Nyckelbanden finns inte att köpa, men det kommer nog det också.
Däremot blir det inte samma nyckelband som dessa.
De nyckelband jag skickar nu är väldigt enkla. De är inte av toppkvalitet direkt, men de är helt OK ändå tycker jag. Svarta enkla med tryckt "garaget.org" i vitt och rött.
Jag ska höra mig för och fixa snygga "köpband" av hög kvalitet med snygg vävd logga nån dag när jag får tummen ur
Jaha, det var klart därför du vill bli av med dem
Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Nyckelbanden finns inte att köpa, men det kommer nog det också.
Däremot blir det inte samma nyckelband som dessa.
De nyckelband jag skickar nu är väldigt enkla. De är inte av toppkvalitet direkt, men de är helt OK ändå tycker jag. Svarta enkla med tryckt "garaget.org" i vitt och rött.
Jag ska höra mig för och fixa snygga "köpband" av hög kvalitet med snygg vävd logga nån dag när jag får tummen ur
Jaha, det var klart därför du vill bli av med dem
Nejdå, dem är helt OK dem här, men jag hade aldrig tänkt sälja dem. De är vad dem är. Enkla och billiga, men ändå helt OK. De går inte sönder efter en vecka iaf, utan borde hålla ett par år iaf. Kanske att trycket mattas av med tiden, men i övrigt är de OK.
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Hum, man kanske skulle ta och byta ut RFSL-bandet mot ett gorg-band.
"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!