3786
Sök

Vet fan inte va ja ska göra längre...hjälp

a.k.a aLan.
281 Inlägg
30 november 2007
Thomas_945LTT skrev:
Skit i tjejerna!!! D finns massor av brudar big_smile D jag reagerade över var att din "polare" tog din bäver....hade d varit min polare...ja, jag skulle nog inte kunna svara för konsekvenserna mad

hahahaha!

ne men jag håller med dom flesta andra.. skit i den förste iallafall.. vilket svin!

MissMarilyn
30 november 2007
Sir_x skrev:
Gör det enda rätta. Sätt på den andra tjejen. Säg det till det första och kolla reaktionen. Blir hon ledsen så har du lyckats! "Töm och Glöm"
Värdelöst att låta en tjej spela dig...

( Jag är inte nykter men sanningen har jag minsann )

Det smartaste inlägget på länge....det skulle jag ha gjort om jag va du.
Du kan få lite nöje på köpet plus att du får reda på exakt vart båda står och kanske även vart du står....

precis...värdelöst att låta henne spela dig..spela henne istället ("play the game, and you will win")

och säg inte till grabben att han ska välja den som han vill och kan leva med om 60 år...han är ju 17 år...
Senast redigerat av CossieMysen (30 november 2007)

volvoraggare
4 776 Inlägg
30 november 2007
nu ska du få lära dig av mästaren. vänta ut den första tjejen tills hon kommer krypandes hem till dig.och den andra tjejen verkar du ju inte så himla intresserad av. för annars hade du väll tagit henne eller hur.

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

DFFL
9 020 Inlägg
30 november 2007
CossieMysen skrev:
Sir_x skrev:
Gör det enda rätta. Sätt på den andra tjejen. Säg det till det första och kolla reaktionen. Blir hon ledsen så har du lyckats! "Töm och Glöm"

Du kan få lite nöje på köpet plus att du får reda på exakt vart båda står och kanske även vart du står....

precis...värdelöst att låta henne spela dig..spela henne istället ("play the game, and you will win")

och säg inte till grabben att han ska välja den som han vill och kan leva med om 60 år...han är ju 17 år...

Håller med till 100%.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

15 Inlägg
30 november 2007
Du ska dissa den första tjejen... Även om du gillar henne mycket, så dissa henne för din egen skull, det blir aldrig bra. Det gör kanske ont om du har känslor för henne, men jag lovar till 1000% det går över..

141 Inlägg
30 november 2007
skit i första bruden hon vill bara leka, det finns bättre tjejer än så. har blivit lekt med själv är fan inte kul, den andra bruden kanske kan utvecklas till något om du ger det en chans, men glöm första bruden ffs..

793 Inlägg
30 november 2007
Våga ladda och våga satsa på att du hamnar rätt smile Release the past and aim for the future!

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

1 163 Inlägg
30 november 2007
brillmongo skrev:
Skippa den första bruden, f*n å bli behandlad så, jag hade inte ens behållt henne som vän hur mycket hon än lipat och haft sig!! ORKA va grinig man blir.. dessa funtimmer ibland är vi karlar sådana mesiga nötter **suck**

Du sa det, jag håller med....

905 Inlägg
30 november 2007
CossieMysen skrev:
Sir_x skrev:

Jo precis lura den andra tjejen som kanske har mycket starka känslor för denna killen och som det verkar så är juh inte känslorna besvarde. Men lura hon och knulla skiten ur hon sen glömmer du bort hon som nån gammal använd kondom? Det kändes ju jävlit soft?

var iaf ärlig med den andra tjejen.
Senast redigerat av loffe007 (30 november 2007)

Sök