3009
Sök

skyline R33 GTR stulen!

x40
1 209 Inlägg
4 oktober 2008
tja vad har du reg nummer på d, det finns några killar här på tjörn som håller mycket med skyline så jag kan ta en titt på deras garaget. lycka till och jä*ligt synd alltså...

Volvo S40 turbo.

241 Inlägg
4 oktober 2008
Ska hålla koll här uppe i norr åxå smile

Yellow bug!
1 640 Inlägg
4 oktober 2008
Är inte risken GANSKA stor att den hamnade i en container och skeppades direkt till utlandet? tongue

Men ska hålla ögonen öppna ...

Försäkring? smile
Senast redigerat av Edil_ (4 oktober 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

672 Inlägg
4 oktober 2008
highway skrev:
Hi-Tek200 skrev:
Du kanske ska kolla runt på olika äterförsäljare för såna bilar, ja lovar att ja ska kolla runt för din skull

det är snällt att ni håller koll  !
alla tips är välkomna !
tror inte polisen lägger 100% på att leta efter den nämligen...

Nä de får vi väll verkligen hoppas... dom borde ha bättre för sej.

Är nog lättare att vinna på lotto än å hitta igen den e ja rädd... men lycka till smile

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.

74 Inlägg
4 oktober 2008
såg en misstänkt bil (även om det låter ej troligt) men ringde in till polisen för att dubbelchecka och det var en bil härifrån.. skulle hälsa från Gävle polisen "Lycka till" iaf även om dom inte trodde att bilen skulle bli återfunnen.

««کtعfaи!uک»» Powعr!

Livsnjutare
362 Inlägg
6 oktober 2008
Trådstartare
zKr0wL skrev:
såg en misstänkt bil (även om det låter ej troligt) men ringde in till polisen för att dubbelchecka och det var en bil härifrån.. skulle hälsa från Gävle polisen "Lycka till" iaf även om dom inte trodde att bilen skulle bli återfunnen.

tack så mycket lättar verkligen på psyket när man vet att folk håller koll !
men om jag förstår dig rätt så va det inte den?

mvh Johan

vissa försäkringsbolag är bra tills det händer något....

Livsnjutare
362 Inlägg
6 oktober 2008
Trådstartare
mr_Hasse skrev:
tja vad har du reg nummer på d, det finns några killar här på tjörn som håller mycket med skyline så jag kan ta en titt på deras garaget. lycka till och jä*ligt synd alltså...

hej !
det svenska regg nr XUO820 är och det utländska regg nr är M619 MYX
tack så jätte mycket för att du kollar !

mvh Johan

JapsRacer!
198 Inlägg
6 oktober 2008
Såg en likadan i enköping.. några dagar sen hade inte läst den här tråden då tyvär!

Livsnjutare
362 Inlägg
6 oktober 2008
Trådstartare
SNap3 skrev:
Såg en likadan i enköping.. några dagar sen hade inte läst den här tråden då tyvär!

oki kan ju va värt för dig att kolla upp det då det väntar en bra belöning för den som hittar !

mvh Johan

JapsRacer!
198 Inlägg
6 oktober 2008
Jag dock har jag aldrig sätt den förut här. Inte personen heller och jag är väldigt aktiv i bil sammanhangen här. Om jag ser den igen så ska jag kolla upp den. Men det händer nog inte tyvär.
Senast redigerat av SNap3 (6 oktober 2008)

Livsnjutare
362 Inlägg
6 oktober 2008
Trådstartare
SNap3 skrev:
Jag dock har jag aldrig sätt den förut här. Inte personen heller och jag är väldigt aktiv i bil sammanhangen här. Om jag ser den igen så ska jag kolla upp den. Men det händer nog inte tyvär.

oki då håller jag tummarna smile

245 Inlägg
7 oktober 2008
Tror även jag sett denna (eller liknande) i Enköping på statoil salatullen förra torsdagen, är dock ej helt säker men jag vet att jag aldrig sett den skylinen i Enköping.
Kollade inte så jättenoga, men jag lade märke till att det var GT-R front på den.
Har även sett en annan vit skyline i Enköping, även den bara en gång.

Fick inte reda på den här tråden förrens nu ikväll tyvärr, annars hade jag kollat upp den.

Håller fortsatt utkik!
Senast redigerat av Fjellner (7 oktober 2008)

JapsRacer!
198 Inlägg
7 oktober 2008
Bra där FG inte bara jag som är uppmärksam! smile

Trucker
168 Inlägg
7 oktober 2008
Ok, nu är det JÄVLIGT viktigt att ni som bor i Enköping att kolla upp denna vita skyline ni har sett där, ser ni den parkerad,,,tvärnita! Spring fram o kolla regnummer, stämmer de överens så slår ni polisens nummer i ljusets hastighet. Annledningen till att de nu är viktigt är att OM nu tjuven som tagit den bor där så finns det risk att han bestämmt möte/träff me köpare som kommer ta den utomlands, händer 8 fall av 10.... Så UT med er o glid runt lite o ha ett extra öga öppet...Alldeles förmånga som få sina bilar stulna.
Har sj fått stopp på 2 stulna bilar i mina dagar, ägarna grät nästan av glädje.

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
7 oktober 2008
Kolla med skyline forumet, dom som har skylines runt om i sverige tenderar vara mer vakna på sina egna. dvs man ser mer en skyline om man äger en.
Men jag misstänker att du redan annonserat hos dem.
Senast redigerat av Eliza (7 oktober 2008)

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

2 924 Inlägg
7 oktober 2008
Finns ganska många vita Skylines i Sverige och många av dem är R33...men inte många som är GTR och de skiljer ju sig en del med dess skärmbreddning, så tänk noga på det när ni ser en vit skyline ...även om ja tror den e svår att hitta idag.. Men självklart har man ögonen öppna!

~ Life is short, have FUN! ~

Low is a Lifestyle
89 Inlägg
7 oktober 2008
Riktigt synd om du med den!! ja ska hålla koll efter den nere i småland när jag är där, även i tärnaby/hemavan när ja är här(risken är nog liten att han kommer här) men i småland;) håller koll!

Low is a Lifestyle

Livsnjutare
362 Inlägg
8 oktober 2008
Trådstartare
tack så jätte mycket alla som håller utkik !
sitter verkligen som på nålar sedan den blev stulen...
förstår verkligen inte länsförsäkringar som vill förstöra ens liv såhär... sad

457 Inlägg
8 oktober 2008
Har den inte kommit tillbaks än? Det har gått snart ett år!
Senast redigerat av Aern (8 oktober 2008)

369 Inlägg
8 oktober 2008
Hur gick den med bilen?
hoppas du har den hemma i garaget

Sök