3756
Sök

känning av besiktnings man

Masterworks
6 januari 2008
Om du nu vill fuska och lägga dom pengarna
kan du väll köpa en till bil och flytta plåtarna bara?

neckwomen_88
6 januari 2008
Jag säger bara, töntigt. Se till att bygga bilen lagligt till besiktning om det nu är så, många som bygger om efteråt. Flygande besiktning - surt. Släng gärna en tanke på säkerheten också...men det kanske är för mkt begärt...

1 723 Inlägg
6 januari 2008
X40Mackan skrev:
harre gud han bmw snubben  kan ju ta å lipa nån annans stans tror han att jag kör med min bil dagligen eller fram å tillbaka till race ända jag vill ha den till  å det handlar inte om några hundra lappar  tusen lappar pratar vi om betalar lätt upp till 10 papp

kör dit den med släp istället? Du verkar ju ha råd om du ska muta en besiktningsman varje år med 10000.

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
6 januari 2008
moose46019 skrev:
den mannen eller ska jag säga kärringen som låter sig mutas med öl för att släppa igenom en bil bör veta att han har flera liv på sitt samvete.

Varför skulle han ha flera liv på sitt samvete? Ta som exempel en helbilsgodkänd bil med 19" fälgar, kjolpaket, värre bromsar, sportavgassystem mm. Varför skulle den va så mycket trafikfarligare än en originalbil?

321 Inlägg
6 januari 2008
moose46019 skrev:
den mannen eller ska jag säga kärringen som låter sig mutas med öl för att släppa igenom en bil bör veta att han har flera liv på sitt samvete.

Och det vet du? Att muta besiktningsmän är inget jag förespråkar. Men tror du verkligen på det där själv?

Administratör
2 980 Inlägg
6 januari 2008
Som jag ser det är detta en uppmaning till brott  TRÅD LÅST

En kopp av den svarta såsen...

Sök