Alla som vill ha sina bilder "HDRade", gör det själv? läs mer på www.hdrsoft.com eller följ de andra länkarna som folk skrivit här. Det är inte såååå svårt, men kräver en del arbete. Och allt man gjort själv kan man ju va extra stolt över?!
Bjork, det finns många olika program för att åstadkomma detta. Man kan göra det enbart i Photoshop om man så vill....
Lägg ner mindre energi på allas prat och läs på någon av de sidor som det länkas till här. Det förklaras rätt så bra. (fast det kräver ju måttlig kunskap i engelska förståss, men det är inget jätteavancerat)..
Bjork, det finns många olika program för att åstadkomma detta. Man kan göra det enbart i Photoshop om man så vill....
Lägg ner mindre energi på allas prat och läs på någon av de sidor som det länkas till här. Det förklaras rätt så bra. (fast det kräver ju måttlig kunskap i engelska förståss, men det är inget jätteavancerat)..
Ne, engelskan är ju simpel, men min hjärna e död efter dagens arbete, men PS har ja ju så, aja får väl kika då...
Måste gå att göra en HDR i PS med va? Får fan testa
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Det går i PS, men jag tycker det är vääääldigt omständigt och hade orkat med max 2 bilder då T ex photomatix som beskrivs på hdrsoft är mycket smidigare. Lightroom har jag inte testat ÄN Sen finns det säkert ännu fler där ute..
photomatix versionen i Photoshop? Det enda som finns från hdrsoft är Tone Mapping-plugin mig veterligen, och det inkluderas ju redan i "stand alone" Photomatix, i en bättre version dessutom. Så, kör man med Photomatix så behöver man inte blanda in Photoshop alls...