ska jag vara ärlig så tycker jag du ska ta bort vingen och ersätta med någon mer diskret som följer linjerna bättre, annat utblås som många säger (kromat helst) fälgarna du la upp skulle funka tror jag
Utblås är på gång, har tittat lite och just nu är jag inne på att ha två dubbla utblås! Kromade blir det defenitivt! men har inte riktigt fastnat för några speciella än! Tips?
råkade radera alla bilder från min projekttråd och har inte orkat fixa något förens nu! så jag tänkte visa lite mer om vad jag gjort med bilen den senaste tiden!
en dörrsida som snart är färdig för slipgrund! Har monterat dörrhandtag och lite fästen på baksidan nu oxå!!
Så här kommer det se ut sen när högtalarna sitter på plats! Valde att rikta mellanregistret på passagerarsidan mot förrasidan och vise versa medans diskanterna är riktade upp mot passagerare och förare!
här är en bild på original panelen i baksätet! som ni ser så är dom original i två delar! Men jag valde att göra dom nya i ett stycke som ni kan se på nästa bild!!
här är nya bak konsolen! Med urtaget för bältena fram! Och högtalare så klart!