3760
Sök

Vet fan inte va ja ska göra längre...hjälp

Fordonstekniker
157 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
Jo, de e så att ja va ihop me en tjej i början av sommarn o vi hade skit kul tsm och vi va ihop typ varje dag och åkte me hennes päron me husvagn o så men sen efter sommarn så snodde en "kompis" till mig henne från mig och de (som ja redan visste) gick åt hel*** så hon sa förlåt och bad hela tiden om förlåtelse av mig men ville inte bli ihop för att "hon vill kunna vara med andra killar och så utan att ja blir sur...." Nu är det en tjej som vill bli ihop med mig men ja vet inte om ja ska vänta på henne ja varit ihop me eller bli ihop med den "nya" tjejen.... vet inte va ja vill längre....Vad skulle ni gjort?
Senast redigerat av Niko_turbo (28 november 2007)

De ska vara mer än det verkar;)

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
28 november 2007
den du älskar ska du bli tillsammans med:P

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

Kockafan
224 Inlägg
28 november 2007
strunta i båda, de hade jag gjort.. du kan ju inte vela fattar du väll.. när det gäller sånna saker vet man vad man vill

Kocken

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
28 november 2007
vart i samma sits, eller ja, jag är  och det är inte roligt

Vilket jävla drag :)

8 156 Inlägg
28 november 2007
Jag tycker inte att du ska vänta på den första tjejen.
Samtidigt så låter det inte riktigt som om du är helt intresserad av den andra tjejen heller?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
28 november 2007
Första bruttan kan du nog sopa under mattan, hon har ju vart med en annan kille vilket visar att hon inte vill ha dig.. sad Om jag nu har fel ang. det så måste hon bevisa det för dig och det kan vara ganska svårt att tro på de hon säger nu när det är som det är. Jag skulle då ha svårt att bli övertygad i en sån situation..

Sen hur du ska göra med den andra tjejen vet jag inte, prova går ju. Visar sig snabbt om ni passar ihop big_smile

Mvh

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

Hmm.
28 november 2007
Vänta inte på den första(från sommaren) tjejen, Jösses. vill hon så vill hon, om inte så finns det inget att göra. men herregud att vänta på att tjejen ska ha "betänketid" (tid att vara med någon annan innan alltså) sedan flera månader tillbaka är ju bara löjligt. Det är ju lite åt "utnyttjarhållet" från hennes sida. Att hon gör vad hon vill först sen säger, men nu kan vi väl vara tillsammans ett tag. 

Och som moderatorn sa så verkar du inte vara helt intresserad av den andra tjejen. då ska du skita i att ta henne också istället för att ta henne bara för att vara ihop med någon.

OT: någon som kan likheten mellan judisk och kristen påsk?: vill inte starta ny tråd för enbart min Religion A plugg tongue   -OT slut
Senast redigerat av Hmm. (28 november 2007)

2 283 Inlägg
28 november 2007
Prata med den första tjejen om du verkligen vill ha kvar henne och om hur du vill ha det och om det kan fungera.
Annars strunta i henne och hitta någon som du tycker mer om.

R.I.P. Michael Jackson!

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
28 november 2007
Njut av din frihet en viss tid, det är underbar att vara för sig själv efter detta. neutral Du får bygga om en ny styrka runt omkring detta, det är inte med en ny kvinna att du kan lösa problemet; om du inte vill naturligtvis använda den ny kvinna som ersätare, det blir förmodligen det tills du upptäcker att du inte älskar henne, det händer ofta. roll
många kvinnor vill leka livet innan de sätta sig fast som en frimärke på en kuver och det är samma sak för män. tongue
Jag inte vet hur gammal du är men vänta, en kvinna, det är som en sten, du får den bakom huvet utan vänta på. MVH. cool
Senast redigerat av alain (28 november 2007)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

905 Inlägg
29 november 2007
Tja i ditt fall hade jag nog turbokonverterat 240in och skippat båda. Det första fruntimmret för att hon inte verkar vilja ha dig och det andra för att du inte verkar ska vilja ha hon.

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
29 november 2007
Hmm. skrev:
Vänta inte på den första(från sommaren) tjejen, Jösses. vill hon så vill hon, om inte så finns det inget att göra. men herregud att vänta på att tjejen ska ha "betänketid" (tid att vara med någon annan innan alltså) sedan flera månader tillbaka är ju bara löjligt. Det är ju lite åt "utnyttjarhållet" från hennes sida. Att hon gör vad hon vill först sen säger, men nu kan vi väl vara tillsammans ett tag. 

