/54352/199899_idv3kw.jpg
Detta är det nyaste Need for speed Pro Steet

billy skrev:
supra med ca 1000 hk körde jag med, klarade av alla dragrace med den, lite svårstyrd ibland eftersom den ville gå upp på bakhjulen ibland.. snabbaste tiden jag fick med den bilen var 6,87 sekunder på 408 meter sluthastighet strax över 400 km/h.

Om du ska köra wheelietävlingar så ska du satsa på någon amerikansk muskelbil, brukar få 408 meter långa wheelies med min wink

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

SR20 Spirit
335 Inlägg
30 november 2007
johansson89 skrev:
John87 skrev:
johansson89 skrev:

EHM .. Ändra utväxlingen istället .. dra "plupparna" lite åt höger och sen slutväxel på lite högre oxå så ska du se att den går mkt fortare!

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
30 november 2007
Okey de ska ja göra sen, men ska ja dra allt åt höger på ut växlingen?? jag vil ju få den bästa starten som gåt att få alltså

NismoGTR skrev:
johansson89 skrev:
John87 skrev:

EHM .. Ändra utväxlingen istället .. dra "plupparna" lite åt höger och sen slutväxel på lite högre oxå så ska du se att den går mkt fortare!

SR20 Spirit
335 Inlägg
30 november 2007
Forza_740 skrev:
Okey de ska ja göra sen, men ska ja dra allt åt höger på ut växlingen?? jag vil ju få den bästa starten som gåt att få alltså

NismoGTR skrev:
johansson89 skrev:

de är bara några "hack" åt höger inte helt.. men de märker du ju hur mkt du behöver dra .. på min 1048 hk supra använder jag bara 4 växlar och kör 6.47 <: så utväxling är skitviktigt!

18 Inlägg
30 november 2007
NismoGTR skrev:
johansson89 skrev:
John87 skrev:

Har gjort.. men blir bara lite bättre

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
30 november 2007
Okey,, kan jag gör så med min nissan 240sx med eller??,, jag tycker att den får lite sekt den med,, fast ja har 195 hp i den

NismoGTR skrev:
Forza_740 skrev:

NismoGTR skrev:

de är bara några "hack" åt höger inte helt.. men de märker du ju hur mkt du behöver dra .. på min 1048 hk supra använder jag bara 4 växlar och kör 6.47 <: så utväxling är skitviktigt!

SR20 Spirit
335 Inlägg
30 november 2007
johansson89 skrev:
NismoGTR skrev:
johansson89 skrev:

Har gjort.. men blir bara lite bättre

hmm har du du dragit upp slutväxeln med? alltså den som ändra på alla växlarna? och hur trimmad är den då?

SR20 Spirit
335 Inlägg
30 november 2007
Forza_740 skrev:
Okey,, kan jag gör så med min nissan 240sx med eller??,, jag tycker att den får lite sekt den med,, fast ja har 195 hp i den

NismoGTR skrev:
Forza_740 skrev:

Jo de är klart du kan göra om den är sådan att du måste växla hela tiden.

1 754 Inlägg
30 november 2007
Det jag kan säga om spelet: En av de sämre...

Varför? Jo:

* Inget freeroam med polisjaket
* Inte bara att köra som man vill
* Allt det gör att jag hellre kör Underground 2

Jag kan inget om allt.

Pulare
248 Inlägg
30 november 2007
Hahaha, säger jag bara.
alla dessa myter.
Ffs. Pro street är inte som de andra nfs spelen.
Är inte ens samma företag som tillverkat dem. (EA) marknadsför dem bara.
NfsU2 rockade iofs...
Men detta liret är fan ännu bättre.
Det är inget free roam och vill du ha dina tråkiga polisjakter där du själv aldrig kunde gå sönder så kör nfs carbon som sög pung.
Det här liret är mer inriktat på moddning och rent race på bana.
Inge street race längre.
Och alla som tycker att kontrollerna suger? ffs stäng av alla hjälp system som är för 5 åringarna som kanske kommer lira spelet. Så ska du se att de är 10 gånger skönare än i de andra totalt overkliga nfs liren.

Och att köra dragrace med cobolt ss suger pung!
vilken annan bil som helts är bättre än den.
jag kör med en corvette på runt 900 hk., 6.76 är rekordet på 408 m.
Och på de längre är jag nere på 10.49.
Målet är väl att komma under 10 sek där.smile
Bara att testa dig fram, finns ingen direkt riktlinje hur man ska ställa in växlingen.
Enda raka är att testa dig fram med just den bilen.

Ge spelet en andra chans, men självklart, smaken är som baken, alla kan ju inte gilla det...
Speciellt inte om man tror de ska vara en ren kopia av de senaste spelen?

1 754 Inlägg
30 november 2007
Zlasher:

Jo, jag förstår. Och jag kör på "King" nu och det har jag gjort sen jag startade spelet.

Dessutom tycker jag ändå att det sugar att man inte helt enkelt kan välja "Create Race" eller något.

Jag kan inget om allt.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
30 november 2007
Holiace skrev:
Det jag kan säga om spelet: En av de sämre...

Varför? Jo:

* Inget freeroam med polisjaket
* Inte bara att köra som man vill
* Allt det gör att jag hellre kör Underground 2

Nackdelen med NFSU 2 va att det inte krävdes så många timmar innan man låst upp 100% av spelet och klarat alla race sad

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

SR20 Spirit
335 Inlägg
30 november 2007
Holiace skrev:
Zlasher:

Jo, jag förstår. Och jag kör på "King" nu och det har jag gjort sen jag startade spelet.

Dessutom tycker jag ändå att det sugar att man inte helt enkelt kan välja "Create Race" eller något.

Först vill jag bara säga att jag håller med Zlasher till 100% har inte bara orkat skriva allt själv xD

sen för att citera ditt inlägg här så säger jag bara, öppna en race dag och kör solo? precis som "create race" och vill du köra själv på banan så kör "träning" istället.. stäng av alla hjälpmedel som elelktronisk stabilisering och tc'n ..

Sök