2713
Sök

Bild: Min konstnärliga, religösa sida

183 Inlägg
13 december 2007
Trådstartare
Fick ett ryck och satte denna på bakrutan på sierran. Jag är trött på dem så som de håller på där jag bor.

http://www.garaget.org/archive/54680/58853/58853-666678.jpg

Är väl första steget till att dekaltrimma bilen lite. Vad kan mer vara schysst att klistra på? Har surfat runt lite på dekaltrim.nu och sett en del fräna dekaler.

Vad tycker ni mer skulle passa? Är inte intresserad av några direkta raggardekaler, mer nån schysst loggo eller nåt kul citat. Skulle vara kul om ni kunde ge lite förslag på vad man kan sätta på bilen.

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
13 december 2007

Är inte inne i religion så mycket, men det där är bara töntigt, lägg ner!! Din bil lär säkert vara repad eller något inom kort, bara dumt och sätta dit såna dekaler, religion är ett känsligt ämne... kan finnas medlemmar som är Jehovas vittne, TÄNK PÅ DET min vän... hmm

Nästan så att du BER om att få bilen vandaliserad...!?

Säger det för ditt och bilens eget bästa...!

Mvh Andro
Senast redigerat av Galic_Andro (13 december 2007)

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

376 Inlägg
13 december 2007
Jag hålelr med Galic_andro. Det där var bara barnsligt.  Du komemr nog bara att få negativa åsikter om denna dekal. Så för ditt eget bästa, Rata dekalen.

Underliga äro Herrens vägar, sa prästen när han körde i diket

183 Inlägg
13 december 2007
Trådstartare
Galic_Andro skrev:

Är inte inne i religion så mycket, men det där är bara töntigt, lägg ner!! Din bil lär säkert vara repad eller något inom kort, bara dumt och sätta dit såna dekaler, religion är ett känsligt ämne... kan finnas medlemmar som är Jehovas vittne, TÄNK PÅ DET min vän... hmm

Nästan så att du BER om att få bilen vandaliserad...!?

Säger det för ditt och bilens eget bästa...!

Mvh Andro

Hehe, klart att du har en poäng med att religion är ett känsligt ämne, lite det som triggar en att jävlar lite big_smile

Töntigt/omoget, det bryr jag mig inte om. Bilen är heller ingen jag bryr mig om till utseendet. Vill dom repa bilen så låt dom göra det. Då kanske det kommer en till dekal. Jag tycker faktiskt det är roligt att skoja med Jehovas Vittnen.

schtek
478 Inlägg
14 december 2007
haha skön dekal, keep it up!
Det finnsju en skön ferrari logga med en älg i, svenskt och oseriöst;) tro den finns påd ekaltrim, sök på älg typ..

183 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
Alister skrev:
haha skön dekal, keep it up!
Det finnsju en skön ferrari logga med en älg i, svenskt och oseriöst;) tro den finns påd ekaltrim, sök på älg typ..

Japp, har sett den och jag funderade faktiskt på att sätta en på varje sida vid framskärmarna typ tongue

Får la se vad man gör smile

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
14 december 2007
Hehe, ja tvivlar dock på att ngt jehovas fån skulle repa bilen. Igentligen skulle jag vilja ha mkt grövre anklagelser mot religion som verkligen gör folk förbannade, men det hade isåfall stått på en ful sketen volvo eller liknande så man inte hade brytt sig om folk hade stenat bilen eller korsfäst den.

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

smen
14 december 2007
Tror inte de händer så mycket pga av den..bättre än en kalle-pissar dekal

darkdog8 skrev:
Fick ett ryck och satte denna på bakrutan på sierran. Jag är trött på dem så som de håller på där jag bor.

http://www.garaget.org/archive/54680/58 … 666678.jpg

Är väl första steget till att dekaltrimma bilen lite. Vad kan mer vara schysst att klistra på? Har surfat runt lite på dekaltrim.nu och sett en del fräna dekaler.

Vad tycker ni mer skulle passa? Är inte intresserad av några direkta raggardekaler, mer nån schysst loggo eller nåt kul citat. Skulle vara kul om ni kunde ge lite förslag på vad man kan sätta på bilen.

2 751 Inlägg
14 december 2007
Jehovas vittnen är ingen "Religion" Det är en Församling/Sekt.. Eller har ja fel??

