Har också märkt av denna dubbelmoral. Råkat ut för detta tidigare, man tipsar om en sida och produkter, och hela inläggen försvann spårlöst, inte redigerade.. Utan borttagna
Sedan tipsar man om något mer vanligt förekommande, ifrån tex dbakuten eller dls, då vart det inga problem. Skärpning tycker jag. Antingen går det bra eller så går det inte bra, oavsett märke eller sida.
Sen kan man ju se om det finns ett mönster på inlägg ifrån en viss medlem, säg tex att samma medlem svarar på så gott som samtliga trådar om köpråd med texten, "besök XXXXX.XX och titta på XXXX för endast 999kr" eller liknande. Då hamnar vi ju där blocket och tradera är idag med lika många annonser ifrån företag som privatpersoner. Har någon tex kollat efter hifi eller hemmabio-kablar på tradera
Själv brukar jag försöka rekomendera fina produkter ifrån flera tillverkare och sidor för att det INTE skall missuppfattas som att jag bara försöker kränga grejer för "mitt" märke, utan att jag VILL hjälpa trådskaparen med tips om bra produkter. Detta oavsett märke. Sen att det blir mycket "mitt" märke är ju mest för att jag har mer erfarenhet utav detta.
Mvh Andreas
ps. Detta är ingen provokation för att starta pajkastning eller liknande, endast min åsikt, förväntar mig inte några komentarer på detta inlägget, låt trådskaparen få förslag istället.