blacken skrev:
pUs skrev:
blacken skrev:
Det finns ett gammalt talesätt som lyder. "bara för att Jesus föddes i ett stall, betyder det inte att han är en häst".
Shit, så oväntat! Ytterligare ett gammalt talesätt. Konservativ var det, ja. Men visst, gamla utslitna floskler är säkert utmärkta som mentala kryckor när vinden blåser lite väl hårt och benen inte längre bär.
"Ser du skogen?, näää träden skymmer sikten"
Jag läser alla dessa inläggen, del för att försöka att förstor det ni skriver, del för veta lite mer än vad jag vet idag.
Det är alltid bra att skaffa sig kött på ben och det är inte ofta att man få veta hur det går till, oavsett vilken sida ni står.
Alla har rätt till egen åsikt.
Det är många som läser detta och på så sätt håller sig informerad.
jag själv är mycket intresserad av det ni skriver ty i era åsikt finns sanningen.
Alla politiker kastar sten på varandra, det är väl så och alla vet. jag vill gärna forsätta att läsa det ni skriver utan att det spåra hur med halva fulla meningar, det är meningslös och barnsligt. Vi är vuxna och kan utrycka oss på en trevligt sätt.
En fråga: i många andra länder, den ledare informera folk en gång i månaden med 1 timme på TV och går genom allt som ha hänt som nytt och det som kommer att hända i kommande månad.
Varför detta inte gör i Sverige?
varför olika partier slå ihopp vid valet?, om jag tyker en av dom och inte den andra, vem ska jag rösta på?
Ska det inte vara en för sig själv och Gud för alla?