är detta en fråga eller en påstående? Jag tittar utanför min fönster de fina fåglar som finns och som flyger framför hennes fönster, ordspråk: titta och njut så länge du inte är blind On måste veta själv vad hon gör och jag kan inte hjälpa till. Jag kan inte kräva att hon klä på sig.
Senast redigerat av alain (5 december 2007)
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
så länge man står på allmän plats så är det helt lagligt, man får fota också och lägga ut bilderna på internet om man vill, men om man ska sälja dom måste man ha personens tillåtelse
Om man skulle fota hon nakna tjejen från sitt fönster och skulle bli anmäld så kan man ju alltid säga att man skulle fota sitt nytvättade fönster Sen att hon stod där just då är ju hennes egna fel
If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!
varför skulle jag fota henne när jag ser med egna ögon?, som minne? nnjjaaa, det kommer snart våren och tjejer som har lite på sig är också attraherande.
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
tja bor i en lägnhet på nedre vån när jag tittade ut genom fönstret i morse såg jag spår som om nån gått utanför och tittat in doch syndes de att dom va gammla men när jag skulle visa min fru i kväll så upptäckte vi färska nya spår tängte va fan persienen funkar inte i det rummet och man går igenom det rummet när man duschat osv kanske utan kläder :S blev rätt shockad och olustig känsla nu vågar man knappt passera rummet va ut å knäppte lite bevis till polisen i fall man ska göra en anmälan eller nått :S va skulle ni göra i liknande sits ?
ush sånt är läskigt!! har ni ingen hund ni kan bussa på? kan vara folk som kollar läget oxå för att se om ni har något de stjäla. sätt upp en video kamera som börjar filma vid rörelse?
tjena går höll jag på att jävlas med persiennen så nu får jag inte upp den nå mer men å andra sidan kan han inte titta in (tror jag) måste kolla i kväll hoppas ingen tror att jag är en fönstertittare om jag står å glor in i fönstret i kväll haha har förövrigt regnat nu så det är svårt att se några spår nu
jag skulle ta fram videokameran och ställa in den på nightvision , det kanske är en person man går förbi då och då ??? sen så skulle jag försöka ta honom på bar gärning, dock inte misshandla även om man skulle vilja det, sen så ere bara ringa snuten medans man håller fast han eller nått...
Säkert The Boogeyman som står och iaktar dig. Kolla under sängen innan du lägger dig nästa gång.
jo vist skratta/håna mig bara. du tror inte du skulle tycka de va så kul om du hade barn att veta att de stog nån å iaktar dig och din familj om kvällarna så jävligt onödigt inlägg
Tål du inte skämt, För fan hade någon stått utanför mitt fönster så hade jag en natt suttit och väntat på den jäveln. Och sedan gett honom den värsta omgången han någonsin fått