Religion är Kristendomen, Islam, Budismen osv..
Senast redigerat av n0b0dy_ (14 december 2007)

Who Djaa bless no man curse

1 277 Inlägg
14 december 2007
666 för helvete! wink

Det har jag smugit med på nästan varje bil jag ägt smile

183 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
Enligt mig är Jehovas Vittnen en sekt.

Som jag  även sa innan, jag skiter i vad de gör på den bilen. Tror heller inte att de kommer göra nåt.

Tycker bara det är kul att jävlas med dem.

Illustratör
826 Inlägg
14 december 2007
Jehovas vittnen är en sekt som tror att bara dom ska överleva när gud till slut straffar alla dom som syndat. Tragiska människor enligt mig.. 

Var senast förra veckan som en frusen liten kvinna kom o knacka på o ja tycker d e kul o småjävlas lite ja me så ja bjöd in hon o ifrågasatte allt hon nu var så säker på..
På dom frågorna svarade hon bara att det spelar ingen roll om det är si eller så utan gud vet bäst o man behöver inte veta mer än att man överlever i slutändan..

Farsan gjorde en kul grej för några år sedan, när d kom 2st, så tog han upp djävulen.. tongue Sa att han lika gärna skulle kunna vinna i slutändan om alla började tro på honom o alla som va jehovas skulle få sota för det. Dom vart ganska tysta o halvparalyserade men kom tillbaka nästa år igen, tro de eller ej. Docj ville dom inte komma in då utan delade bara ut några broshyrer. wink
Senast redigerat av Fallan (14 december 2007)

Tänker...

4 506 Inlägg
14 december 2007
Hail Satan!
Brukar jag säga när sådana kommer, Oavsett vad det är för religion/sekt som vill sprida sitt budskap om. Jag skiter i religion, Det skapar enbart problem.

Haaaaaaaaaaail Saaaatan! big_smile ahahah

Kan du andas kan du dö.

74 Inlägg
14 december 2007
Jag brukar gömma mig ibland och ta upp mobiltelefonen och ringa hem.. så hör dom att det ringer och ingen svarar så tror dom att ingen är där.. enbart för jag orkar inte ens säga hej haha

Awuenobap

8 156 Inlägg
14 december 2007
En kompis till mig klädde av sig och öppnade dörren i string. Sedan dess har HAN sluppit besökare från Jehovas...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

8 156 Inlägg
14 december 2007

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

183 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
Hahahaha kul att läsa vad ni har gjort med jehovas när de kommer och ringer på big_smile Vi skapar vår egna sekt där alla måste göra en likadan dekal som jag har gjort och sätta på bilen. En rörelse MOT jehovas. smile

Själv har jag hittills bara varit allmänt otrevlig och spydig när de ringer på.

www.jvthetruth.tk - stämmer detta?
Senast redigerat av darkdog8 (14 december 2007)

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
14 december 2007
darkdog8 skrev:
Hahahaha kul att läsa vad ni har gjort med jehovas när de kommer och ringer på big_smile Vi skapar vår egna sekt där alla måste göra en likadan dekal som jag har gjort och sätta på bilen. En rörelse MOT jehovas. smile

Nope. Killen som skrivit det måste vart rätt hög... och haft en hel del humor.

Dekalen sabbar bilen, riktigt as-ful!

1 161 Inlägg
14 december 2007
ja tkr inte om jehovas precis som darkdog8 men ja skulle nog aldrig klistra en sån dekal på bilen.. inte pga att ja ä rädd för att få den vandaliserad för de skiter ja i om nån ä så dum i huvvet.. de ä pga för att ja har en viss respekt till andra människor.. vill dom tro nånting så skiter ja i de så länge ja slipper de..
Senast redigerat av __hogberg__ (14 december 2007)

183 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
Jill skrev:
darkdog8 skrev:

Nope. Killen som skrivit det måste vart rätt hög... och haft en hel del humor.

Dekalen sabbar bilen, riktigt as-ful!

Äh, det är ju ingen utställningsbil direkt - vare sig det sitter anti-jehovas-prylar på. Jag satte dit den spontant och ångrar inget, har bara fått positiv feedback på den förutom vissa här på garaget som tydligen gillar jehovianer.
Senast redigerat av darkdog8 (14 december 2007)

Sök