Nu var det ett tag sedan han dog Dimebag blev skjuten på scen för dom som inte visste 2004 8e December! Han kom till Rocken och Rockade som ingen annan! Jag saknar dig! Ingen Pantera utan dig! <3
Skojjar du eller??? Eller är du en sånn som egentligen varken kan spela eller vet nått om gitarr!! Dimebag var EXTREMT duktig
Njae, jag har bara spelat gitarr i sådär 6 år och äger gitarrer som sammanlagt är värda ungefär som min bil, men du kan kalla mig nybörjare om du vill
Jag vet flera som teknikmässigt slår Dimebag. Visst gjorde han mycket bra musik men tekniskt sett är han ingen gud direkt.
Det behöver inte vara roligt att lyssna på en riktigt tekniskt duktig gitarrist heller. Orka alla Yngvie kopior som tror att det automatiskt blir bra för att man spelar skala efter skala. Dimebag hade en egen stil och ett unikt sound och det gör han till en av mina favoritgitarrister iaf
Kunde inte sagt det bättre Calibra1992! Dimebag kom med nya saker som ingen känd spelat innan! Sen som en sa ang Yngwie skala efter skala ganska så sant så inte så himla avancerat som det låter, Bara man kan alla passande skalor! Och John87! Inget som säger att du är duktig bara för att du spelat i ca 6 år. Bevisar ju nada ! Med tanke på att du påstår att Dime var sådär... Så är det ett tecken på att du knappt vet ett piss om honom!
Kunde inte sagt det bättre Calibra1992! Dimebag kom med nya saker som ingen känd spelat innan! Sen som en sa ang Yngwie skala efter skala ganska så sant så inte så himla avancerat som det låter, Bara man kan alla passande skalor! Och John87! Inget som säger att du är duktig bara för att du spelat i ca 6 år. Bevisar ju nada ! Med tanke på att du påstår att Dime var sådär... Så är det ett tecken på att du knappt vet ett piss om honom!
Det var ju faktiskt du som frågade så du behöver inte bli grinig för att jag svarade
Jag sa aldrig att skala-spelande är tekniskt. Inte heller har jag sagt något om Yngwie (som för övrigt är mycket tekniskt duktig, men som inte gjort så jättebra musik).
Det jag sa var att Dimebag gjorde mycket bra musik, men att han inte var särskilt duktig jämfört med många andra. Har jag någonsin sagt att han var dålig? Kan inte du citera något jag sagt som bevisar det?