3185
Sök

Döden Är Närmare Än Du Tror...

Evvelina
10 december 2007
Trådstartare
Precis vad den är...

Min arbetskollegas lillebror körde ihjäl sig idag.. han blev 19 år...

Så, kör försiktigt.. Döden kan vara närmare än du tror...

:'(

Fotograf
1 319 Inlägg
10 december 2007
hm.. alltid drygt när nån går bort. lyckades han göra då?

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
10 december 2007
R.I.P hmm 

men jag tror nog dom flesta vet att döden är närmare än man tror men dom flesta ignorerar (stavas?) det hmm

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Fotograf
1 319 Inlägg
10 december 2007
_Glenne_ skrev:
R.I.P hmm 

men jag tror nog dom flesta vet att döden är närmare än man tror men dom flesta ignorerar (stavas?) det hmm

jo det tror jag med.. jävligt tråckit då det händer bara

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

* Voff voff *
10 567 Inlägg
10 december 2007
Tråkigt!!! R.I.P.

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

987 Inlägg
10 december 2007
Beklagar! vila i frid

i like it load

526 Inlägg
10 december 2007
R.I.P

Vet hur de är när nån kör ihjäl sig:S hade en poolare som körde ihjäls sig i sommras..
de e fruktansvärt lätt gjort. så snälla ANVÄND BÄLTET de räddar liv!

Vet Hur du känner nu. Ta de lungt i trafiken!

4 Inlägg
10 december 2007

12 086 Inlägg
11 december 2007
Vissa är och luktar på döden hela tiden, jag har själv varit i säkert 5-6 riktiga näradödenupplevelser. Mestadels utanför trafiken, men som TUR är har jag klarat mig och mitt ömdömme blir bara bättre o bättre med åldern =P

Så man kan oftast styra sitt liv, men vissa har otur och blir dödade av någon annan. Det kommer aldrig va accepterat men risken kommer alltid finnas tyvärr.

3 722 Inlägg
11 december 2007
Tänker bara på filmerna Final Destination när jag hör snack så som döden är närmare än vad man tror, och att den står och flåser en i nacken. usch.

284 Inlägg
11 december 2007
Digital_Kicker skrev:
Tänker bara på filmerna Final Destination när jag hör snack så som döden är närmare än vad man tror, och att den står och flåser en i nacken. usch.

Oh! Dom är grymma ju! Seriekrocken i 2an kan man ju se om typ 100 gånger.

/Anna
Det man inte vet har man ingen aning om..

3 722 Inlägg
11 december 2007
my740is-fantastic skrev:
Digital_Kicker skrev:

MMm speciellt krocken! Den har fastnat i huvudet kan jag säga

284 Inlägg
11 december 2007
Digital_Kicker skrev:
my740is-fantastic skrev:
Digital_Kicker skrev:

MMm speciellt krocken! Den har fastnat i huvudet kan jag säga

Jupp, grym. Man börjar tänka en del när man ser dom där filmerna.

/Anna
Det man inte vet har man ingen aning om..

Idiot..
285 Inlägg
11 december 2007
Jag tror media överdriver det mesta när det gäller att dom flesta dör så enkelt.
Jag har iaf klarat mig rätt bra.

Känns som det är rätt svårt att dö efter alla idiotgrejer man gjorde när man var mindre

Plockade en lyktstolpe med moppen i "90" på mätaren .. kanske riktiga 60-70 och klarade mig utan sjukhus men fick dock ligga hemma i sängen i två dagar.

Sen blev jag påkörd på 70väg  av en bil när jag körde moppe och bilen låg en bit över hastighetsgränsen enligt vittnen och polisen/ambulansen förstog inte hur jag enbart klara mig med  ett brutet revben och nedsatt känsel i överdelen av rumpan haha..

Moppen blev det dock bara skrot av.
och civicen som körde in i mig var tvungen att köpa en ny kofångare,motorhuv,lyktor osv.

Sen har jag åkt på motorhuven och flygit av när polaren tvärnitade och klarade mig med enbart skrapsår.

3 968 Inlägg
11 december 2007
R.I.P

Beklagar.

455 Inlägg
11 december 2007
R.I.P

Jag säger som en annan sa till mig, Somna aldrig osams! Man vet aldrig vad som kan hända!
Senast redigerat av Car_Babe (11 december 2007)

1 833 Inlägg
11 december 2007
Fan va tråkigt sad

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

70 Inlägg
11 december 2007
Vila i frid!

.......
2 655 Inlägg
11 december 2007
Nattugglan skrev:
Jag tror media överdriver det mesta när det gäller att dom flesta dör så enkelt.
Jag har iaf klarat mig rätt bra.

Känns som det är rätt svårt att dö efter alla idiotgrejer man gjorde när man var mindre

Plockade en lyktstolpe med moppen i "90" på mätaren .. kanske riktiga 60-70 och klarade mig utan sjukhus men fick dock ligga hemma i sängen i två dagar.

Sen blev jag påkörd på 70väg  av en bil när jag körde moppe och bilen låg en bit över hastighetsgränsen enligt vittnen och polisen/ambulansen förstog inte hur jag enbart klara mig med  ett brutet revben och nedsatt känsel i överdelen av rumpan haha..

Moppen blev det dock bara skrot av.
och civicen som körde in i mig var tvungen att köpa en ny kofångare,motorhuv,lyktor osv.

Sen har jag åkt på motorhuven och flygit av när polaren tvärnitade och klarade mig med enbart skrapsår.

oj va du e tuff. snarare en tönt, sitta här och skryta om de där när de handlar om en bilolycka me ungdommar som avlidit.
tror mycke av alla de senaste olyckorna beror faktiskt på att många ungdommar tycker dom e jätte tuffa då dom far å kör fort å har sej men kan i själva verket inte hantera fordonet nog för att kunna klara sej från en ev avåkning pga brist på kontroll...

KÖR ME SKALLEN INTE FÖR Å VA TUFF...

R.I.P...
Senast redigerat av beemern (11 december 2007)

(none)
1 725 Inlägg
11 december 2007
Inget bra...

--Lev i går som det vore i morgon--

Sök