Hahahaha kul att läsa vad ni har gjort med jehovas när de kommer och ringer på Vi skapar vår egna sekt där alla måste göra en likadan dekal som jag har gjort och sätta på bilen. En rörelse MOT jehovas.
Själv har jag hittills bara varit allmänt otrevlig och spydig när de ringer på.
Nope. Killen som skrivit det måste vart rätt hög... och haft en hel del humor.
Dekalen sabbar bilen, riktigt as-ful!
Äh, det är ju ingen utställningsbil direkt - vare sig det sitter anti-jehovas-prylar på. Jag satte dit den spontant och ångrar inget, har bara fått positiv feedback på den förutom vissa här på garaget som tydligen gillar jehovianer.
Nä inte är det utställningsbil inte... men du behövde ju inte göra en ful bil fulare
Nope. Killen som skrivit det måste vart rätt hög... och haft en hel del humor.
Dekalen sabbar bilen, riktigt as-ful!
Äh, det är ju ingen utställningsbil direkt - vare sig det sitter anti-jehovas-prylar på. Jag satte dit den spontant och ångrar inget, har bara fått positiv feedback på den förutom vissa här på garaget som tydligen gillar jehovianer.
Nä inte är det utställningsbil inte... men du behövde ju inte göra en ful bil fulare
Hahahaha kul att läsa vad ni har gjort med jehovas när de kommer och ringer på Vi skapar vår egna sekt där alla måste göra en likadan dekal som jag har gjort och sätta på bilen. En rörelse MOT jehovas.
Själv har jag hittills bara varit allmänt otrevlig och spydig när de ringer på.
Är väl första steget till att dekaltrimma bilen lite. Vad kan mer vara schysst att klistra på? Har surfat runt lite på dekaltrim.nu och sett en del fräna dekaler.
Vad tycker ni mer skulle passa? Är inte intresserad av några direkta raggardekaler, mer nån schysst loggo eller nåt kul citat. Skulle vara kul om ni kunde ge lite förslag på vad man kan sätta på bilen.
Ähh klanka inte ner så mycket på Jehovas, visst de e rätt dryga men de gör ingen illa. Då finns det många värre religioner var namn människor begår brott i.
Jag skulle vilja se dig byta ut jehova texten i dekalen mot islam. det hade varit ngt att bita i...