Och som moderatorn sa så verkar du inte vara helt intresserad av den andra tjejen. då ska du skita i att ta henne också istället för att ta henne bara för att vara ihop med någon...

Bli ihop med någon utan känslor är minst lika ego ala "utnyttjarhållet".

Den som utan kärlek "skaffar flickvän" dvs för att slippa vara singel, den personen borde gå till en psykolog istället och få hjälp med sina egna personliga problem som denne uppenbart lider av.

Så trådskaparen, om det var äkta torde du veta vem du vill vara med.
Nu låter det som du lika gärna kan strunta i någon av dem, så spara dig den bortslösade tiden med ett framtidslöst förhållande och träffa någon intressant istället.

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

Hmm.
29 november 2007
SaabLejon skrev:
Hmm. skrev:

Och som moderatorn sa så verkar du inte vara helt intresserad av den andra tjejen. då ska du skita i att ta henne också istället för att ta henne bara för att vara ihop med någon...

Bli ihop med någon utan känslor är minst lika ego ala "utnyttjarhållet".

Den som utan kärlek "skaffar flickvän" dvs för att slippa vara singel, den personen borde gå till en psykolog istället och få hjälp med sina egna personliga problem som denne uppenbart lider av.

Så trådskaparen, om det var äkta torde du veta vem du vill vara med.
Nu låter det som du lika gärna kan strunta i någon av dem, så spara dig den bortslösade tiden med ett framtidslöst förhållande och träffa någon intressant istället.

Nu förstår jag inte riktigt, det känns som om du motsäger mitt "argument", Isf missförstår du mig, för jag menar det du skrev exakt. eller höll du med?
Senast redigerat av Hmm. (29 november 2007)

892 Inlägg
29 november 2007
Helt klart skiter du i båda, om de inte betyder mer än att du inte vet vad du vill...

Den första verkar lite som hon vill ha dig som "livlina", att ifall hon inte får nått ragg så tar hon dig i brist på bättre...Om hon inte kan hålla sig från andra för dig, så är hon nog inte alls intresserad, och är inte alls värd att satsa på IMO...
Du har ju inget ansvar att vänta på henne efter det hon gjort...så skit i henne och gå vidare du... smile

Ang. den andra bruden, så får du nog stanna upp och ta dig en funderare. Älskar du henne? Kan du tänka dig som 60 år med henne? Isf, kör hårt! ...annars ska du väl för 17 inte bli ihop med nån bara för att denne vill det...?

Annars kan du ju komma och vara min butler, för att JAG vill det... roll

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
29 november 2007
Hmm. skrev:
...eller höll du med?

Mmmmjo.

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
29 november 2007
Android skrev:
...Annars kan du ju komma och vara min butler, för att JAG vill det... roll

Ställ dig i kön wink
Nej men allvarligt, bra sagt !!

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

454 Inlägg
29 november 2007
Måste ni leva i monogami ? Varför inte köra på polygami ? fast om du lägger fram förslaget fel så slutar det nog med att du inte har nån av dom kvar MEN detta lär bli din bästa chans i livet att ha dubbelt upp . det värsta som kan hända är att du hamnar i "Mellan två tjejer" situationen (singel) ....
Senast redigerat av ryttersson (29 november 2007)

945 Inlägg
29 november 2007
Gör det enda rätta. Sätt på den andra tjejen. Säg det till det första och kolla reaktionen. Blir hon ledsen så har du lyckats! "Töm och Glöm"
Värdelöst att låta en tjej spela dig...

( Jag är inte nykter men sanningen har jag minsann )

Thomas_945LTT
30 november 2007
Skit i tjejerna!!! D finns massor av brudar big_smile D jag reagerade över var att din "polare" tog din bäver....hade d varit min polare...ja, jag skulle nog inte kunna svara för konsekvenserna mad

Maskinförare
1 163 Inlägg
30 november 2007
Jag tycker inte det är värt att vänta på nån sån.. Jag tycker du ska låta "alla dörrar stå öppna" med andra ord, ge chansen till det som erbjuds, det kan ju faktiskt vara så att det är nån du verkligen kommer leva ihop med en lååång tid.. förhoppnings vis iaf smile
Gå efter vad du själv tycker, inte vad folk här på garaget tycker, då alla tycker olika.. utan tänk efter själv vad du verkligen vill, sen gör du så smile

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

874 Inlägg
30 november 2007
Skippa den första bruden, f*n å bli behandlad så, jag hade inte ens behållt henne som vän hur mycket hon än lipat och haft sig!! ORKA va grinig man blir.. dessa funtimmer ibland är vi karlar sådana mesiga nötter **suck**

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Sök